چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

آیت الله جنتی: «۹دی» یوم‌الله و معجزه الهی بود

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 576860
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متعلق به همه مردم است و تلاش می‌کند بدون وابستگی به جریانهای سیاسی، در همه برنامه‌ها، شعارها و قطعنامه‌های خود، انقلابی و مردمی عمل کند.
آیت الله جنتی: «۹دی» یوم‌الله و معجزه الهی بود
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار امروز اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب در گزارشی با اشاره به مسئولیت این شورا در برگزاری مراسم‌ها، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متعلق به همه مردم است و تلاش می‌کند بدون وابستگی به جریانهای سیاسی، در همه برنامه‌ها، شعارها و قطعنامه‌های خود، انقلابی و مردمی عمل کند.

آیت‌الله جنتی حماسه «۹دی» را یوم‌الله و معجزه الهی دانست و با بیان اینکه مردم انقلابی ایران قریب ۴۰ سال در صحنه حاضر بوده‌اند،افزود: برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و برگزاری مراسمی باشکوه از ظرفیت همه نیروهای انقلاب استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای کاش از یک سنی یکسری افراد کنار میرفتند و جوانان جای اونها را می گرفتند . واقعا ما کم جوان خوب و روحانی جون خوب از هر ۲ گروه کم نداریم
Iran, Islamic Republic of
خداوند ایت الله جنتی را زنده نگه دارد
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا هنوز مست نه دی است اتفاقا خیانت اصلی برای انتخاب لیبرالهای فعلی روشورای نگهبان کرد ومیشه گفت همه اقتداروابهتش رودرانتخابات ریاست جمهوری اخیرازبین برد چون ازبین اونهمه باسواد وحزب الهی کاربلد اورد هاشمی طبا ومیرسلیم وجهانگیری روتایید کرد وحقیقتا مردم ازسرلج روحانی رای دادن اینو بیشترادما میگفتن