سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲
عبادی:

آقای روحانی! مگردرآمدها در سطح جهانی است؟

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 576201
نماینده مردم بیرجند گفت: مردم با لایحه بودجه احساس کردند دولت چندان شرایط اقتصادی آن‌ها را درک نمی‌کند.
آقای روحانی! مگردرآمدها در سطح جهانی است؟
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه نرخ‌های دولت برای بنزین، نصف قیمت جهانی هم نیست، اظهار داشت: بهتر است زمانی درباره قیمت جهانی بنزین صحبت کنیم که حقوق مردم را نیز بر همین اساس بسنجیم. آیا دولت امروز درآمد مردم را با درآمد جهانی مقایسه می‌کند که صحبت از قیمت بنزین در داخل و مقایسه آن با قیمت جهانی دارد؟ 

وی افزود: در حالی که درآمد متوسط سرانه کشور نصف قیمت جهانی است درست نیست که بخواهیم قیمت بنزین را با قیمت جهانی آن بسنجیم از سوی دیگر افزایش قیمت بنزین در شرایط موجود با توجه به فشار اقتصادی حاکم بر مردم اصلا کارشناسی نیست. 

عبادی تصریح کرد: در حالی که باید یارانه افرادی قطع شود که احتیاجی به این ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان ندارند، اما دولت به گونه‌ای این موضوع را مطرح کرده که بسیاری از افراد جامعه حتی آنهایی که حقوق بگیر هستند، اما به یارانه خود احتیاج دارند نیز نگران شده اند. 

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم دولت در خصوص لایحه بودجه بیشتر توضیح دهد تا نگرانی‌های ایجاد شده در این خصوص برطرف شود، خاطرنشان کرد: آقای روحانی نباید به نحوی صحبت کند که مردم احساس کنند دولت آن‌ها را درک نمی‌کند چرا که مردم با لایحه بودجه احساس کردند دولت چندان شرایط اقتصادی آن‌ها را درک نمی‌کند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهنام
باسلام
خیلی ممنون و متشکریم از نماینده فهیم بیرجند
خیلی مردی که حرف دل ما رو زدی
ولی کو گوش شنوا
جیب های همیشه خالی خود را فقط باید پر کنند به فکر سفره هایی که از جلوی مردم جمع کردند نیستند.
Iran, Islamic Republic of
سطح قیمت و گرونیا رو با گرانترین کشور دنیا مقایسه میشه ولی سطح زندگی و آرامش و حقوق با بورکینافاسو