چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

اختلال ۷۲ ساعته در ۵ مرکز مخابراتی از امروز

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 575754
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات الغدیر، شهید زارعی، سلمان فارسی، احمدآباد مستوفی و ابوذر از تاریخ ۳ دی ماه آغاز می‌شود.
اختلال ۷۲ ساعته در ۵ مرکز مخابراتی از امروز
به گزارش جهان نيوز، مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ الی ۳۳۰۴، ۳۳۶۸، الی ۳۳۷۳، ۳۳۴۳ و ۳۶۶۲ در محدوده خیابانهای شهید ابراهیمی، منصور، شهید ذوالفقاری و کنار گذر بزرگراه امام علی، در مرکز مخابرات شهید زارعی با پیش شماره های ۴۴۱۰ الی ۴۴۱۴، ۴۴۱۶ و ۴۴۱۷ در محدوده خیابان های آیت ا... کاشانی، بلوار شقایق، سازمان برنامه شمالی، حکیم و بلوار شقایق جنوبی، در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۹، ۲۶۶۵ و ۲۶۷۶ در محدوده بلوار فرحزادی و ارغوان غربی و در مرکز مخابرات احمد آباد مستوفی با پیش شماره ۵۶۷۱ در محدوده خیابان های ولیعصر جنوبی و ابوالقاسم به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *