جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افتتاح خط تولید کامیونت‌های هیوندای در ایران

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 574888
مدیر عامل ایران خودرو دیزل از راه‌اندازی خط تولید کامیونت‌های HD65 و HD75 شرکت هیوندای پس از آغاز مجدد همکاری با این شرکت خبر داد.
افتتاح خط تولید کامیونت‌های هیوندای در ایران
 به گزارش جهان نيوز، علیرضا ساجی مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد:  پس از امضای قرارداد آغاز مجدد همکاری بین شرکت‌های هیوندای و ایران خودرو دیزل و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته، خط تولید کامیونت‌های جدید این شرکت در مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علیرضا ساجی افزود: شرکت ایران خودرو دیزل به عنوان اولین و قدیمی‌ترین همکار شرکت هیوندای در بخش خودروهای تجاری، تلاش خواهد کرد علاوه بر تولید جدیدترین محصولات این شرکت نسبت به انتقال دانش و فناوری تولید این محصولات و همچنین افزایش روزافزون ضریب داخلی‌سازی این محصولات اقدام نماید.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل همچنین تاکید کرد که با انجام مراحل دریافت تائیدیه‌های لازم از مراجع ذیربط، شماره‌گذاری و تحویل این محصولات به مشتریان آغاز خواهد شد.

 وی با اشاره به چشم‌انداز روشن توسعه همکاری‌ها میان دو شرکت هیوندای و ایران خودرو دیزل در دور جدید همکاری‌های فیمابین تاکید کرد که مذاکرات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تنوع بخشیدن به سبد محصولات و تولید دیگر محصولات روز شرکت هیوندای از جمله انواع اتوبوس درون شهری و برون شهری و همچنین مینی‌بوس و کامیونت در دستور کار قرار دارد.

کامیونت هیوندای باری HD78 از موتوری با قدرت 150 اسب بخار و کامیونت هیوندای باری و کمپرسی HD 65 از موتوری با قدرت 140 اسب بخار برخوردار است و هر دو این محصولات به استاندارد آلایندگی Euro4+DPF مجهز هستند.

منبع: ایلنا
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *