کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صنعت نفت پرسپولیس را حذف کرد

28 آذر 1396 ساعت 17:24

تیم فوتبال پرسپولیس با قبول شکست مقابل صنعت نفت آبادان در ضربات پنالتی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بازماند.


به گزارش جهان نیوز ، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت ۱۴:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی از تیم صنعت نفت میزبانی کرد که این بازی در ۹۰ دقیقه و سپس در وقتهای اضافه،  با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید تا کار بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در نهایت صنعت نفت موفق شد حریفش را شکست بدهد.

در وقت های قانونی فرشاد احمدزاده (۲۶) برای پرسپولیس و علی عبدالله زاده (۴۷) برای صنعت نفت گلزنی کردند. 

پرسپولیس این مسابقه را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (۶۷ -  بشار رسن)، فرشاد احمدزاده (۶۹ - سیامک نعمتی)، گادوین منشا و علی علیپور آغاز کرد.

دقایق ابتدایی بازی با اشتباهات متوالی بازیکنان دو تیم در پاسکاری همراه بود ولی فرشاد احمدزاده که با توجه به مصدومیت وحید امیری در ترکیب سرخپوشان قرار داشت، در دقیقه ۲۶ توانست روی یک ضربه سر چکشی گل اول بازی را به ثمر برساند.

گادوین منشا مهاجم پرسپولیس که در دقیقه ۲۱ بازی یک فرصت خوب تک به تک را از دست داده بود، در دقیقه ۴۴ هم موقعیت خوب دیگری را از دست داد تا نیمه نخست با یک گل به سود سرخپوشان خاتمه یابد.

هرچقدر که دقایق ابتدایی نیمه نخست کسل کننده و سرد بود، بازی در نیمه دوم طوفانی آغاز شد و علی عبدالله زاده در دقیقه ۴۷ گل تساوی را با یک ضربه سر - مشابه با گل بادران به پرسپولیس- وارد دروازه سرخپوشان کرد.

پرسپولیس بعد از دریافت گل تساوی و در عرض ۵ دقیقه دو موقعیت خوب توسط کمال کامیابی نیا به دست آورد. ابتدا ضربه سر کامیابی نیا در دقیقه ۴۸ در آستانه ورود به دروازه نفت بود که توپ از روی خط به کرنر فرستاده شد. در دقیقه ۵۱ هم کامیابی نیا در محوطه شش قدم نفت می توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند ولی دروازه نفت را اینبار را مگنو باتیستا نجات داد.

در ادامه بازیکنان صنعت نفت بازهم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند از جمله ضربه کاشته کرار جاسم در دقیقه ۶۱ و شوت مگنو باتیستا در محوطه جریمه پرسپولیس که توپ این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت.

برانکو با ورود بشار رسن و سیامک نعمتی به جای محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده بخش هجومی تیمش را تقویت کرد. گادوین منشا هم در دقیقه ۸۲ با یک ضربه سر می توانست دومین گل پرسپولیس را بزند که دروازه بان نفت مانع باز شدن دروازه اش شد.

در نهایت تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا کار برای تعیین برنده، به وقتهای اضافه کشیده شود. در وقتهای اضافه اول و دوم هم پرسپولیس توسط کامیابی نیا، بشار رسن و منشا می توانست نتیجه را عوض کند که این موقعیت ها ثمری نداشت و کار بعداز ۱۲۰ دقیقه تلاش به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی هم این تیم نفت بود که موفق شد حریفش را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تیم خونه به خونه بابل پیش از این راهی مرحله نیمه نهایی رفته بود. استقلال خوزستان هم امروز با شکست دادن تراکتورسازی به نیمه نهایی رسید.  برنده بازی فردای استقلال و ایرانجوان هم راهی مرحله نیمه نهایی می شود.

حریفان مرحله نیمه نهایی بعد از قرعه کشی مشخص می شوند. 


منبع : مهر


کد مطلب: 574630

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/574630/صنعت-نفت-پرسپولیس-حذف

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com