سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۵
۲۴
بیانیه بسیج دانشجویی ۲۰ دانشگاه تهران خطاب به روحانی:

دستگاه دیپلماسی فهم خیانت قدس غربی-شرقی را ندارد/ اگر جرأت ابراز مواضع انقلابی ندارید، عرصه را واگذارید

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 573613
به دنبال خیانت تقسیم قدس در سازمان همکاری‌های اسلامی بسیج دانشجویی ۲۰ دانشگاه تهران نامه‌ای صریح و گلایه آمیز خطاب به رئیس جمهور نوشتند.
دستگاه دیپلماسی فهم خیانت قدس غربی-شرقی را ندارد/ اگر جرأت ابراز مواضع انقلابی ندارید، عرصه را واگذارید
به گزارش جهان نيوز، بسیج دانشجویی ۲۰ دانشگاه تهران به دنبال خیانت تقسیم قدس در سازمان همکاری‌های اسلامی در نامه‌ای صریح و گلایه آمیز خطاب به رئیس جمهور نوشتند: این چه دستگاه دیپلماسی‌ است که فهم خیانت قدس غربی شرقی را ندارد؟
 
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران؛
جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) همواره به عنوان یگانه پرچمدار ثابت قدم مبارزه با ظلم و استکبار و در رأس آن مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی در عرصه جهانی بوده است.

آنچه همواره از گفتار و کلام و سیره عملی امامین انقلاب اسلامی آموخته ایم مبارزه دائم و خستگی ناپذیر تا محو این غده شوم صهیونیستی از پهنه جغرافیایی جهان اسلام بوده است.

جمهوری اسلامی ایران در همه ادوار گذشته تنها راه حل مسأله قدس و فلسطین را مبارزه همه جانبه دائمی و خستگی ناپذیر دانسته و برحق بازگشت آوارگان فلسطینی و برگزاری انتخابات آزاد به عنوان حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین تأکید ساخته است که نمونه آن در کلام مقام معظم رهبری، توجه ویژه به مسلح سازی کرانه باختری و مبارزه برای "آزادی نهر تا بحر و نه حتی یک وجب کم تر" می باشد.

آنچه مورد مطالبه و تاکید ماست و موجبات نگرانی ملت ایران را فراهم آورده، حضور جنابعالی و وزیر امور خارجه در کنفرانس اخیر سازمان همکاری های اسلامی بود که سخنان دیپلمات مأبانه و غیر انقلابی حضرت عالی و عدم شفافیت و تبیین گری دیدگاه جمهوری اسلامی که توأم با سکوتتان در خصوص بیانه پایانی این اجلاس صورت گرفت، اندک امیدهای ملت ایران نسبت به دولت شما را رو به تباهی می برد. پر واضح است که از منظر جمهوری اسلامی ایران تقسیم قدس به بخش شرقی و غربی از اساس مردود بوده و شهر قدس پایتخت کشور و دولت فلسطین خواهد بود.

آقای روحانی، این چه دستگاه دیپلماسی ای است که فهم خیانت قدس غربی-شرقی را ندارد؟
خیانتی که در هفته گذشته در سازمان همکاری های اسلامی صورت پذیرفت زمینه نابودی فلسطین و رسمیت بخشیدن به رژیم منحوس صهیونیستی بود.

قدس غربی-شرقی شروع پروژه ای جدید برای برهم زدن معادلات منطقه ای و ورود رژیم صهیونسیتی به عرصه های دیگر است.

تعجب آنجایی بیشتر شد که شما و وزیر خارجه تان را در اجلاسی مشاهده کردیم که نتیجه آن رای به قدس شرقی برای فلسطینیان شد!

هرچند در برجام به انفعال و عدم فهم دستگاه دیپلماسی جنابتان یقین آورده بودیم، اما چنین روزی را متصور نبودیم که در قبال قدس و فلسطین نیز تا این حد وادادگی به خرج دهید!

این طرح شوم و خائنانه که از فروردین امسال توسط برخی کشورها کلید خورد زمینه ای برای به رسمیت شناخته شدن اسرائیل غاصب بود. تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت نیز زمینه ای برای آماده سازی این ایده به شمار میرفت؛ که متاسفانه مطرح نکردن ایده«همه قدس از برای همه فلسطینیان» از سوی شما و دستگاه دیپلماسی اتان در این چند ماه و چند روز و بدتر از آن سکوت در سازمان و عدم حمایت قاطع و صریح، باعث مطرح شدن و برجسته شدن این طرح کثیف گردید.

هرچند دستگاهی که پنج سال از عمر خود را مشغول برجام و مذاکره با کدخدا کرده است طبیعی است که جایی برای آرمان قدس و پرداختن به آن و آمادگی لازم برای مقابله با حیله های مختلف از سوی مستکبران را نداشته باشد.

حقیقتا دستگاه دیپلماسی شما در این چندسال هیچ اقدام رو به جلو و مثبتی را در راستای رهایی قدس انجام نداده است.

آقای روحانی، رفتار های غیرانقلابی و محافظه کارانه حضرتعالی در چنین محافل بین المللی، نه تنها موجب تضعیف جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی می شود، بلکه آسیب های جدی و جبران ناپذیری به دستاوردهای رزمندگان جبهه مقاومت وارد می سازد. اگر عمیقا به آرمان قدس اعتقاد نداشته یا جرأت ابراز مواضع انقلابی ندارید، عرصه را به سرمداران مقاومت واگذارید. همه قدس برای همه ی فلسطینیان است و اگر آن را با صدای بلند فریاد  دستگاه دیپلماسی فهم خیانت قدس غربی-شرقی را ندارد به دنبال خیانت تقسیم قدس در سازمان همکاری‌های اسلامی بسیج دانشجویی ۲۰ دانشگاه تهران نا نکردید در خیانت تجزیه قدس و به رسمیت شناختن اسرائیل سهیم هستید.
والسلام علی من اتبع الهدی

▫️بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه شریف
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكى شهید بهشتی
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی
▫️بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید شمسی پور
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه صدرا
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه مدرسه عالی شهید مطهری
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال
▫️بسیج دانشجویی دانشکده صنعت هوایی
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
داخلی که هیچ
جلوی مسلمونای دنیا هم ابرومون رو بردن این لیبرالا
Iran, Islamic Republic of
بسیج های دانشجویی هم همه اشان یکی هستند و تضارب آرا ندارند از یک جا دستور می آید بقیه می گویند " روی چشم " ! اینان گویی از روابط دیپلملتیک و عبارات آن دانشی کم بهره دارند . اجلاس اضطراری همکاری های اسلامی به دعوت اردوغان برگزار شد و حساسیت موضوع فلسطین ایجاب می کرد ایران به عنوان یکی از مدعیان اصلی در بالاترین سطح شرکت کند در این اجلاس به غیر از عربستان بقیه کشورهای اسلامی در بالاترین سطح شرکت کردند و طبیعتا قطعنامه ای هم صادر شد و ایران نسبت به بخش هایی که نشان دهنده به رسمیت شناساندن اسرائیل بود اعلام تحفظ کرد . آقایان بسیج دانشجویی بهتر است در انتشار این قبیل اعلامیه ها قدری قبلش مطالعه بفرمایند بعد افاضات .
سرور
Iran, Islamic Republic of
شما به خودتان زحمت نمیدهی نامه را بخوانی آن وقت دیگران را به مطالعه دعوت می کنی.
به نظر نامه خوبی به رییس جمهور است.ایشان در داخل کشور دوست دارد متکلم وحده باشد اما زمانی که باید در نشستها و کنفرانسهای بین المللی تببین کننده نظرات جمهوری اسلامی و حامی منافع کشور شود تبدیل به یک شنونده صرف می شود.مهم موضوع، انتقاد از شرکت در نشست نیست بلکه عدم موضع گیری مناسب توسط آقای روحانی در آنجا می باشد.
سقا
Iran, Islamic Republic of
تا ۱۴۰۰خون دلها باید بخوریم .....‌‌
Iran, Islamic Republic of
تنها فهمی که وزرات امورکدخدایِ ما دارد ، غرق شدن دررویای برگشت کدخدا به کشورمونه ! اونم به هر قیمت!
Iran, Islamic Republic of
عرصه را باید 24 میلیون نفر که رای به روحانی داده اند واگذارند وتازه به چه کسی واگذارند ؟ به 4 میلیونی ها!
Iran, Islamic Republic of
نقش مهندس رحمانی فضلی رو...........
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به کاندیدای رقیب روحانی رای دادند 17 میلیون نفر بودند.
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
نامه اگر چه بی سلام است و هزار عیب در داخل آن است که نشان از کم سوادی نویسندگان آن دارد اما به هر حال چون از زبان برخی از دانشجویان دغدغه مند است حائز توجه است.
Iran, Islamic Republic of
هزار خط نوشته نشده ،تو چطور هزار عیب از توش دراوردی؟قبیله بازی تا کجا؟!
Iran, Islamic Republic of
سلام نام خداست و نامه بنام خدا شروع شده. اونکه نامه بدون نام خدا و سلام نوشت الان داره به خدا جواب میده.
Iran, Islamic Republic of
دوستان گرامی کسی که وطنش را ارزان فروش کرد قدس برایش مسئله ای نیست. شرکت در گردهمایی فال و تماشا و حق ماموریت بود نه چیز دیگر
Iran, Islamic Republic of
چنان امر ونهی میکنند که بدی دیکتاتوری به مشام میرسد.
همه گروه های تند رو به این نکته توجه داشته باشند که در نظام جمهوری اسلامی ایران که با تکیه بر رای مردم استوار شده است این مردم هستند که حرف اول واخر را در مورد هر چیزی میزنند وخواسته گروه های تند رو در اقلیت نباید سوزش خود از انتخابات را با خواسته های نابجای خویش که گویی از زبان مردم می رانند بیان کنند
Iran, Islamic Republic of
خخخع عزیزم! دیکتاتور اونیه که هیچوقت در یک تریبون آزاد ودو طرفه با دانشجو وغیردانشجو روربرو نمیشه.
سقا
Iran, Islamic Republic of
چنان امر ونهی می کنن که بوی تذکر و ارشاد مسولیین به مشام میرسه نه بوی دیکتاتوری .
شما هم توجه داشته باشید که این انقلاب و نظام که الحمدلله از پشتوانه ی قوی مردمی هم برخورداره به سادگی بدست نیومده تا عده ای به راحتی روی ارمان های اون پا بذارن یا اینکه برای خوشایند کد خدای وحشی صفت دهکده ی به اصطلاح جهانی، این ارمان ها رو نادیده بگیرن.
مردم به رییس جمهور های سابق هم رای دادن اما انحراف و کم کاری وبی تدبیری اونها رو تا ابد الدهر تحمل نکردن وهر کدوم که راه رو به خطا رفت مردم اون رو کنار گذاشتن ،پس گمان نکنید رای به یک نفر به معنی همراهی وتایید همه ی حرفها واعمال اون شخص هست .
همین گروه های تندرو البته به زعم شما وسایرهم کیشان سیاسی شما اگه نباشن که شما کند رو ها مملکت رو دو دستی تقدیم کدخدا می کنین .
Iran, Islamic Republic of
اگر نظام با تکیه بر رای مردم استوار شده است چرا تندروهای فتنه گر در سال 88 آراء 40 میلیونی مردم را به تمسخر گرفتند و مملکت را دچار هرج و مرج و آشوب کردند ؟!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید.
فهم درست را یک مشت ساندیس خور اتو کشیده دارند که از فرت پر خوری چاق و چله شده اند.
هنوز فهم دوستانشان مانند جلیلی و احمدی نژاد از ذهنمان پاک نشده.!!!
Iran, Islamic Republic of
دِمده بودن هم حدی داره !هنوز با انگهائی که درفتنه 88 به مردم میزدید ،سر میکنید؟ فعلا خپلی ناشی از فیشهای حقوق نجومی با ردیف حق اوقات فراغت فرزندان این دولت+معوقات! 16000میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان ، اونقدر عظیم شده که دیگه چیزی از دنیا قابل رویت نیست!
Iran, Islamic Republic of
حداقل تو تیم دکتر جلیلی جاسوس نداشتیم .
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد که باعث عزت و اقتدار ایران بود فهم دوستان شما رو در خسارت محض برجام بی فرجام دیدیم .
Iran, Islamic Republic of
فهم درست را کسی دارد که کلمه ( فرط)را فرت می نویسدنه ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخ از بس ما ساندیس خورده ایم ساندیس ها به سواد شما سرایت کرده و نم کشیده و فرط را فرت می نویسی حالا خجالتش را باید ما بکشیم آقای لاغر اتو نکشیده ی با سواد مودب!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کسانی که وطن فروشی برایشان ننگ نیست آیا واگذاری قدس برایشان مهم است؟ خداوند طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری عطا فرموده ونهادهای ناظر را از خواب غفلت بیدار نماید.
Iran, Islamic Republic of
ما خون دل بخوریم ونظر بدیم ،گروه از ما بهتران صاحب انقلاب کار خودشان رابکنند !چه کسی اینهارو از اریکه قدرت پایین میاره خدا میدونه؟!