جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

ماجرای قطع نخاع‌ بسیجی به روایت شهید همدانی

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 573429
مردم و فعالان فضای مجازی چندین هفته است که در توئیتر کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه، ایجاد کردند و روایت‌ها و خاطرات عینی خود را از فتنه ۸۸ در آن بیان می‌کنند.
ماجرای قطع نخاع‌ بسیجی به روایت شهید همدانی
به گزارش جهان نيوز، مردم و فعالان فضای مجازی چندین هفته است که در توئیتر کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه، ایجاد کردند و روایت‌ها و دیده‌های خود را از فتنه 88 در آن بیان می‌کنند.

در این کمپین که از مردم عادی تا خبرنگاران و شخصیت‌ها سیاسی و فرهنگی مطلب نوشته اند، روایت‌های ناگفته و خواندنی جالبی وجود دارد.

در ذیل، تعدادی از توییت‌های مردم و فعالان فضای مجازی با هشتگ #روایت_فتنه را مشاهده کنید:


متن توییت:
وقتی بهزاد نبوی رو گرفتن بهش اسناد و مدارک عدم تقلب رو نشون دادند گفت مهم نیست تقلب شده یا نه ما بیست سال منتظر این #آشوب بودیم


متن توییت:
شهیدحسین همدانی با اشک تعریف میکرد بسیجی را سر چهارراه گیرانداختن عکس آقادادن دستش گفتن یابه آقا فحش بده و عکس راپاره‌ کن یا با چاقو میزنیمت اون دلاور عکس را بوسید و به سینه‌اش چسبوند با چاقو از پشت قطع نخاعش کردن‌ اینها جانبازا نوشهدایی بودند که هنوز قاتلینشون حتی به دادگاه برده نشدند.
 


متن توییت:
برای 9 ماه آشوب خیابونی و تحمیل تحریمهای زیاد به کشور، لفاظی‌های زیادی کردن اما معلوم بود مشکلشون قانونه نه بی‌قانونی.


متن توییت:
شب اول بعد از انتخابات یکی از بچه های دانشگاه رو دیدم که صورتش سیاه و کبود بود. خونش‌اش سعادت اباد بود و صرفا به جرم ریش داشتن یک کتک مفصل خورده بود. اهالی محله که مشناختنش نجاتش داده بودن بنده خدا تازه بعد کتک خوردن فهمید آشوب شده.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت
کمه ولی خوبه