پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پرداخت وام قرض الحسنه به بانوان سرپرست خانوار

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 572506
یک مقام مسئول بانکی، از اجرای طرح ساماندهی صندوق های قرض الحسنه خانگی خبر داد و گفت: وام قرض الحسنه، به زنان سرپریت خانوار پرداخت می شود.
پرداخت وام قرض الحسنه به بانوان سرپرست خانوار
به گزارش جهان نيوز، مرتضی اکبری در مراسم سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بیش از ٥ میلیون سپرده گذار جذب که به سه میلیون نفر نیز وام داده است؛ البته اکنون دارایی بانک ٩٠ هزار میلیارد ریال وی افزود: در هشت ماهه امسال رشد ٤٠ درصدی در جذب منابع را تجربه کردیم که پیش بینی می شود تا پایان سال به شصت درصد افزایش برسیم، البته مانده تسهیلات نیز ٨١ هزار میلیارد ریال است. همچنین نسبت مطالبات غیرجاری همواره یک درصد بوده است. 

به گفته مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: بانک، سیاست های کلی اشتغال و اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده و بر این اساس طرح هایی در حوزه اشتغال، ازدواج و مواردی از این دست را پیاده سازی کرده است. 

وی از پرداخت ١٢٠٠ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر به مددجویان بهزیستی نیز ارقام قابل توجهی پرداخت کرده است؛ ضمن اینکه از وام های مصرفی به سمت وام های اشتغالزایی پیش رفته ایم.

اکبری گفت: دو طرح اندوخته خانواده و تخصیص وام قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار، امسال اجرایی می شود.

منبع:مهر
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *