چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

اين فراكسيون بيكار با كارنامه خالي

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 569720
آيا فراكسيون اصلاح‌طلبان مجلس (فراكسيون اميد)، مطالبات اصلاح‌طلبانه‌اي را كه نمايندگي مي‌كند تاكنون در قالب يك طرح از سوي اين فراكسيون به صحن مجلس برده است؟
به گزارش جهان نيوز؛ «آيا فراكسيون اصلاح‌طلبان مجلس (فراكسيون اميد)، مطالبات اصلاح‌طلبانه‌اي را كه نمايندگي مي‌كند تاكنون در قالب يك طرح از سوي اين فراكسيون به صحن مجلس برده است؟ اين پرسشي است كه روزنامه اصلاح‌طلب جامعه فردا در قالب يادداشتي از اعضاي اين فراكسيون مطرح كرده است. سپس پاسخ داده احتمالاً در پاسخ به آن، لكنتي در كار خواهد بود. كارنامه فراكسيون از اين نظر پاك پاك است. درجاي ديگري از اين يادداشت آمده است: دوره نمايندگي چهارسال يا 1400 روز نيست و در مجموع چيزي حدود ۴۰۰ روز مفيد است. كافي است اصلاح‌طلبان هر يكصد روز دو مسئله مهم اين كشور را در قالب طرح‌هايي به مجلس تقديم كنند. همين مي‌توانست كافي باشد، اما خبري نيست. فراكسيون بي‌عملي است.» 
اين روزنامه اصلاح‌طلب همچنين در مطلبي با عنوان «۱۷ ماه بيكاري فراكسيون اميد» نوشت: «۱۸ ماه از تشكيل مجلس دهم و فراكسيون اميد مي‌گذرد. پس از ۱۸ ماه اين سؤال مطرح است كه اعضاي فراكسيوني كه پيش از انتخابات با شعار اميد، آرامش و رونق اقتصادي قدم به ميدان رقابت گذاشتند و پيروز شدند چه اقدام جدي‌اي در مسير احقاق شعارهايشان انجام داده‌اند؟ آيا در طول اين زمان كه تقريباً يك سوم عمر مجلس دهم است، فارغ از جناح‌بندي‌هاي سياسي، طرحي براي بهترشدن وضعيت زندگي مردم به صحن مجلس رفته است؟ عملكرد فراكسيون اميد در زمينه شناسايي مشكلات اساسي مردم و ارائه راهكار براي آن در قالب طرح، تقريباً هيچ است!»
 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *