سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۴
۲۲

شهردار تهران در کنار مدیر تولیداشرف پهلوی + عکس

يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۳
کد مطلب: 568266
روزنامه همشهری عکس اصلی روی جلدشماره شنبه خود رابه تصویری بزرگ ازشهردار تهران در کناربهمن‌فرمان آرا مدیرتولید«شرکت گسترش صنایع سینمای ایران»متعلق به‌اشرف پهلوی و شوهر سومش مهدی بوشهری‌پور اختصاص داد.
شهردار تهران در کنار مدیر تولیداشرف پهلوی + عکس
به گزارش جهان نيوز؛ روزنامه همشهری عکس اصلی روی جلد شماره شنبه خود را به تصویری بزرگ از شهردار تهران در کنار بهمن فرمان آرا مدیر تولید «شرکت گسترش صنایع سینمای ایران» متعلق به‌اشرف پهلوی و شوهر سومش مهدی بوشهری‌پور اختصاص داده است!
 
موضوع عکس که مطلبش در انتهای صفحه آخر همشهری شنبه به چاپ رسیده! گزارش جلسه نمایش فیلم مستند «توران خانم» درباره توران میرهادی از کارگزاران فرهنگی رژیم شاه است. این مستند توسط مجتبی میرطهماسب است کسی که در جریان فتنه ۸۸ به جرم مستند سازی برای بی‌بی‌سی بازداشت شده بود.


اگرچه در کارنامه جناب شهردار، سوابق همراهی با فتنه گران سال ۸۸ و همچنین کارگزاران طاغوت به چشم می‌خورد ولی به نظر می‌آید با حضور در چنین جمعی، ایشان به نوعی در مسائل مختلف فرهنگی اعلام موضع کرده‌اند!

به گزارش کیهان، عکس یادگاری در کنار فردی که مدیریت تولید یکی از تبهکارترین عناصر رژیم شاه را برعهده داشته و تهیه‌کننده یکی از مستهجن‌ترین فیلم‌های آن روزگار هم بوده حاکی از جهت‌گیری ضدارزشی و غرب‌گرایانه مدیریت فرهنگی شهرتهران است.

پیش از این در دوران اصلاحات نیز فرمان‌آرا  از سخاوت دولت وقت برخوردار شد تا جایی که ۷ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را به پای فیلم سطحی و عوامانه‌اش (بوی‌کافور، عطریاس) ریختند و به فیلم ضد دینی‌اش (خانه‌ای روی آب) جایزه جشنواره فیلم‌های دینی را اهداء کردند!

لازم به ذکر است، مجتبی میر طهماسب پیش از این نیز فیلم مستندی درباره شهیندخت سرلتی، همسر همایون صنعتی -کارگزار اداره اطلاعات آمریکا در پروژه آمریکایی فرانکلین-  تحت عنوان «بانوی گل سرخ» ساخته و به تجلیل از خیانت‌ها و وطن فروشی‌های او و شوهر وابسته‌اش پرداخته بود که در شهریور ۱۳۹۳ از تلویزیون بی‌بی سی پخش شد. وی همچنین در ساختن فیلم «این فیلم نیست» با جعفر پناهی (از محکومین فتنه ۸۸) و نمایش آن در فستیوال‌های خارجی مشارکت داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
فقط فحش مدادین بهش . به شماهم نمیشه زیاد اعتماد کرد . اخه تو این مملکت بعد از چند سالی همه تبرئه میشوند .
عمار
Iran, Islamic Republic of
عرصه فرهنگی ایران اسلامی نیازمند حاج قاسم سلیمانی هاست .نیازمند مدافعان فرهنگی است.
این عرصه نیازمند برنامه ریزیهای بللند مدت .وکوتاه مدت است .متاسفانه متولیان فرهنگی کشور خیلی کارایی نداشته اند .
فرهنگ لغت اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب= انسانی که فقط صدا دارد ،در هر موقعیتی ،چه در مقام چه خارج از مقام ،فقط دهانش کار میکند وبا نقد کسانیکه برای مردم کاری کرده اند وباری از دوش مردم برداشته اند ،روزگار میگذراند ودریغ از یک قدم عملی.در عین حال همیشه به حاشیه ها میچسبد تا با گردوخاک کردن ،اذهان مردم را از بی ثمر بودن خود ،دور کند.واصولا در قلبش جز ابهت وعشق کدخدا + نوچه های قدیم وجدید کدخدا در هر قالبی ،چیز دیگری وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
آقایونی که املاک آنچنانی از شهرداری گرفتن و باعث شدن بخاطر دریافت چند میلیارد تومن ملک توسط آنها، کل جریان انقلابی زیر سوال بره و ریاست جمهوری و شورا تقدیم این عناصر معلوم الحال باشه بیان پاسخگو باشن
Iran, Islamic Republic of
اگر نیاز به هنرمندان داشتید بگید چند تا براتون بفرستم!
کل تحلیل ها در همین جمله خلاصه میشه
همه فهمیدن هنرمندان ایرانی عمله های فلان حزب هستن که حتی در زلزله و غم مردم هم دست از چاپلوسیهاشون بر نمبیدارن از اون هنرمندان سینماشون که مستقیم سبز و بنفش میشن بگیر تا اون مجریان و بازیگران رسانه ملی .جالبه هر کی هم همرنگشون نشه توسط این دیکتاتورهای روشنفکر نما رسوا میشه و ممنوع الکار از جمله سحر قریشی و ....
Iran, Islamic Republic of
با این نگاه که شهید مطهری هم استاد دانشگاه تهران بود و بدون هیچ مشکلی داشت کارش رو انجام می داد نه اخراج شد و نه هیچ چیز دیگه ای. بنابراین باید ایشون رو هم کارگزار فرهنگی - دینی آموزش عالی در زمان پهلوی دانشت. یا آقای حداد عادل که با سید حسین نصر در بنیاد های متعلق به فرح فعالیت می کرد و این موضوع مبرهن و واضح است که طبق این تحلیل باید ایشون رو هم به طریق اولی کارگزار دستگاه فرح و نظام فرهنگی برساخته از دربار دانست.
البته که این کامنت رو نشر نمی دید فقط خواستم خودتون بخونید هر چند می دونم شما خودتون این ها رو میدونید. ولی خب دیگه این وضع این جور مسائل، این وضع مملکت، این وضع ما، این وضع شما، این وضع همه. ما درست نمی شویم.
حمید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز چرا اینقدر بی انصافی میکنید خداوکیلی؟ فعالیتی که شهید مطهری انجام میدادن و نتایجی که اون فعالیتها در بر داشت کجا و فعالیتهای این بابا کجا؟ امام رضا (ع) هم از جلساتی که مأمون برای ضربه زدن به اسلام راستین بر پا میکرد، استفاده میکردند و به نشر مفاهیم اسلامی می پرداختند. نقدی که به این اتفاق وارده، همراهی یه عنصر غیرانقلابی با مجموعه ی برآمده از انقلاب نیست، بلکه میدون دادن به کسیه که کارهای غیرانقلابی و ضد دینی انجام میداده.
Iran, Islamic Republic of
در تایید فرمایش جناب عالی
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
آنکه البته بجایی نرسد فریاد است
Iran, Islamic Republic of
شوهر سوم اشرف پهلوی رو با مطهری یکی می بینی؟؟؟؟؟
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
باورکنید خیلی اوقات از شدت ناراحتی ایرانی غیور تاب و تحمل از دست میده و با خودش میگه ای کاش من ایرانی نبودم تا اینهمه خیانت را از هموطنهایم تحمل نمیکردم...
Iran, Islamic Republic of
قیاستان بد جور آبکی است و نشان از کینه سیاسی دارد چرا که مثلا اگر شهردار تهران کنار حداد عادل می نشست لابد می خواستید بگویید " شهردار تهران کنار عضو برجسته انجمن شاهنشاهی فلسفه ، یا اگر کنار شهید باهنر بود وی نوشتید شهردار کنار نویسنده کتب درسی دوران ستم شاهی و امثال این زیاد است . اما متحیرم از این که پاسخ این همه کینه را که نشان می دهیدو باز هم دلتان خالی نمی شود ، را دارید هر چهار سال می گیرید و خلق خدار را هر روز از حودتان دورتر و دورتر می کنید .
Iran, Islamic Republic of
بهمن فرمان آرا برنده 14 سيمرغ بلورين (كانديد 18 سيمرغ بلورين) از جشنواره فيلم فجر جمهوري اسلامي ايران و برنده بهترين فيلم ديني است. همچنين جوايزي از جشنواره هاي برلين، استانبول و شيكاگو و ... دريافت كرده است. وي از سال 53 تا 57 ریاست تولید «شرکت گسترش صنایع سینمای ایران» را برعهده داشت. خانم توران ميرهادي (فرزند سيدفضل الله) نيز پايه گذار شوراي كتاب كودك بوده و پس از انفلاب (از سال ۱۳۵۸) سرپرستی تدوین و تألیف فرهنگنامه کودکان و نوجوانان را نیز برعهده داشت. میرهادی را «مادر ادبیات کودک و نوجوان در ایران» خوانده‌اند. همسر وي از انقلابيوني بود كه توسط رژيم شاه اعدام شد و تنها فرزندش در جريان سيل جان باخت. بيش از 60 سال در زمينه ادبيات كودك و نوجوان تلاش نمود و سال گذشته در سن 89 سالگي درگذشت.
اخيراً شهردار تهران به جلسه بزرگداشت توران ميرهادي دعوت شد. به گزارش كيهان اينكه بهمن فرمان آرا نيز از مدعوين اين جلسه بوده و در كنار شهردار تهران نشسته "حاکی از جهت‌گیری ضدارزشی و غرب‌گرایانه مدیریت فرهنگی شهرتهران است".
Iran, Islamic Republic of
وزارت ارشاد برگزار کننده جشنواره فیلم فجر که خودش یه پا....................
Iran, Islamic Republic of
وقتی .د..ث های سیاسی بیان بالا ودرصدر بنشینند همینه دیگه مرگ بر افسادطلبان ها !!
Iran, Islamic Republic of
این کلمه د . ی . و . ث که دائما از دهان امثال شما روایت می شود حکایت مثلی است که می گویند
" گر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی برآورند غلامان او درخت از بیخ
به پنج بیضه که سلطان ستم روا دارد زنند لشگریانش هزار مرغ بر سیخ "
متاسفانه سایت جهان از کینه و عداوت سرشار است و حرف های سخیف خوانندگانش را چنانچه طرف فحش خور اصلاح طلبان باشند منتشر می کند .
Iran, Islamic Republic of
حرف خاص حرف به جای آقای جوادی آملی ست که نشان از وضعیت فرهنگی وسیاسی مملکته !واگه به کارگزاران واصلاح طلبان رو بدی سرتاسر این مملکت را تحویل امریکا می دهند(نمونه 2030.برجام ...آی پی سی ....کرسنت ....توتال وfatfووووو)
Iran, Islamic Republic of
اقا این اقای نجفی تحصیل کرده امریکا است این را در متن قدرت جا ندهید یک روزی پشیمان می شوید ولی پشیمانی سودی به حال شما ندارد
Iran, Islamic Republic of
چمرا هم تحصیل کرده ی آمریکا بود .چرا انقدر بی ربط حرف میزنید?
Iran, Islamic Republic of
با سلام. در جریان باشید که ساخت فیلم های دانشگاه تهران نیز توسط نیلی رییس دانشگاه و با قراردادی نیم میلیارد تومانی به همین اقای میرطهماسب واگذار شده است. شما اگر می توانید جلو این کار را بگیرید. خبر را بزنید دانشگاه خودش جواب می دهد. هر چقدر هم کهحراست دانشگاه گفته فرجی دانا اعمال نفوذ کرده و نشده.
Iran, Islamic Republic of
جرم ساختن فیلم مستند؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا شما مريضيد بخدا ! كاش هر چه زودتر خودتون رو به دكتر نشون بديد بدجورى نسبت به اصلاح طلبها آلرژى داريد، اصلاً كهير ميزنيد، والله، بالله، انتخابات تموم شد، شما شكست خورديد ، تا چشم بذاريد رو هم اين دوره هم تموم ميشه، دوباره وقت داريد دوباره صندليها مال خودتونه !
عبدالله قاسمی -سمنان
Iran, Islamic Republic of
با سلام. به اونهایی که جشن گرفتن که داعش نابود شده بگویید داعش در فکر بسته ما لانه دارد و هر آن امکان فوران دارد. این نوشته و تفکرات نویسنده آن نمونه بارز آن است.حداقل اگر شجاعت داشن نامش را می نوشت!!!