سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
سردار پورجمشیدیان:

نیروهای مسلح امنیت مرزها را تامین می‌کنند

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۶
کد مطلب: 564365
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای مسلح ایران؛ نیروی انتظامی و نیروی زمینی سپاه در مرزهای شمال غرب ، جنوب شرق و غرب کشور حضور مقتدرانه ای دارند.
نیروهای مسلح امنیت مرزها را تامین می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پیرامون اعزام نیروی بیشتر به منطقه چالدران  اظهار داشت: در منطقه چالدران نیرو همیشه وجود دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: مناطق عملیاتی به گونه ای است که در برخی مواقع ضد انقلاب و اشرار در حال عبور بوده یا درگیر می شوند و اینگونه اتفاقات در این مناطق طبیعی است.

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح ایران، نیروی انتظامی و نیروی زمینی سپاه در مرزهای شمال غرب ، جنوب شرق و غرب کشور حضور مقتدرانه ای داشته و اشرار و ضدانقلاب حضور ثابتی ندارند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: مهم این است نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  امنیت مناطق را تامین کرده و این گونه درگیری ها اجتناب ناپذیر است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *