شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 15 Jun 2024
 
۰
۱

قتل زن جوان در حمام خانه

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 564303
جسد زن جوانی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، داخل حمام خانه کشف شد.
قتل زن جوان در حمام خانه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ساعت 7 بعدازظهر 17 آبان ماه جاری مأموران کلانتری 115 رازی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن جوانی داخل منزلش در خیابان هلال‌احمر به قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر، محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم که طبقه چهارم آپارتمان مسکونی بود، حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

شواهد اولیه نشان داد مقتول زن سی و پنج ساله‌ای است که داخل حمام خانه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده، حدود دو ساعت از زمان مرگ وی می‌گذرد و پسر دوازده ساله مقتول پس از ورود به خانه، با جسد مادرش مواجه شده و پلیس را در جریان قرار داده است.

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود که شوهر مقتول مدتها به خاطر اعتیاد به موادمخدر بیکار بود و مقتول با کار کردن در یک شرکت هزینه‌های زندگی را پرداخت می‌کرده است همچنین مشخص شد که شوهر مقتول با همسرش اختلافاتی داشته و پس از این حادثه متواری شده است.

سرانجام با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاری به اصل این عمل که جنایت است ندارم که قطعاً مجرم باید مجازات شود. ولی نگاهی به وضعیت ادارات، شرکت‌ها و کارخانه‌های بخش دولتی و خصوصی و فروشگاه‌ها، تاکسی‌ها و .... بیندازید. این همه تاکسی‌موتوری ظرف 15 سال اخیر از کجا پدید آمده و روز به روز نیز بر تعدادشان افزوده می‌شود که حتی بعضی‌های‌شان پیرمردهای بازنشسته و نحیف هستند؟ وقتی سیاست احمقانه و کثیف بخش دولتی و باز کردن راه برای بخش خصوصی به جایی ختم می‌شود که مردان جامعه یا کار پیدا نمی‌کنند و یا شغل‌شان سست و ناامن است و همان را هم به راحتی از دست می‌دهند و به خاطر به خطر افتادن آیندة شغلی و خانوادگی‌شان دچار فشارهای عصبی و غم و غصه می‌شوند و بر اثر بی‌پولی قادر نیستند نیازها و توقعات خانواده‌شان را برآورده کنند و لی در همان زمان زن‌ها پشت سر هم وارد بازار اشتغال می‌شوند و مردان نفقه‌خور زنان می‌شوند، باید هم چنین اتفاقاتی بیفتد که مرد بر اثر فشار و احساس بی‌عُرضگی و ناتوانی مجبور شود زنش را به سر کار بفرستد و نهایتاً در پیچ و خم‌هایی که پیش می‌آید دست به چنین جنایتی بزند.
اشتغال زن‌ها هیچ خیر و برکتی برای دنیا ندارد و این حرف‌های احمقانه‌ای که نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و باید از نیروی آنها برای رشد و پیشرفت استفاده کرد، نتیجه‌اش اختلاط زنان و مردان و سس شدن روابط خانوادگی، عوض شدن روحیات زنان و عدم اطاعت آنان از مرد، فسادهای اخلاقی و نهایتاً جرم و جنایت می‌شود.
گل بود به سبزه نیز آراسته شد. حالا به خاطر همین آزادی‌های ویرانگری که به زنان داده‌ایم، زنان آزادانه و بی‌پروا و در نهایتِ بی‌حیایی در خیابان‌ها و در داخل ماشین‌ها و پارک‌ها و همه جا علاوه بر کشف حجاب، سیگار و قلیان هم می‌کشند. هیچ مرد باغیرتی هم نیست که جلوی‌شان را بگیرد و اگر هم مرد اعتراضی بکند، پول و شغل و درآمد و خانه شخصی و اجرا گذاشتن مهریه و خیلی چیزهای دیگر را بر سر مرد می‌زند و او را رها کرده می‌رود به دنبال زندگی مجردی یا عشق آزاد.
باید به دولتمردان‌مان که این همه دختر را به دانشگاه‌ها کشاندند تبریک گفت