چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۵

حکم توقیف کیهان ابلاغ شد

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب: 564114
حکم دادسرای فرهنگ و رسانه، دقایقی قبل رسما با نامه سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به مدیریت روزنامه کیهان ابلاغ شد.
حکم توقیف کیهان ابلاغ شد
به گزارش جهان نيوز؛ در پی انتشار خبر توقیف و نیز اظهار نظر مدیرمسوول روزنامه کیهان مبنی بر ابلاغ نشدن حکم، خبرنگار ایسنا در پیگیری موضوع از مسوولان معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مطلع شد که این حکم دقایقی پیش همراه با نامه مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به این روزنامه ابلاغ شده است.

در متن حکم توقیف ۲ روزه، بر تیتر یک ۱۵ آبان روزنامه کیهان و اصرار بر ارتکاب تخلف در مطلب تیتر یک ۱۶ آبان ماه این روزنامه تاکید شده است.

این اقدام روزنامه کیهان طبق گزارش شورای عالی امنیت ملی و تشخیص بازپرس شعبه دوم داسرای فرهنگ و رسانه، خلاف مصوبه شورای عالی امنیت ملی و سیاست‌های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل امنیت منطقه‌ای شناخته شده، در نتیجه با استناد به قانون اساسی و قانون مطبوعات، حکم توقیف ۴۸ساعته صادر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصغر
Iran, Islamic Republic of
پناه می برم به خداازبستن دهان منتقدان
M.sh
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر همه شما‌که عقدتون رو از شدیک یمن به ریاض، اینطور نشون دادین. ...
Iran, Islamic Republic of
مسئولین کشور طرفدار ایرانی ها هستند یا طرفدار سعودی ها؟!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بعد از ساعت اداری رفته اند حکم توقیف ابلاغ کرده اند؟ مگه میشه مگه داریم. کارتان کاملا مشکوک است و کاسه ای زیر نیم کاسه تان است.
Romania
واقعا برای شورای عالی امنیتداریم وشخص رییس جمهور که رییس ان است متاسفم.
کیهان و حاج حسین فدای سرت شما با این تهدیدات هرگز محافظه کار نمیشوید باثمام وجود دوستتان. داریم.