پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵
۷۵
جزئیات توقیف کیهان؛

واکنش شریعتمداری به خبر توقیف روزنامه کیهان

چیزی به ما ابلاغ نشده است
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 563845
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره خبر توقیف دو روزه این روزنامه گفت: تاکنون چیزی در این زمینه به ما ابلاغ نشده است.
واکنش شریعتمداری به خبر توقیف روزنامه کیهان
به گزارش جهان نيوز؛ حسین شریعتمداری درباره خبر توقیف 2 روزه کیهان از سوی دادستانی تهران گفت: خبر را در سایت خبرگزاری‌ها دیده‌ام و تاکنون چیزی به ما ابلاغ نشده است.
وی در توضیح بیشتر این موضوع تصریح کرد: بسیار بعید می‌دانم که دبیرخانه شورای‌عالی‌امنیت ملی حمایت از جنایتکاران کودک‌کش آل‌سعود و اماراتی‌ها را بر حمایت از مردم مظلوم یمن ترجیح بدهد، و از دادستانی هم انتظار نمی‌رود که «روزنامه کیهان» را به خاطر دفاع از مسلمانان مظلوم یمن توقیف کند.
مدیر مسئول «روزنامه کیهان» خاطرنشان کرد: کلان‌سرمایه‌داران برج‌نشین امارات باید از تیترهای «روزنامه کیهان» نگران شده باشند و نه مسئولان محترم خودمان.
لازم به ذکر است دادستانی تهران، بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان بر خلاف سیاست‌های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه‌ای، این روزنامه را برای دو روز (شنبه و یکشنبه آینده) توقیف کرد.
دوشنبه این هفته ـ ۱۵ آبان ماه ـ دبیر هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد، در جلسه امروز مقرر شد به روزنامه کیهان بابت تیتر «شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دوبی»، که خلاف مصالح و امنیت ملی تشخیص داده شد، تذکر داده شود.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من از ارادتمندان آقای شریعتمداری و روزنامه ارزشمند تحت مدیریت ایشان هستم. اما رسالت روزنامه خصوصا در تیتر آن، صرفا اطلاع رسانی است و مطرح شدن هدف بعدی یعنی دوبی که آن هم یک احتمال است که شاید در آینده به وقوع بپیوندد. کار حرفه ای نیست
Iran, Islamic Republic of
حق با شماست مسلک روزنامه نماهای زنجیره ای هوچیگری و فریب است‌‌ و روزنامه انقلابی باید کاملا منطقی و حرفه ای عمل کند و من نیز به شخصه مسأله هدف دوبی که شما مطرح کردید از جمله معدود مسائل احساسی کیهان تلقی کردم. هر چند انتقام دلاوران یمنی از جانیان سعودی و اماراتی ما را خشنود میکند
Iran, Islamic Republic of
تیتر کیهان چیز تازه ای است ؟!
توی اخبار صدا و سیما نیست ؟
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم. رسالت روزنامه، اگر اطلاع رسانی است، چرا رسانه های غربی، راهپیمایی نزدیک به 30 میلیونی اربعین را، پوشش نمیدهد؟ نه خیر. هیچ وحی ای نازل نشده که روزنامه، نباید خبری از آینده دهد.
علی
Iran, Islamic Republic of
30 میلیووووون؟؟؟ شما انگار براوردی از ارقام و اعداد نداری. شما میدونی 30 میلیون ادم یعنی چقدر؟؟ همینجوری میگید.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هرکه نتواند دید. همین جوری نمی گیم. آمار و ارقام می گوید. فقط 3 میلیون نفر از ایران شرکت کردند، در ضمن مردم عراق که بیشترین شرکت کننده هستند، پس از شرکت در راه پیمایی، فقط یک زیارت می کنند و به شهرشان برمی گردند تا زائرین خارجی در مضیقه نباشند، مسیر 90 کیلومتری پباده روی نجف تا کربلا مالامال از جمعیت است، مسیرهای دیگری نیز وجود دارد، بغداد کربلا، حله کربلا ، حتی از بصره تا کربلا را پیاده می روند، از کوت و دبوانیه تا کربلا هم مملو از جمعیت بود، طرفداران فتنه در سال 88 مسیر میدان انقلاب تا آزادی را 3 میلیون نفربرآورد کردند، آن موقع کسی محاسبه نکرد و چشم و گوش بسته قبول کردند، به نظر شما در مسیری حدود 300 تا 400 کیلومتر چند میلیون نفر جا می گیرند؟
علی
Iran, Islamic Republic of
شما یک مقدار براوردت را از 30 میلیون نفر اصلاح کن. کل جمعیتی که از ایران رفته 2 و نیم تا 3 میلیونه. دیگه از کجاها میاند. از خود عراق؟ مگه چقدر شیعه داره و از اون شیعه ها چند نفرشون میرند. اخه عزیز من چون احساسات داریم پس بگیم 50 میلیون اومدند که نشد حرف.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نه سي ميليون شما و نه پنجاه ميليون اين آقا
25 ميليون خيرش را ببيني قبوله ؟؟؟
حالاتعداد دقيق مورد مناقشه نيست اصل حركت قشنگه كه از همه قشري و همه آئييني در اين راه پيمايي بزرگ شركت دارند چون امام حسين عليه السلام نه براي شيعه بلكه براي انسانيت ناب كه شيعه هم را شامل ميشود همه هستي و دار و ندار خودش را فدا كرد تا انسانيت در طول تاريخ بيدار شود و در مقابل ظلم از سوي هركس كه باشد چه شيعه چه سني چه مسيحي و چه يهودي و با بودايي و .. بايستد و بر سخن حق خود استوارباشد همين .
Iran, Islamic Republic of
۳۰ میلیون ؟ کلا از ایران ۲ میلیون نفر ویزا گرفتن . چی میگی اقا؟؟؟
20
Iran, Islamic Republic of
با سلام
توفیقی شد نائب زیارت همه دلدادگان اهل بیت علیهم السلام باشیم.
20 میلیون نفر ، آمار تقریبی مستندتری است.
اما اینکه عده ای می گویند این جمعیت از کجا می آید باید گفت از حدود حداقل 15 کشور دنیا جمعیت های مختلفی حضور دارند و شخصا آذربایجانی/ترکیه ای/لبنانی/کویتی/هندی/پاکستانی/افغانی را دیدم و حتی با برخی از انها گفتگو داشتم.
از طرفی جمعیت عراق حدود 36 میلیون نفر است که حدود 64 درصد آن شیعه و عمده استانهای شرقی ، جنوب و جنوب غربی عراق ، بغداد، نینوا و ...حضور بسیار پر جمعیتی دارند.استهانهای بصره،واسط، ذیقار،مثنی،نجف، کربلا و... حقیقتا با اعتقاد هم حضور دارند و هم پذیرایی میکنند.
جالبتر آنکه هر گوشه و کناری، محل اسکان این زوار عزیز و میهمان ابا عبدالله است.
باید حضور داشت تا فهمید این کثرت جمعیت یعنی چه.افتخار اربعینی ها، زیارت سیدالشهدا و تجلی قدرت شیعه و اهل بیت علیهم السلام است.
باید رفت ودید که چگونه در کوچه های کربلا، پیاده رو ها، بلوارها وزیر پلها، حسینه ها، خانه هاو ........چه جمعیت عاشقی،به عشق امام حسین ع آمده اند.
اگر دولت امثال روحانی، در مذاکرات با طرف عراقی بدنبال حذف ویزا می بود یا کاهش هزینه آن به مقدار 20% و عدم افزایش هزینه ایاب ذهاب به دوبرابر و قیمت دلار به نرخ مبادله ای می بود،آن وقت می دید که عشاق الحسین اربعین از 40 میلیون نفر هم میگذشت.
ان شاالله پس از نابودی داعش و تمرکز دولت محترم عراق بر باسازی کشور و فراهم شدن امکان بیشتر خدمات، شاهد حضور گسترده تر می شویم.
کافی است مشکل امنیتی عراق حل شود و اخذ ویزا منتفی شود، انگاه موج جمعیت میلیونی ایرانی است که رهسپار زیارت آقا سید الشهدا ع و آل لله خواهد شد و کور خواهد چشمانی که دیدن این حماسه راندارند.
محمد
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
سلام؛
دوست گرامی!
کیهان صرفا حرف خود انصار الله را تکرار کرده انصار الله یمن گفته اند که دوبی را هدف قرار می دهند
اصلا بحث احتمالی که توسط کیهان مطرح شده باشد نیست
Iran, Islamic Republic of
هیچ رسانه ای نباید بخاطر بیان نظرتش توقیف شود حتی برای لحظه ای
Iran, Islamic Republic of
با شنیدن این خبر در حد شاخ درآوردن تعجب کردم
Iran, Islamic Republic of
شاخ در نیار
پناه ببر به خدا از لوله کردن کیهان
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم جهان!
استفاده از برخی تصاویر نامناسب بانوان فاقد پوشش کافی و نیز برخی تبلیغات شایسته سایت شما نیست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این گونه خبرها هم در گذشته و هم همین ایام از صدا و سیما پخش شده و می شود

عجیب است که وقتی کیهان تیتر می کند می شود ... !
Iran, Islamic Republic of
چقدر ضد انقلاب ازاین کار خوشحال می شود! مگر کیهان یک واحد دولتیست که موضعگیری آن به حساب دولت گذاشته شود. چه ربطی به این شورا دارد. جز این که اینگونه موضوع برداشت شود که در آستانه اربعین حسینی خواسته اید یک زهر چشمی بگیرید و جزو سابقه درخشان مبارزاتی محسوب گردد و ...این مدت خودتان را خالی کنید. کیهان دارد با صدای بلند و بدون محافظه کاری از مظلومین یمن که به خاک و خون کشیده شده اند در برابر جنایتکاران عربستان و دبی نشینان دفاع می کند بعد شما آن را توقیف می کنید!!! اینکار را می توان حمل به اشتباه لپی کرد و گرنه می توان عمیق تر شد و ممکن است مطالب ناگواری در پشت این حرکت روشن شود که به صلاح نباشد امیدوارم جبران شود. به هرحال فعلا می گویم مارادونا را رها کن و غضنفر را بچسب! البته در کل این کار زشت به نفع کیهان و جریان حق خواهد شد.
فقط برای اطلاع عرض می شود یکساعت نشده بود و این خبر منتشر شده بود ولی ویکی پدیا که شعبه ای از جریان رسانه ای صهیونیسم است این مطلب را در بخش معرفی کیهان گذاشت به شرح زیر:
توقیف کیهان
دادستانی تهران، بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان بر خلاف سیاست های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه ای، این روزنامه را در 20 و 21 آبان 96 توقیف کرد. تیتر عجیب این روزنامه ((شلیک موشک انصارالله به ریاض هدف بعدی، دوبی)) بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
کیهان یک نهاد 100 درصد حکومتی است. اقای شریعتمداری منصوب چه کسی است؟ اصلا روزنامه نیست. یک نهاد اطلاعاتی امنیتیه.
Iran, Islamic Republic of
و البته حکومتی که صد در صد مردمیه

کجای دنیا روزنامه یا نشریه بدون وابستگی سراغ داری ؟

همه وابسته اند

اما مهم آن چیز یا کسی است که به او وابسته اند

برخی بی واسطه یا با واسطه ، به شیطان وابسته اند
و برخی هم به خدا

حد وسطی وجود ندارد

امنیت بستر حیات و رشد است
اگر زیر سایه امنیت خدا و اولیای او نباشیم و نرویم

خواه نا خواه زیر سایه شیطانیم
Iran, Islamic Republic of
اينكه يك روزنامه يا كاملاً شيطاني است يا صد در صد خدايي و مقدس موضوع بحث ديگري است. اما به هر حال روزنامه كيهان يك رسانه حكومتي است. مدير مسئول آن "نماينده مقام معظم رهبري" است. در شرايطي كه تمام دشمنان در حال تبليغ اين دروغ هستند كه ايران پشت حمله موشكي به پايتخت عربستان است و عادل الجبير اين موشك را اعلام جنگ علني ايران عليه عربستان مي خواند و تلاش دارد ساير كشورها را در اين رابطه با خود همراه كند، "نماينده مقام معظم رهبري" اعلام مي كند كه از پرتاب اين موشك شادمان است و هدف بعدي دوبي خواهد بود. (تهديد تلويحي) به عبارتي آمريكاييها آنقدر باهوش هستند كه مي فهمند كه نبايد از برخي اصلاح طلبان علني حمايت كنند و حتي الكي آنها را محكوم هم مي كنند چون وابستگي اصلاح طلبان يا حتي تمايل آنها به يك قدرت خارجي موجب بدنامي است اما حاج حسين با اين موضع گيري به آنها مي گويد كه بعله، انصارالله به يك نيروي خارجي وابسته است و اين قدرت خارجي (ايران) حتي هدف بعدي را هم از هم اكنون مشخص كرده است.
Iran, Islamic Republic of
رئیس صدا و سیما منصوب رهبری نیست ؟

همین خبرها توی صدا و سیما مرتب تکرار نمی شود ؟

هدف بعدی دبی باشد خود یمن و انصار الله نگفته بود ؟

بارها امارت رو تهدید کرده بودند

کیهان بر مبنای گفته یمنی ها قلم زده
نه آن که چیزی به آنها القا کند

دیگرانی که بخواهند خرده بگیرند هم
ناچارند به تهدیدهای یمنی نگاه کنند

حرف کیهان چیز تازه ای نبود
که مستمسکی به دست دشمن بدهد

خلاصه وجهی برای توقیف قابل مشاهده نیست

و توجیهات رسانه ای هم حکایت از اشتباه ( حد اقل و خوشبینانه ) مضر و مهمی دارد

کمترین شکل جبران
عذرخواهی رسمی از کیهان و مدیر مسئول با ذکاوتش است
Iran, Islamic Republic of
اگر صد در صد بود که دیگر به نظارت استصوابی نیاز نداشت.
Iran, Islamic Republic of
اصلا کیهان هر چی که هست.... مهم اینه که خائن به مملکتش نیست .... متوجه هستی .... خائن به مملکت
Iran, Islamic Republic of
وقتی به دولت های این کشورهای غربی اعتراض می شود که چرا روزنامه تان به مقدسات ما مسلمانان یا به ایران و...اهانت می کنند می گویند روزنامه های ما مستقلند. حالا این جا به ظالم تاخته و از مظلوم دفاع کرده ببین چکار می کنند!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
م
Romania
برای فتنه گران وحامیانش دو خط قرمز وجود دارد یک انگلیس دو دوبی
در انگلیس بچه هاشون زندگی میکنند در دوبی کاخ هایشان
Iran, Islamic Republic of
اگر حکم دادستانی است قاعدتا آقای شریعتمداری که همه را به قانون مندی و تسلیم در برابر قوه قضائیه تشویق می کند نباید نگران و معترض باشد
ازایشان انتظاربیشتری وجوددارد حتی اگر این حکم را ناحق میداند باید به آن رضایت بدهد و تسلیم قانون شود
Iran, Islamic Republic of
حالا ایشون هم شورش نکردند
اما دادستانی هم نبایستی عجله می کرد

العجلة من الشیطان
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز این حکم دادستانی نیست نظر سازمان امنیت ملی است و دارد فرا قانونی عمل میکند کدام حکم دادگاه ایشان خودشان میگوید در سایتها خبر را خوانده است در هر صورت در هیچ رسانه ای بخاطر ابراز عقیده و نظرش نباید بسته شود
علی
Iran, Islamic Republic of
افرین. در مورد حصر هم همین را دقیقا بگویید. اونجا هم که گفته می شود حکم شورای امنیت ملی است. برای اون ها هم هیچ دادگاهی تا به الان تشکیل داده نشده. چطور اونجا فراقانونی نیست. اما اینجا فراقانونیه؟
Iran, Islamic Republic of
علی جان دلیل اینکه برای سران فتنه دادگاه تشکیل نشده اینست که در صورت دادگاهی شدن حداقل مجازات شون اعدام است .
Iran, Islamic Republic of
اخه این هم شد دلیل حقوقی عزیز من. مثلا یکی قتل کرده بعد بگوییم برایش دادگاه تشکیل ندهیم اگر دادگاهی بشه حکمش اعدامه. یک دلیل قاطع و محکمه پسند بیاورید لطفا.
چند ماه پیش که دوباره بحث حصر داغ شد، در همین سایت جهان نیوز چندین و چند مطلب در توجیه حصر اورده شد و حتی متوسل شدند به حضرت علی که ببینند ایا می توانند نمونه ای در 1400 سال قبل در شبه جزیره عربستان پیدا کنند تا مساله حصر را توجیه کنند. وقتی ادن این همه توجیه من دراوردی را میبیند، اتفاقا بر عدم قانونی بودن این مساله بیشتر پی میبره. چون اگر چیزی واقعا بر اساس مبانی حقوقی و قانونی شفاف مملکت استوار باشه اصلا نیاز به این همه توجیه نداره. مثل خیلی ازامور قضایی دیگر. بنابراین هر چه توجیه های من دراوردی بیاورید بیشتر بر غیر قانونی بودن این مساله صحه میگذارید.
پاسخ به علی
Iran, Islamic Republic of
علل حصر و توقیف روزنامه
برابرند ؟!

در موضوع حصر آن قدر مساله واضح است که به محض تصور ، تصدیق حاصل می شود

آنجا اگر حصر نمی شد ، فتنه و آشوب واضح و روشن و ملموس ، امنیتی برای جامعه باقی نمی گذاشت

اینجا عناوین روزنامه کیهان چه مشکلی داشته ؟!
مگر همین خبرها و عناوینشان از صدا و سیما جمهوری اسلامی مدام پخش نمی شود ؟
کسی در آنجا تردیدی برایش حاصل شده ؟

مستمسک در اینجا از سویی مضحک است
و از سوی دیگر به جد نگران کننده
چرا که اگر چنین دست آویزهای موهومی باعث تصمیم امنیتی در نهاد فوق العاده حساس و مهم مملکتی بشود

درست نتیجه عکس می گیریم
و عملا امنیت نگارش ، گزارش ، آگاهی بخشی و ... به شدت به مخاطره می افتد

بایستی این بیماری در نهادی با اهمیتی آن چنانی علاجی عاجل گردد

و گر نه ...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اونهايي كه در حصر قرار دارند البته بايد اعدام ميشدند حصر مانع از اعدام اونها شده تا الان .
اگر يك محاكمه عادلانه براي محصورين برگزار شود قطعا" به جرم خيانت و همكاري با جنايتكاران بين المللي امريكا و انگليس موجب ريختن خونهاي زيادي شدند و خسارات جبران ناپذير ي به كشور وارد كردند بي شك حكم قطعي شان اعدام است حالا با ترفند حصر تا مدتي از انتقال به ديار باقي و ملحق شدن به ساير جنايت كاران مصون ماندند .
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری شما فقط یه روزنامه نگار هستین خواهشا در هر موردی خصوصا امنیت ملی اظهار نظر نکنین این اظهار نظرها را به صاحبان آن بسپارید ومواظب نفوذی ها در روزنامه تحت امر خود باشید
Iran, Islamic Republic of
خبری که مکرر در رسانه نظام پخش شده ، عیبی داره کیهان هم منعکس کنه ؟!
M.sh
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه تصمیمی به خاطر امنیت ملی گرفته شده که دشمنان خونخوار ایران اسلامی وبر هم زنندگان امنیت کشورو تا حدی ذوق زده کرده که به رقص وپای کوبی پرداختند.!
گفتن حرف حق تبعات خاص خودش رو داره . این هم یه نوعش.
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین غم مخور که اهل حق و مدافعان مظلومین از این گرفتاری ها همیشه داشته اند تا خالص تر شوند.
دانا
Iran, Islamic Republic of
از روزنامه کیهان تشکر می کنم که پایگاه اسراییل را نشانه گرفته است همانجا که جاسوسان آموزش می بینند و به کشورهای اسلامی سرازیر می شوند و همانجا که پایگاه نقشه کشی عربستان و امریکا و اسراییل است و از همانجا معاملات مختلف شکل می گیرد و آنجا سربازانی برای ترور و کشتن علیه مردمان مظلوم دنیا تعلیم می بییند،از اینکه درست نشانه گرفتید سپاسگزارم
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
میگن به حرف گربه سیاه بارون نمیاد خدارو چ دیدی شاید بمب و موشک اومد
محمد
Iran, Islamic Republic of
الخیرو فی ما وقع حاج حسین
ولی من تعجب که نه کلا ماتم که چرا آمد نیوز برای یک ساعت هم فیلتر نمیشه واقعا ایران بهشت ضد انقلاب و زندانی برای انقلابیها.
Iran, Islamic Republic of
در دوران روحانی مچکریم
Iran, Islamic Republic of
باید توروح ودل سنگی مرفهین بی درد برج نشین دبی واقمارشان ترس بیندازند تا ترس مردم یمن از بمباران هارا درک کنند...اگر اینکار را نکند دنیا خیلی هرکی هرکی شده !! پرروتر می شوند!!
Iran, Islamic Republic of
سالهاست نوشته های کیهان به قلم آقای شریعتمداری را مطالعه میکنم .ایشان یک فرد متعهد .دلسوز . وزحمت کش برای کشور ونظام است . هرچه نوشته واقعا به حق نوشته است . حالا یک تعداد بنا به منافع خوداز ایشان دلخور هستند چون پته آنهارا به آب انداخته است وخار چشم فتنه گران داخلی وضد انقلاب خارجی هست. در این نوشتار هم خطایی نکرده بنا به وظیفه ای که دارد جواب رجز خوانی وتوهین مکرر نشریات وحکام عربستان امارات بر علیه ایران را داده است .مگر نه این که شعار ایران این است که از مظلوم دفاع میکند چه کسانی مظلومتر از کودکان بی دفاع یمنی که هر روز در برابر چشمان مردم جهان قتل و عام میشوند. مردم بی دفاع یمن حق دارند به هر وسیله ای که در اختیارشان هست از خود دفاع کنند. ربطی به نوشته آقای شریعتمداری ندارد
Sweden
لب کلام افرین!
Iran, Islamic Republic of
وقتی وزارت امور خارجه و فرمانده محترم سپاه گفته اند موشک ها را ایران به یمن نداده است چرا روزنامه کیهان مانند عربستان و آمریکا گفته است این موشک ها از طرف ایران است ! ! !
Iran, Islamic Republic of
امیر حاتمی پاسخ خوبی دادند و فرمودند مگر کسی از امریکایی ها سوال می کند که چه سلاح هایی را به عربستان می فروشند ؟
Iran, Islamic Republic of
کیهان کجا گفته ؟
خبر کیهان رو دیدی ؟
کیهان خبرها رو منعکس کرده
برو متن خبر رو ببین ، هیچ نوع ادعای ایرانی بودن موشکها نشده است
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که به تیتر کیهان انتقاد میکنند بروند تیتر و مطالب روزنامه های شرق الاوسط و حیات خصوصا شرق الاوسط( که به نوعی از لحاظ اهمیت کیهان آل سعود است) نسبت به ایران و مقامات ایران ببینند .بسیار فحاشانه و مداخله گرانه برخورد میکند.تلویزیون حدث و عربیه هم به همین صورت هست. در واقع تیتر کیهان در رسانه های آنها این بار برعکس نسبت به ما هرروزه اتفاق می افتد.
Iran, Islamic Republic of
چرا وقتی اون شخص گفت امریکایی ها با یک دکمه ما و نیروی نظامی ما را دود می کنند می فرستند هوا صدایی از کسی در نیومد و امنیت ملی ناراحت نشد؟!
111
Iran, Islamic Republic of
وای . ظریف مقدسه !!! این حرفو نزن .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ظريف گفته ؟؟؟
نمي دونستم عجب وزير خارجه شجاعي ؟؟؟؟!!!!!!!
با وجود اين ها امريكا نياز به تهاجم نظامي به ايران نداره همين ها ترتيب جمهوري اسلامي را مي دهند انرژي هسته ايي را كه تا اومدند روكار تعطيل كردند در مدت باقي مانده دولت دوازهم بقيه صنايع دفاعي را تعطيل مي كنند مثل ساير صنايع غير نظامي كه تعطيل تا نميه تعطيل كرده اند اونوقت موقع خداحافظي مي روند پيش اربابشان .
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کیهان انقلابی ترین روزنامه در ایران است و من هر روز آنرا می خوانم امروزه مظلومیت انقلابیون بیشتر آشکار شد . توقیف کنندگان قطعا ضرر می کنند و فقط خود را بد نام می کنند .
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
هیچ کسی جرات تعطیلی و گفتن ابرو بالای چشمه به اقای شریعتمداری بزن بهادر را ندارد
111
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین خار در بد خواهان نظامه . بمیرم برا مظلومیت اصلاح ( افساد ) طلبان !!!
Iran, Islamic Republic of
غیر از تهمت و توهین بلد نیستی ؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
پس از دولت آقایان موسوی، هاشمی و خاتمی که همفکر و هم قدم بودند و از سال 1360 تا 1384 به مدت 24 سال تمامی دولتها در اختیار این طیف بود، چهار سال نتوانستند طیف مخالف و رقیب خود را تحمل کنند و در سال 88 فتنه آمربکایی را به راه انداختند و در مقابل رای ملت گردنکشی کردند، بزن بهادر این جماعت افراطی و سینه چاک کدخدا می باشند
Iran, Islamic Republic of
دولت به جای اینکه حملات وحشیانه آل سعود را محکوم کند، روزنامه کیهان را محکوم می کند !!!!!! واقعا که .......
Canada
هههه اینها نگران امنیت ملی نیستند نگرانند به دوبی راشون ندن. واسه همین کیهان رو توقیف کردن!!!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چون از اونجا ميروند امركا و كانادا و استراليا براي ديدن عزيز دردونه هاشون كه اونجاها درس ميخونن بله واسه همين شاكيشدند از كيهان
محسن
Iran, Islamic Republic of
خوب خط فكرى و مرجع تقليد شمعخانى دبير شوراى امنيت ملى كه....... باشه اين كارها ازش عادى هست فاجعه بالاتر ازين حرفهاست حاج حسين.
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ای که ۷۵سال بدون چاپ شده صحیح نیست در جمهوری اسلامی دستور چاپ نشدن بگیره مگه مدیر مسئول روزنامه مسئولیت نداره که روزنامه ۷۵ساله باید تعطیل یک یا دوروزه بشه دادستان باید جوابگوی این مسئولیت باشه
مهدی
Australia
باسلام
ماوقتی این نظر را ..(وای . ظریف مقدسه !!! این حرفو نزن .)خواندیم
چقدرخندیدیم ، وچقدر بجابود .. ببینیم جاسوسی در تیم مذاکرانده
وبعدش هم 5 پنج سال زندان کجای دنیا چنین حکمیرا میدهند
آنهم انرژی هسته ای که دانشمندان هسته که دراین راه شهید شدند
آنوقت پنجسال زندان ، باید اعدام میشد تا جاسوهای دیگه حساب
کارخودشان را میکردند.. ببنیدچه دستهای پشت پرده است .
حتماً زندان این آقای عبدالرسول دری اصفهانی هتل 5 ستاره خواهد
بود. و همراه دیپلمات مجرب آقای ظریف ...
بعدش که انرژی هسته ای رانابود کردند به این آقای جاسوس مدال
هم دادند دراینجا کسی شاکی نشد ونگفت امنیت ملی ......
Romania
آقای شریعتمداری و دوستانتان باید دست از آتش افروزی بردارید،پشت آقا قایم نشوید و هرکاری دلتان خواست انجام بدید
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین شریعتمداری آتش به اختیار هستن و در مسیر رهبری نظام حرکت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
کدام آتش افروزی ؟!

یمنی ها حق مقابله به مثل ندارند ؟


وَإِنْ طَائِفَتَانِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا ۖ فَإِنْ بَغَتْ إِحْدَاهُمَا عَلَى الْأُخْرَىٰ فَقَاتِلُوا الَّتِي تَبْغِي حَتَّىٰ تَفِيءَ إِلَىٰ أَمْرِ اللَّهِ ۚ ... .

و اگر دو طایفه از اهل ایمان با هم به قتال و دشمنی برخیزند البته شما مؤمنان بین آنها صلح برقرار دارید و اگر یک قوم بر دیگری ظلم کرد با آن طایفه ظالم قتال کنید تا به فرمان خدا باز آید ... .

قرآن نمی فرماید که اگر یکی از طرفین مقاتله ، ظلم کرد ، با ظالم قتال و جنگ کنید ؟

الآن متجاوز و ظالم در یمن کیست ؟

به کمک مظلوم نرفتم
صدایش را هم نرسانیم ؟!
این می شود آتش افروزی ؟!

خیلی احساسات و عواطفتان درست و سالم است !
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودي و حكام سفاك و خونريز عربستان قاتلان حجاج مظلوم مكه اهل ايمانند ؟؟؟؟يا مزدور اسرائيل و امريكا ؟؟؟؟
اونوقت اون شاه گوربگور شده عربستان هاشمي رفسنجاني را برادر خود خطاب مي كرد كه من خيلي لجم گرفت يا بايد او آدم شده باشد يا رفسنجاني از مواضع خود دورو به او نزديك شده باشد چطوري ميشود بين نماينده شيطان با رئيس تشخيص مصلحت جمهوري اسلامي رابطه برادري برقرار شده باشد . حالا اين حضرات كه از تيتر كيهان دلخور شدند از مكتب هاشمي فارغ التحصيل شدند .
Iran, Islamic Republic of
به نظر من شما هم کمی دنیا رو وسیعتر ببینی،خدا بدش نمی یاد.شما نه رهبری رو شناختید و نه انقلاب.البته این گناه شما نیست گناه شما این هست که اصلاح طلب هستید.توصیه میکنم کتاب "ارتش سری روشنفکران" رو بخونید بعد بهتر اصلاح طلب بودن رو می فهمید یعنی چه!!!حرفهاش هم مستند هست و به قول شما اصلاح طلبان زنده باد مخالف من البته بیشتر منظورتون این هست:
زنده به گور باد مخالف من!!!
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدا عاقبت این انقلاب رو از دست اصلاح طلبان به خیر کنه که راه پیشرفت این کشور رو فدای چشم دوختن به کف دست غرب کردند.
این جریان انگلیسی(البته منظورم بزرگانشون هست) تا این کشور رو دو دستی تقدیم آمریکا و اسراییل و انگلیس نکنه نخواهد نشست.
اشکالی هم نداره طرفدارن این جریان غربی یه نگاهی هم به کتاب مستند ""ارتش سری روشنفکران "" بزنیم تا خوش خدمتی هاشون!رو ببینید،شاید پشیمان شدند.واقعا اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدا عاقبت این انقلاب رو از دست اصلاح طلبان به خیر کنه که راه پیشرفت این کشور رو فدای چشم دوختن به کف دست غرب کردند.
این جریان انگلیسی(البته منظورم بزرگانشون هست) تا این کشور رو دو دستی تقدیم آمریکا و اسراییل و انگلیس نکنه نخواهد نشست.
اشکالی هم نداره طرفدارن این جریان غربی یه نگاهی هم به کتاب مستند ""ارتش سری روشنفکران "" بزنیم تا خوش خدمتی هاشون!رو ببینید،شاید پشیمان شدند.واقعا اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.
Iran, Islamic Republic of
هر چی حرف حق است از زبان کیهان بیرون میاید و هرچی حرف مفت و بی خاصیت است از روزنامه های اصلاح طلبان خارج میشود