سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۴
۳۴
حسن عباسی مطرح کرد

ماجرای هک شدن تلفن همسر صالحی و ظریف!

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 563113
رئیس اندیشکده یقین استراتژی بشقاب لک‌لک را آخرین استراتژی آمریکا در برابر کشورمان عنوان کرد و افزود: ایران امروز به ضیافت اقتصاد جهانی دعوت شده است اما آمریکا به گونه ای برنامه ریزی کرده که کشورمان نتواند با استفاده از منقارش از این ضیافت بهره ببرد.
ماجرای هک شدن تلفن همسر صالحی و ظریف!
گروه سیاسی جهان نيوز: حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین روز گذشته در ویژه برنامه گرامیداشت روز 13 آبان که به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: آمریکا کل جهان را ملک، سرزمین و حکومت خود می داند و برای آنها چین، روسیه برزیل و دیگر کشورها هیچ فرقی ندارد چون همه آنها را مختص به خود می دانند.

وی با بیان اینکه نقش رکس تیلرسون به به‌ مانند نقش وزیر کشور در ایران است و سفرای این کشور نیز نقش استانداران را پیاده می کنند، تصریح کرد: به عنوان نمونه اگر آمریکا 38 سال است که در کشورمان سفارت ندارد مانند این است که این کشور 38 سال است که در ایران استاندار ندارد و این برای آنها بسیار دشوار است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه برای کشوری که توانسته سیاست‌های خود را در روسیه و چین پیاده کند سخت است که ایران را که روزی یکی از استان‌های آنها بوده از دست داده گفت: در دوره قاجار و در دوره پهلوی ایران دست نشانده انگلیس و آمریکا بود؛ اما امروز شاهدیم که آمریکا با صرف 10 هزار میلیارد دلار هزینه در جریان جنگ عراق و پس از آن بنابر اعترافات خودشان این کشور را با کشورمان همراه کرده است. و به همین دلیل آنها از ما می ترسند.

عباسی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین یک تهدید جدی برای آمریکاست چون هیچ تجمع مذهبی در این حد در دنیا وجود ندارد اضافه کرد: این موارد تمدن‌ساز آمریکا را نگران کرده است.

وی بیان کرد: علیرغم برگزاری انتخابات استقلال اقلیم کردستان شاهد بودیم که سردار سلیمانی با کت و شلوار در مراسم تشییع طالبانی شرکت کرد. در واقع سردار سلیمانی با کت و شلوار خود این پیغام را داد که تا الان من جلوی حشدالشعبی را گرفته‌ام و از اینجا به بعد دیگر نمی توانم جلوی آنها را بگیرم و بعد از این پیام بود که جریان کردستان شکست خورد.

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی وقتی که به سوریه و عراق می رود لباس خاکی و بسیجی به تن دارند چون هنوز جنگ اصلی شروع نشده که او بخواهد با لباس رزمی و یال و کوپال وارد میدان رزم شود.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه پس از شکست جریان کردستان من توئیت زدم که ایران توان بالایی در نظریه آشوب دارد، گفت: ما استاد تبدیل تهدید به فرصت هستیم ما 38 سال است که بدون دستور کاخ سفید روی پای خود مانده ایم.

عباسی با بیان اینکه امروز در حالی برخی ها آمار فقر و فساد در کشور را ارائه می کنند که این آمارها در قبله آمال آنها یعنی آمریکا بیشتر است، افزود: واقعیت این است که هر آسیبی که در کشورمان وجود دارند نتیجه عملکرد غیر انقلابی ها و لیبرال‌ها است.

وی اظهار کرد: در سفر اخیر نتانیاهو به انگلیس او از ترزا می به خاطره اعلامیه بالفور تشکر کرده با این وجود پیغامی که پوتین در سفر خود به تهران آورده بود این بود که اسرائیلی ها گفته اند که ایران می‌خواهد دور تا دور ما را پایگاه نظامی بزند حرف ما این است که وقتی یک ملتی قدش بلند اسقدسایه اش هم تا آنجا می‌افتد.

رئیس اندیشکده یقین با تاکید بر اینکه وقتی سیاست خارجی آمریکا یک سیاست خارجی تهاجمی است و آنها نقشه تجزیه کشورهای منطقه را طراحی می‌کنند چرا ما نباید نقشه تجزیه این کشور را ترسیم کنیم، اضافه کرد: ما رفتیم و در کرکوک گفتیم که حق ندارید کردستان عراق را تجزیه کنید واقعیت این است که با وجود 120 قومیت در اتحادیه اروپا اگر این کشورها تجزیه شوند 120 کشور به وجود می آید.

عباسی با تاکید بر اینکه غربی‌ها به هیچ وجه به دموکراسی اعتقادی ندارند با این وجود نباید به حرف های شیکی که در دانشگاه ها زده می شود دل بست، اظهار کرد: دیپلماسی لبخند از سال 92 تا 95 در کشورمان تیتر رسانه‌ها بود و در آن ایام مدام از هتل کوبورگ، کاترین اشتون، جان کری و لبخند و گفت و گو بحث بود با این وجود امروز دیپلماسی لبخند در کشورمان شکست خورده است.

وی خاطرنشان کرد: در آن مقطع در حالی که ظریف نماد دیپلماسی لبخند بود رهبر معظم انقلاب در یک نمایش حیرت انگیز قاسم سلیمانی را به عنوان چهره غضب و خشونت یک ملت به صحنه آورد. واقعیت این است که آنچه به ما حس اقتدار می بخشد چهره خشم و غضب سردار سلیمانی است و این معنی‌اش این بود که اگر کوتاه بیاییم دشمن تا خیابان های تهران می‌آید.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و باید این کشور را شخم، زد گفت: آمریکا به چین، روسیه، ژاپن، کوبا، آلمان و به هیچ کشور دیگری امتیاز نداده و نمی دهد و ما نیز در این 38 سال هشت بار با این کشور مذاکره کرده ایم ولی هر بار به ما لگد زدند.
عباسی با اشاره به تحریم های ایسا و کاتسا علیه کشورمان اظهار کرد:  از افتخارات جناح خاص سیاسی در ایران انجام مذاکرات الجزایر بوده است و این درحالی است که طرف مذاکره‌کننده ما سندی را امضا نکردو اگرچه ما گروگان‌ها را آزاد کردیم ولی آنها پولی را هم آزاد نکردند.

عباسی با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم تدریس اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی آمریکا تصریح کرد: یک دسته از اسناد را آمریکاییها پودر کرده بودند اما یک دسته از اسناد را که رشته رشته کرده بودند دانشجویان پیرو خط امام پس از چند سال توانستند آنها را در کنار هم قرار دهند و متن ها را ترجمه کنند با این وجود 90 جلد کتاب از اسناد تهیه شد؛ اما رهبر انقلاب گلایه کردند که چرا این کتاب‌ها در دانشگاه‌ها تدریس نمی‌شود. واقعیت این است که اگر این کتاب‌ها را بخوانید می فهمید که لانه جاسوسی آمریکا جایی برای توطئه بوده است.

وی به جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا از کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: اخیراً یک تیم نفوذی از کشورمان به بخش ایران سازمان امنیت ملی امریکا نفوذ کرده بودند. بر اساس اطلاعات به دست آمده این سازمان تلفن تمام اعضای مذاکره کننده هسته ای و اعضای خانواده آنها را هک کرده بودند و حتی می دانستند که سر سفره شام چه می‌خورند و حتی حرف های خانواده آنها را هم شنود کرده بودند و من اینها را می‌گویم که NSA بداند ما به آن نفوذ کرده ایم.

رئیس اندیشکده یقین گفت: ما تلفن‌های اشتون یا مونیز را هک نکرده بودیم اما آنها تلفن همسر صالحی و ظریف را هم هک کرده بودند با این وجود آیا آمریکایی ها برای مذاکره قابل اعتماد هستند؟ البته برای استاد غرب گرای بیسواد ما همین بس که نمی‌دانند آمریکا چیزی به نام وزارت امور خارجه و وزارت خانه ندارند.
عباسی با بیان اینکه باید با استکبار درون خود، استکبار درون جامعه و حکومت، استکبار جهانی و ابلیس مبارزه کنیم افزود: تاکنون بیش از 400 تن از مقامات دنیا در یک ساختمان کوچک آجری به دیدار رهبر معظم انقلاب آمده‌اند و دیدار اخیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز در این ساختمان با معظم انجام شد. واقعیت این است که این اتفاق برای هیچ یک از معصومین اتفاق نیفتاده است.

وی با تاکید بر اینکه برقراری رابطه با استکبار از طریق مناسبات دیپلماسی و مراودات اشتباه است، تصریح کرد: ما در دولت موقت، در زمان شهید چمران، در دوران دفاع مقدس و در جریان مذاکرات هسته ای از طریق دیپلماسی به دنبال برقراری ارتباط با آمریکا بودیم ولی هر بار با نامردی و تحریم‌ مواجه شدیم به عنوان نمونه در زمان هاشمی تحریم های ایسا و پس از مذاکرات هسته ای تحریم های کاستا را که به مادر تحریم ها معروف است علیه کشورمان وضع کردند.

رئیس اندیشکده یقین استراتژی بشقاب لک‌لک را آخرین استراتژی آمریکا در برابر کشورمان عنوان کرد و افزود: ایران امروز به ضیافت اقتصاد جهانی دعوت شده است اما آمریکا به گونه ای برنامه ریزی کرده که کشورمان نتواند با استفاده از منقارش از این ضیافت بهره ببرد با این وجود آنها به گونه ای عمل می کنند تا آن قدر منقار ایران را کوتاه کنند که به اهداف خود برسند مثلاً یکی از راه‌های کوتاه کردن این منقار بحث موشکی ایران است و بعد به سراغ مسائل دیگر می روند.

عباسی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که من به مذاکرات خوشبین نیستم؛ اما برای اینکه بخش دیرباور جامعه باور کنند که آمریکا خبیث است اجازه مذاکره را دادند. واقعیت این است که آمریکایی ها پوست سر سرخ پوست ها را کندند تا شدند آمریکا. آمریکا تروریست بالذات است و ما راهی به جز مبارزه با آنها نداریم در واقع ما باید به خدا و توان خود توکل کنیم. سوال این است که آیا هر یک از استانهای کشورمان نمی توانند نیازی از هر استان را تامین کنند چطور کشورهای اروپایی این کار را می کنند آیا ما نمی توانیم؟

وی بیان کرد: ما سوریه و عراق را نجات داده ایم و به یمن کمک کرده ایم آیا نباید بازار این کشورها مال ما باشد. ما چند سال پیش بوسنی را از دست صرب ها نجات دادیم اما آن را به چینی ها و روس ها و آمریکا دادیم. چرا مسئولان ما نباید در این کشورها به دنبال سازندگی باشند؟ آیا آبروریزی نیست که 2 هزار نفر از فارغ التحصیلان مقطع دکترا در کشورمان بیکار باشند و بعد از 24 سال نتوانند برای خود نان دربیاورند؟ چرا اینها را به کشورهایی که آنها را نجات داده ایم برای سازندگی نمی فرستیم.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه آمریکا سپاه را تحریم کرده اما می خواهند با حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن، زینبیون در پاکستان و فاطمیون در افغانستان چه کنند؟ گفت: با این وجود سپاه تکثیر شده است. در هر حال باید مشکلات فقر، فساد و تبعیض را در داخل حل کنیم. باید بگویم که لحن ما دیگر در مقابل لیبرال ها لحن آرامی نخواهد بود و این وضع دیگر تمام شده است. جریان انقلابی سوریه را نجات داد و اگر امنیت و سازندگی بوده توسط نیروهای انقلابی صورت گرفته است اما در مقابل فقر، فساد و بانک ربوی تقصیر لیبرال ها است. سوال این است که کدام لیبرال رفته که سرش به مانند شهید حججی بریده شده است در هر حال استکبار را به چالش کشیدن برای ما یک اصل است.

عباسی با اشاره به اینکه هدف گاز انبر ایسا و کاتسا این است که اقتصاد ما را تحت فشار قرار دهند، افزود: رهبر معظم انقلاب به سران کشورهای مختلف از جمله رئیس جمهور روسیه گفتند که دلار را کنار بگذارند در واقع معظم له کمر همت بسته است چون شیشه عمر آمریکا در دلار است.

وی با بیان اینکه اگر کشورها معامله با دلار را کنار بگذارند اقتصاد آمریکا ظرف چند هفته فرو می باشد تصریح کرد: حالا که آمریکا نمی گذارد ما با دلار کار کنیم ما هم باید کاری کنیم که دنیا دلار را کنار بگذارد.
وی اظهار کرد: اولین اقدام انقلابی دولت این بود که پیمان پولی دوجانبه را با ترکیه امضا کرد با این وجود ما باید این پیمان را با دیگر کشورها ببندیم. این وضعیت آمریکا را مضمحل می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جان ما راست میگه؟
حسین
Netherlands
به تک تک فرمایشات ایشان معتقدم و تکبیر می گویم: الله اکبر الله اکبر الله اکبر.
حرف ایشان برای کسانی که ریشه فرهنگ ایرانی دارند حرف تازه ای نیست اما برای غرق شدگان در ضد فرهنگ غرب عجیب است. مگر نگفتند که : کس نخارد پشت تو جز ناخن انگشت تو ... مگر نفرمود : يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَعِينُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلَاةِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ مَعَ الصَّابِرِينَ
دشمن ما دهها سال است جنگی را نبرده. اینهمه افاده بلحاظ بموقع وارد شدن در جهانی اول و دوم بود و نه توانائیشان. در ویتنام بیش از دوهزار و پانصد هواپیمایشان ساقط و حدود پنجاه و پنج هزار گشته دادند و فرار کردند. بعد با تبلیغات از گیسنجر صهیونیست بت ساختند. دانشمند آلمانی بخود من گفت که این آقا حدود سه هزار لغت می داند یعنی باندازه یک بچه و اما بعضی ها اسیر این تبلیغات اند. ببینید که در این چهل سال که در تمام این مدت درگیر بیش از یک درگیری نظامی بودند در کجا به تنهائی وارد شدند ؟ بپرسید چرا؟
نیروهای مردمی در همه جای دنیا از اینان و رفتارشان و تفکرشان بیزارند از ژاپن گرفته تا فرانسه ...
خسته شدم تا دفعه ئی دیگر اگر خدا چنین خواست
حمید
این بابا راست میگه ولی لیبرالها تا سرشون به سنگ نخوره باور نمیکنند.نجات ایران در دست خودش هست نه در خانه سفید
Iran, Islamic Republic of
لیبرال ها در برجام بی فرجام سرشون به سنگ خورد امید که درس عبرت گرفته باشند.
Iran, Islamic Republic of
آره برادر یا خواهر. کاملا هم راست میگه.
Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
زیاد فیلم میبینی؟
Iran, Islamic Republic of
بله ایشون فیلم "مستند" افتضاحات سازش طلبان بی غیرت را زیاد دیده اند و همینطور فیلم "مستند" خیانتها و خباثت غرب را بسیار دیده اند برعکس شماها که فیلمهای "سینمایی" ساخته هالیوود و یهود را زیاد دیدین و خیال می کنید غرب، گل و بلبل هست.
Iran, Islamic Republic of
توی ... که به دکتر توهین میکنی چی میفهمی که یه عده گمنام توی این مملکت چه کارای بزرگی میکنن ولی رسانه ای نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
اگر نظری نداری یا عقلت به اینجاها نمیرسد ، مجبور نیستی نظر بدی!!!
Iran, Islamic Republic of
ولش بابا الان میاد میگه نظر چیه؟
مرضيه
Iran, Islamic Republic of
من متأسفم براي كساني كه به آقاي دكتر عباسي توهين مي كنند. احتمالاً اين موضوع از عدم شناخت صحيح از ايشان ناشي مي شود. لذا با اجازه سايت وزين جهان نيوز بنده مختصراً ايشان را معرفي مي كنم:
ايشان متولد 1345 ازنا لرستان هستند. ايشان ليسانس فلسفه خود را در سال 1383 گرفته اند اما از ادامه تحصيلات ايشان خبر موثقي در است نيست. تعدادي از بيانات ايشان را در افشاي توطئه هاي دشمان ذيلاً عرض مي كنم:
- با ساخت انیمیشن «یوگی» که در ایران نیز پخش شد، شیخ‌الانبیا حضرت نوح (ع) را مورد اهانت قرار دادند.
- در كارتون ميگ ميگ، کایوت از طبلی همچون عزاداری‌های شیعه استفاده می‌کند و این توهینی به شیعیان است. ايشان همچنین نتیجه گرفته که چون در این کارتون برخی کاکتوس‌ها شبیه اندام‌ها نری هستند، این بدین معناست که غرب دارد به مسلمانان انگشت وسط نشان می‌دهد.
- هدف باب اسفنجی تربیت لیبرالیسم است. هفت گناه کبیره مسیحیت در قالب هفت شخصیت اصلی این انیمیشن آمده است. این مسأله روی ناخودآگاه کودک اثر می‌گذارد و او فقط همین هفت گناه را بد می‌داند و دیگر نمی‌فهمد که زنا، ربا و هم‌جنس‌بازی هم گناه کبیره است، چراکه انیمیشن‌های غربی این‌چنین نمی‌گوید. (در نتيجه ما بايد براي بچه ها كارتونهايي بسازيم كه بچه كاملاً متوجه شود كه زنا كار بدي است. همجنس بازي نيز كار خوبي نيست و رباخواري مردود است)
لذا خواهشمند است از اين به بعد حرمت استاد را نگهداريد و از اينگونه كامنتها پرهيز نماييد.
با سپاس
مرضيه
Iran, Islamic Republic of
توضيحاً عرض كنم كه مورد كارتون "يوگي" و "باب اسفنجي" مستقيماً از متن سخنراني ايشان نقل شد و مورد كارتون ميگ ميگ را به نقل از ويكي پديا آوردم اما نتوانستم به متن پياده شده سخنراني دست يابم. (لذا احتمال خطا در تطبيق جملات وجود دارد)
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Australia
باسلام
باسلام و دورد خداوند تبارک وتعالی و رسولش
محمّد(ص)برآقای آقای دکتر حسن عباسی باد.
البته که ایشان راست میگوید چون راستگوست .
بله آقای حسن عباسی ابوذر زمان سیّدعلی امّام
خامنه ای است تاکور شود آنکس که نتواند دید
دراینجا همه دوستش دارند.
Iran, Islamic Republic of
وی بیان کرد: ما سوریه و عراق را نجات داده ایم و به یمن کمک کرده ایم آیا نباید بازار این کشورها مال ما باشد

آقای عباسی همین امروز اعلام شد که عراق 40 درصد بر لبنیات ما عوارض به دستور سعودی بسته !! سعودی هم اعلام کرده با اقتصاد ایران را از عراق بیرون می کنیم .....کلا دست مان نمک ندارد....چرا عراق باید از ما که کشورشون را از داعش نجات دادیم ویزا ودلار بخواهد!!افغانستان هم آب را بسته واون هاهم قدرنشناسند!!
Iran, Islamic Republic of
به عراقی ها چه!
شما باید سوال خودتون رو از دولت محترم مطالبه کنید
Romania
اصلامتن نخوندی جواب دادی برادر
Iran, Islamic Republic of
خیلی خنده داره عراق روی کالاها تعرفه بسته و لابی سعودی داره اونجا کار میکنه بعد دولت بیاد پاسخ این رو بده؟
مهدی
Australia
باسلام
دوردخدای تبارک وتعالی ورسولش محمّد (ص)بر آقای دکترحسن عباسی
البته و صد البته راست میگه آقای حسن عباسی ابوذر زمان است واسم
رهبرش وامامش علی است ابوذرعلی زمان است نایب برحقّ امّام زمان
تاکورشود آنکه نتواند دید
محمد
Iran, Islamic Republic of
ارادت خود را به آقاي عباسي عرض مي كنم.
واقعا با يك همت مضاعف بايد ريشه استكبار داخلي را هم هر چه زودتر بخشكانيم كه تمام كاستي ها از اين قشر نابخرد غرب بليس است.
ahi
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که خواب امریکا را میبینند خدا بیدارشان کند درود بر اقای دکتر عباسی وهمفکرانش
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بهتره بجای نفوذ در NSA در باند های ثروت و قدرت نفوذ کرده و مافیای غارتگر ایران را نابود کنند؟؟؟ نیازی به نگرانی از طرف خارج نیست عده ای در داخل ایران را تا خرخره در منجلاب فقر و فساد و تبعیض و اختلاس فرو بردند و از درون نابود است!!!!
عبد الهی
Iran, Islamic Republic of
ای بابا آقای دکتر حرف آخرت را بزن و راحتمان کن! مرد حسابی به زمین و زمان ایران بدو بی راه می گویی و فکر می کنی کشور مسئولانش را از سطل زباله آمریکا در آورده و مسئول کرده؟ رئیس این دولت تنفیذش را از حضرت آقا گرفته و اگر ایشان به لحاظ ولایی و قانون دست حمایت خود را از دولت و مسئولان دریغ کنند آنان در این مملکت می توانند مدیریت کنند؟ دست بردار و منطقی فکر کن و اگر واقعا طفدار ولایتی که ابعد است باشی از ولایت سبقت نگیر! اگر افرادی چون شما که ... هستید و خود را بصیر می دانند دوست رهبری باشید پس دشمن این سید تنها که خدا حفظش کند کیست؟ از ولایت و رهبری سبقت نگیر.
Iran, Islamic Republic of
پاسخ شما دعوت به کمی تامل در مسولان انتصابی حضرت آقا و مسولان انتخابی مردم است
البته بدیهی است تبلیغات و جوسازی در انتخاب مردم بسیار بسیار موثر است.
Iran, Islamic Republic of
ایشان چه سبقتی گرفته اند؟
حرفهایشان همان حرف رهبری است.
صحبتهای رهبرمان را با دقت بیشتری گوش کنید همینها را می شنوید.
Iran, Islamic Republic of
عبداالهی چرند نگو
Iran, Islamic Republic of
از حرفهای ایشان استنباطم این است که در آینده نزدیک جنگ بزرگی در راه است که پیروز ندارد و حمام خون راه خواهد افتاد!!!
منتظر
Iran, Islamic Republic of
خداوند بصیرتت دهد !نوشته ات مرا یاددیالوگ سلیمان سٌرد خزایی در فیلم مختار انداخت که گفت:"من تا از حسین ابن علی دستور نگیرم قیام مسلم را جایز نمیدانم"!
دیدی که چه شد؟!
بعد شهادت امام حسین ومسلم وآن واقعه عظیم،سرکرده توابین شد!
برادرویا خواهر محترم ،به موقع نفهمیدن وبه موقع اقدام نکردن ،از صدر اسلام تاکنون مصاءب بزرگی رقم زده ،خواهشا خوب وبه موقع ببینید .رسول خدا صلی الله علیه وآله هم ابوسفیان را فرماندار کردند !آیا این دلیل رضایت حضرت ازآن ملعون بود یا مصلحت دین اسلام؟!
12
Iran, Islamic Republic of
واقعیت این است که این اتفاق برای هیچ یک از معصومین اتفاق نیفتاده است.( دیدار پوتین و رهبری) اشکال آقای دکتر این است که حرف های حق و باطل را مخلوط کرده و می گوید آدم نه می تونه کامل تاییدش کنه و نه رد . پدربیامرز لااقل کمی تاریخ اسلام بخوان پیامبر اسلام برای کل سران دنیا پیام دعوت جهانی به اسلام ارسال کرد و بجز ایران مابقی یا قبول کردند و یا محترمانه پاسخ گفتند امروز ما باید فراز های پایانی دعای افتتاح را که مروی از حضرت حجت(عج) می باشد را زیاد بخوانیم که اللهم نشکو الیک فقد نبینا و قلت عددنا و کثرت عدونا و تظاهر زمان علینا (البته شاید کمی فراز هارا پی پیش نوشته باشم که پوزش می طلبم)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اگه چند نفر امثال دکتر عباسی روشنگری نمیکردن یه عده معلوم نبود سر این انقلاب چی میکردن واقعا سرباز ولایتمدار یعنی این
Iran, Islamic Republic of
ما استاد تبدیل تهدید به فرصت هستیمو.....جناب عباسی شما وهمفکرانتان همه فرصتها را به تهدید تبدیل کرده ومی کنید.
Iran, Islamic Republic of
حیفی تو! ببین عربستان رو چطور با ادب با فریدونتون رفتار می‌کنه!