دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سردرگمی مسافران نجف در فرودگاه امام خمینی(ره)

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 561682
تاخیر در انجام پروازهای خروجی فرودگاه امام(ره) به مقصد عراق که به دلیل شرایط آب و هوایی نامساعد شهر نجف رخ داده، مسافران را کلافه و سردرگم کرده است.
سردرگمی مسافران نجف در فرودگاه امام خمینی(ره)
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، پروازهای همه شرکت های هواپیمایی اعم از قشم ایر، آتا و زاگرس و ایران ایر از 5 بامداد امروز (دوشنبه) به دلیل بروز پدیده گرد و غبار در کشور عراق به شهرهای بغداد و نجف به تاخیر افتاده است.

مسافران کربلای معلی که از ساعات اولیه امروز با حضور در فرودگاه و انجام امور خروجی منتظر انجام پروازهای خود هستند، بعد از گذشت چندین ساعت در فرودگاه امام کلافه، سردرگم و برخی نیز از این وضعیت ناراضی هستند.
شرایط آب و هوایی هنوز در کشور عراق به حالت طبیعی برای انجام پرواز نرسیده است.

خدمات رسانی نیز در فرودگاه امام(ره) با توجه به گران بودن اجناس شرایط خوبی ندارد و این موضوع سبب نارضایتی و حتی درگیری مسافران و زایران با فروشندگان شده است.

هر یک لیوان چای اکنون در فرودگاه امام به قیمت 80 هزار ریال به فروش می رود.

با گذشت زمان، بر تعداد مسافران به نجف با توجه به افزایش تعداد پروازها از تهران به این شهر، افزوده می شود و این در حالیست که هنوز وضعیت انجام پروازها به دلیل وجود گرد و غبار در شهرهای نجف و بغداد مشخص نیست.

به گزارش ایرنا، بر اثر وقوع گرد و غبار، شعاع دید امروز صبح در کربلا به 200 متر و در نجف به 300 متر کاهش یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *