سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

حرف نداره!

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 561200
گفت و شنود کیهان با عنوان «حرف نداره!» منتشر می شود.
حرف نداره!
به گزارش جهان نيوز، گفت و شنود امروز کیهان را در ادامه می خوانید:
گفت: احمد شیرزاد نماینده مجلس ششم تیتر دیروز کیهان را که به انفعال دولت در مقابل عهدشکنی‌های آمریکا انتقاد کرده بود، به نفع ترامپ دانسته است!

گفتم: یعنی از نظر او انفعال و وادادگی دولت در مقابل باج‌خواهی و زورگویی آمریکا به ضرر ترامپ است؟!  و اگر دولت نسبت به این عهد‌شکنی‌ها واکنش نشان بدهد به نفع ترامپ خواهد بود؟!

گفت: چه عرض کنم؟! احمد شیرزاد همان نماینده مجلس ششم است که در اوج فضاسازی‌های آمریکا و اسرائیل علیه برنامه هسته‌ای کشورمان پشت تریبون رفته و گفته بود «19 سال درباره برنامه هسته‌ای خود به دنیا دروغ گفته‌ایم»! و کروبی به او اعتراض کرده بود که چرا به جای رادیو اسرائیل حرف می‌زنی؟!

گفتم: از کسی که آن حرفهای خیانت‌آلود را علیه مردم وطن خود بر زبان آورده، چه انتظاری هست که از تاکید کیهان بر ایستادگی در مقابل آمریکا عصبانی نباشد؟!
گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: معلم اکابر از یکی که خیلی کشته و مرده آمریکا بود پرسید؛ آمریکا چند حرف دارد؟ و یارو گفت؛ آقا معلم! این چه سؤالی است؟ آمریکا قربونش برم اصلا حرف نداره!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *