جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱
شهیدی تاکید کرد:

ضرورت تحول زایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 556730
رئیس بنیاد شهید با تاکید بر ضرورت تحول زایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:چابک سازی و تحول در سیستم اداری بنیادلازمه خدمات‌رسانی مناسب‌تر و بهتر به خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران است.
ضرورت تحول زایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به‌ضرورت تحول زایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: چابک سازی و تحول در سیستم اداری بنیاد لازمه خدمات‌رسانی مناسب‌تر و بهتر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.
وی با اشاره به تغییر شرایط و نیازهای جامعه ایثارگری به‌ویژه افزایش سن والدین شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین شیوه‌های جدید ارائه خدمات، بر لزوم تحول زایی در برنامه‌ها و شیوه‌های ارائه خدمات تأکید کرد و گفت: بنیاد نهادی انقلابی است که همواره در تحول زایی پیشرو بوده است. از طرفی با توجه به اینکه جامعه هدف بنیاد شامل خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که بهترین اقشار محسوب می‌شوند، باید همواره در جهت ارائه بهترین خدمات تلاش کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در طول 4 سال گذشته با تلاش و زحمات کارکنان و مدیران بنیاد، شاهد عملکرد خوبی بودیم که منجر به کاهش حجم بالایی از مشکلات جامعه ایثارگری شد، اما برای ارائه خدمات بهتر و افزایش بهره‌وری نیازمند چابک سازی، افزایش توانایی کارکنان و مدیران از طریق آموزش و ارزیابی مستمر هستیم.
معاون رییس جمهوری با تأکید بر ضرورت تقویت زمینه‌های ارائه خدمت به ایثارگران در ادارات شهرستانی بنیاد گفت: بررسی توزیع و پراکندگی نیروی انسانی در استان‌ها نشان می‌دهد در برخی از مناطق تراکم نیروی انسانی در ستادها و مراکز استانی زیاد است، اما در برخی از شهرستان‌ها کمبود نیرو وجود دارد. لذا این مسئله نیازمند بازنگری در توزیع نیروی انسانی و تقویت ادارات بنیاد در شهرستان‌ها است تا شاهد خدمات‌رسانی مناسب‌تر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت اجرای مقررات مربوط به اصلاح نظام اداری گفت: برای افزایش بهره‌وری در فعالیت کارکنان نیازمند برنامه یکپارچه تحول اداری و بازنگری در طبقه‌بندی مشاغل و استفاده بیشتر از تخصص و تجربه افراد و بازدهی نیروی انسانی هستیم.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه فناوری اطلاعات بنیاد برای بهبود ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم بستر فناوری اطلاعات در بنیاد رشدی چندین برابری داشته است و زیرساخت‌های الکترونیکی به شکل جدی تقویت شده‌اند و هم‌اکنون بخشی از خدمات به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
وی افزود: در عین‌حال باید با تهیه نرم‌افزارهای مختلف تسهیلات بیشتری را برای خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ایجاد کنیم تا سطح رضایت و آرامش جامعه هدف را افزایش دهیم، زیرا ارائه خدمات الکترونیکی باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه برای ایثارگران می‌شود و در واقع تکریم این عزیزان محسوب می‌شود و از طرفی افزایش سرعت عمل و چابک سازی در سیستم را به دنبال دارد.
 
منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جعفر عبدالحسین زاده
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای اقای شهیدی ... برای جانبازان چه کردید به نان شب محتاجشان نمودهاید شما حتی ناله های جانبازان را نمشنوییدحقوق جانبازان بموقع برداخت نمیشه درد و عفونت وجودشان را گرفته ما شمارا نمی خواهیم کاش ما هم میمردیم و راحت میشدیم در سخترین شرایط زندگی میکنیم اصلا این همه کارمند مورد نیاز بنیاد نیست بچه هایمان اواره شدن همسر انمان اواره شدن اقا ما شمارو نمیخواهیم لطف کنید به در های بنیادک مارا شهید زنده مینامید بزنید وخلاص کافی تبلیغ های دروغ به خورد ملت ندهی هیچ جایی نیست که به حق ما برسی من میگوییم بیایید مرا تیر باران کنید بس است دروغ و چبلوسی خستمان کردید ما جانباز نه بلکه بد بختان بگویید که از ما بله ساختید برای اینکه خودتان را بالاببرید