جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعدام 100 عضو اروپایی داعش

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 555972
اعدامی‌ها اتباع کشورهای روسیه، فرانسه، آلمان، ترکیه و کشورهای آسیای میانه هستند. این در حالی است که نزدیک به ۱۴۰۰ نفر خانواده افراد داعشی اروپایی نیز همچنان در کمپ‌های در نزدیکی موصل نگهداری می‌شوند.
اعدام 100 عضو اروپایی داعش
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق ،سفیر عراق در بلژیک، جواد الشلیحاوی اعلام کرد نزدیک به ۱۰۰ تروریست اروپایی‌تبار داعش در انتظار اجرای حکمشان هستند. دادگاه برای بسیاری از این افراد، حکم اعدام صادر کرده است.

سفیر عراق در گفت و گو با شبکه بلژیکی گفت: «اکثر اعدامی‌ها اتباع کشورهای روسیه، فرانسهع، آلمان، ترکیه و کشورهای آسیای میانه هستند. این در حالی است که نزدیک به ۱۴۰۰ نفر خانواده افراد داعشی اروپایی نیز همچنان در کمپ‌های مخصوص در نزدیکی موصل نگهداری می‌شوند. باید تکلیف این افراد نیز به زودی روشن شود.»

پیش از این سرهنگ احمد الطائی فرمانده ارتش در استان نینوا اعلام کرده بود حکومت عراق تدابیر امنیتی ویژه‌ای برای خانواده‌های داعشی‌های مهاجر اندیشیده است تا امنیت منطقه را تهدید نکنند. در عین حال انتظار دارد سرنوشت آنان از سوی دستگا سیاسی و قضائی عراق تعیین شود. اخیرا شبکه راشاتودی مدعی شده بود تعدادی از کودکان روس‌تبار که والدین افراطی‌شان آن‌ها را به قلمرو داعش منتقل کرده بودند، به روسیه بازگردانده شده اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *