سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

نیوزویک: ایران به صورت ترامپ و اسرائیل سیلی زد

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۳
کد مطلب: 551651
رسانه آمریکایی رونمایی ایران از موشک بالستیک خرمشهر را سیلی ایران به صورت رئیس‌جمهور آمریکا و رژیم صهیونیسی توصیف کرده است.
نیوزویک: ایران به صورت ترامپ و اسرائیل سیلی زد
به گزارش جهان نيوز؛ مجله نیوزویک در تحلیلی روز جمعه، رونمایی ایران از موشک بالیستیک «خرمشهر» را «سیلی» این کشور به صورت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی توصیف کرده است.
 
سردار «امیرعلی حاجی‌زاده»  فرمانده نیروی هوافضای سپاه روز جمعه در حاشیه رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح و در جمع خبرنگاران با اشاره به رونمایی از موشک جدید برد بلند خرمشهر، گفت: این دستاورد توسط وزارت دفاع طراحی و تولید شده و ۲ هزار کیلومتر برد دارد.

نیوزویک در تیتر خود نوشت: «ایران با نمایش موشک جدید خود به صورت ترامپ و اسرائیل سیلی زد.»

رابرت آینهورن، مشاور امور تسلیحاتی و منع اشاعه در دولت سابق آمریکا گفت: «رونمایی ایران از این موشک و اظهارات روحانی تا اندازه زیادی پاسخ ایران به هدف اعلام‌شده دولت ترامپ برای اعمال فشار بر این کشور جهت پذیرش محدودیت‌هایی در زمینه برنامه موشک بالستیک بودند.»
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتقد روحانی ولی خوشحال از سخنرانی او
Iran, Islamic Republic of
هرچند مخالف روحانی بودم اما از سخنرانی اودرسازمان ملل وهمچنین دفاع مقتدرانه وشفاف اودر خصوص مواضع ایران درقبال سوریه ویمن و.. وهمچنین دفاع از موشکهای بازدارنده ایران خرسند شدم وبر ایشان درود میفرستم. احسنتم.