شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تابش با مرعشی به اختلاف خورد

منبع: مهر
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 550530
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با اشاره به اظهارات مرعشی درباره شکل گیری شورایی بالاتر از این شورا گفت: تشکیل شورایی بالاتر از شورای عالی معنا و مفهومی ندارد.
تابش با مرعشی به اختلاف خورد
به گزارش جهان نيوز؛ عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با اشاره به اظهارات مرعشی درباره شکل گیری شورایی بالاتر از این شورا گفت: تشکیل شورایی بالاتر از شورای عالی معنا و مفهومی ندارد.

محمدرضا تابش با اشاره به آخرین تحولات شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: با توجه به نقدها، اصلاحات و پیشنهاداتی که ارائه شد، ساختار شورای عالی مورد بازبینی قرار گرفت و تغییر کرد. الان پیشنهاداتی وجود دارد که مورد توجه قرار می گیرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه حسین مرعشی در نشست خبری خود در ۱۷ مرداد سال جاری از تشکیل شورایی بالاتر از شورای عالی اصلاح طلبان سخن گفته بود؛ آیا چنین مساله ای صحت دارد، گفت: از خود آقای مرعشی بپرسید؛ تشکیل شورایی بالاتر از شورای عالی معنا و مفهومی ندارد. ساختار شورای عالی باید بر اساس مقتضیات و تنگناهای جامعه، دموکراتیک، اثربخش و کاربردی باشد.

تابش در پاسخ به این سوال که آیا در دوره جدید فعالیت شورای عالی اصلاح طلبان، محمدرضا عارف رئیس می ماند یا خیر، تصریح کرد: در هر صورت آقای عارف امروز به عنوان چهره ای متین و مقبول، رئیس شورای عالی است. من نفهمیدم که فرد دیگری برای ریاست کاندیدا باشد اما ساختار دموکراتیک است و اگر افراد دیگر کاندیدا شوند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی همچنین درباره کارگروهی (متشکل از برخی اعضای هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری، تعدادی از اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید و تعدادی از اعضای اصلاح ‌طلب هیات رئیسه شورای شهر کلان شهرها) که اخیرا در شورای عالی تشکیل شده است، گفت: این کارگروه مشغول بررسی نقدها و پیشنهاداتی است تا امور در مجرای خود قرار بگیرد؛ یعنی به رای شورای مرکزی گذاشته شود تا برای انتخابات آینده، امور در این ساختار پیش برود.

عضو فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این کارگروه با مخالفین شورای عالی اصلاح طلبان دیداری داشته است، عنوان کرد: خیر دیداری نداشته؛ در هر صورت اگر هر فردی نقدی داشته، نقدش را مطرح کرده است. این کارگروه به نقدها توجه داشته و اگر لازم باشد با منتقدان، دیدار هم خواهد داشت.

نماینده مجلس ادامه داد: شورای عالی اصلاح طلبان با توجه به نتایج به دست آمده، اثربخشی خود را داشته اما امروز با توجه به اینکه بیشتر در مدار قدرت قرار گرفته ایم، آسیب پذیرتر هستیم؛ بنابراین باید نقاط ضعف را ترمیم کنیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *