جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
مدیر مسئول روزنامه اطلاعات:

قالیباف نگرانی‌های ما درحوزه شهری رابرطرف کرد

جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 544169
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات با اشاره به توفیقات قالیباف در حوزه‌های مختلف گفت: حضور قالیباف در نیروی انتظامی که در آن زمان از دست رفته حساب می‌شد اعتبار ویژه‌ای به آن مجموعه داد و بعدها نیز نگرانی‌های ما را در حوزه مدیریت شهری برطرف کرد.
قالیباف نگرانی‌های ما درحوزه شهری رابرطرف کرد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی در آیین تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری محمدباقر قالیباف که عصر امروز در تالار ایوان شمس به همت خانه هنرمندان برگزار شد، خطاب به قالیباف اظهار کرد: شما حق بزرگی به کشور و انقلاب دارید و هرجا حضور داشتید منشأ تحول بوده‌اید.
وی تصریح کرد: حضور در نیروی هوایی سپاه و اقدامات گسترده در آن مجموعه یکی از افتخارات آقای قالیباف محسوب می‌شود.
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات گفت: آقای قالیباف با حضور در نیروی انتظامی که در آن زمان از دست ما رفته بود، اعتبار ویژه‌ای به آن داد و نیروی انتظامی را به قدرت رساند. 
وی ادامه داد: در مقطعی که همه نگران تهران بودند حضور آقای قالیباف همه این دغدغه‌ها را برطرف کرد و نشان داد که خیلی بهتر و موفق‌تر امیدها را می‌توان شکوفا کرد. 
حجت‌الاسلام دعایی افزود: شهردار تهران در تمامی برنامه‌های خود احترام خاصی را به اساتید و هنرمندان داشت و جلسات خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کرد که زمان جلسات صبح‌های زود و قبل از طلوع آفتاب بود.
وی ادامه داد: آقای قالیباف علاوه بر ویژگی‌هایشان در حوزه کاری به مبانی و عالم به مسائل دینی بودند و از بزرگانی هستندکه خدمات ارزشمندی را به جامعه داشته اند.
حجت‌الاسلام دعایی گفت: آقای قالیباف زمانی که بسیاری از افراد از صحنه خارج می‌شدند را مورد حمایت و پناه خود قرار می‌داد که می‌توان به مرحوم دکتر حبیبی اشاره کرد که آن زمان مورد عنایت آقای قالیباف قرار گرفتند.
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات  ادامه داد: در زمان حضور قالیباف در شهرداری تهران خانه‌های بسیاری از شخصیت‌های ارجمند من‌جمله شهید بهشتی، مطهری و مرحوم جلال آل احمد به موزه تبدیل شد و در کل حضور قالیباف در شهرداری اثرگذار بوده است.
دعایی گفت: هیچ یک از مطالب ارائه شده از سوی هنرمندان، اساتید در خصوص آقای قالیباف مبالغه نیست و تمامی این‌ها ثبت شده و در تاریخ خواهد ماند و مردم ما حق‌شناس هستند.
وی در پایان خطاب به قالیباف گفت: شما هرجا که باشید منشأ اثرات هستید چرا که از بزرگان هستید و خداوند کمک‌تان خواهد کرد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *