سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
محمدحسین رجبی دوانی:

شهادت‌حججی حقانیت انقلاب‌را به‌جهانیان نشان‌داد

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 543014
مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: شهادت مدافع حرم «محسن حججی» که توامی از مظلومیت و صلابت بود، حقانیت انقلاب اسلامی و مسیر ما را به جهانیان نشان داد.
شهادت‌حججی حقانیت انقلاب‌را به‌جهانیان نشان‌داد
به گزارش جهان نيوز؛ «محمدحسین رجبی دوانی» مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام در خصوص شهادت «محسن حججی» اظهار داشت: این شهید مدافع حرم با تقدیم جان توانست اصالت خود را به رخ جهانیان بکشد. چنین صحنه‌هایی نشان‌ دهنده بر حق بودن انقلاب و مسیر ماست.
 
وی ادامه داد: جوان 25 ساله‌ای که سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب به دنیا آمده به چنان معرفت و شناختی رسیده است که خواهان دو بار شهادت در دنیا می‌شود؛ یک‌ بار پیش از ظهور امام زمان (عج) و بار دیگر هنگام ظهور و در رکاب آن حضرت؛ این حرف نکته‌ای دارد و آن این است که انقلاب اسلامی و رویش‌هایش تداوم دارد.
 
رجبی دوانی خاطرنشان کرد: گروهی خودباخته راه پیشرفت کشور را کوتاه آمدن در برابر غرب و استکبار می‌دانند و در صحنه‌هایی موجب ذلت ملت ایران می‌شوند اما شهید حججی به ما آموخت که راه سعادت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی بر اصول اسلامی و مقاومت در برابر خواسته‌های نا به حق دشمنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *