دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

سرمایه‌گذاری، اشتغال و رفع مشکلات مردم از جمله اولویت‌های قوه قضائیه در کمک به دولت

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 542805
سخنگوی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه با تمام توان جهت تحقق امور به خصوص سرمایه‌گذاری، اشتغال و توجه ویژه به تولیدات داخلی و رفع مشکلات مردم به دولت کمک خواهد کرد.
سرمایه‌گذاری، اشتغال و رفع مشکلات مردم از جمله اولویت‌های قوه قضائیه در کمک به دولت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در صد و شانزدهمین نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر، لاجوردی و تمام کسانی که توسط مزدوران و تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند، اظهار داشت: در آستانه تشکیل دولت دوازدهم هستیم. 
 
سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: بحمدلله مجلس با تلاش وافری که داشت به وزرای پیشنهادی رأی اعتماد داد و انشاالله هر چه سریع‌تر دولت کار خود را شروع کند. 

وی اظهار امیدواری کرد: دولت نهایت همت و تلاش خود را در جهت انجام وظایف طبق قانون اساسی، تدابیر مقام معظم رهبری و خواسته‌های مردم به کار گیرد. 

اژه‌ای ادامه داد: امیدواریم دولت به اولویت‌هایی همچون اشتغال و تولید، تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم بپردازد. 
این مقام ارشد قوه قضائیه با تکرار این مطلب که قوه قضائیه با تمام توان در جهت تحقق این امور به دولت کمک می‌کند، اظهار داشت: قوه قضائیه در جهت تحقق امور به خصوص سرمایه‌گذاری، اشتغال توجه ویژه به تولیدات داخلی و رفع مشکلات مردم به دولت کمک خواهد کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *