دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

آغاز پیش فروش اینترنتی «ساعت ۵ عصر»

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 533926
پیش فروش اینترنتی فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» ساخته مهران مدیری در دو سالن سینما آغاز شد.
آغاز پیش فروش اینترنتی «ساعت ۵ عصر»
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، پیش فروش بلیت فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» از صبح امروز در 2 سالن سینمای کورش و آزادی از ساعت 11 صبح روز جمعه به قیمت 12 هزارتومان آغاز شد. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره پیش فروش اینترنتی فیلم گفت: به دلیل اکران فیلم در روز جمعه از امروز پیش فروش بلیت فیلم را در سالن‌های سینما آغاز کردیم و رفته رفته تعداد سالن‌های نمایش دهنده فیلم افزایش خواهد یافت.

بنابراین گزارش، فیلم مهران مدیری کمدی اجتماعی است که فضای متفاوتی نسبت به کارهای کمدی اکران شده دارد و پیش‌بینی می ‌شود فیلم فروش خوبی داشته باشد و بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: داستان فیلم از 7 صبح تا 5 بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می‌کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد.در این فیلم سیامک انصاری، آزاده صمدی، امیر جعفری ، نگین معتضدی، مهران مدیری و... به ایفای نقش می‌پردازند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *