پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

روحانی در حال بررسی گزینه‌های کابینه جدید است

سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب: 531246
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در حال بررسی گزینه‌های مختلف دولت آینده است و هنوز به مصادیق اشاره‌ای نکرده است.
روحانی در حال بررسی گزینه‌های کابینه جدید است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسینعلی امیری در حاشیه مراسم ختم مرحوم سید رضا نیری در مورد کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: در حال حاضر رئیس جمهور در حال بررسی و ارزیابی کابینه دولت است و هنوز در مورد مصادیق صحبتی نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش در دولت بعدی حضور دارد یا خیر؟ گفت: این مسئله هم بستگی به نظر رئیس جمهور دارد و او در حال بررسی گزینه‌ها برای بخش‌های مختلف است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد اینکه آیا اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهور دیدار خواهند کرد یا خیر؟ گفت: مسئله‌ای که وجود دارد این است که رئیس جمهور با کمیسیون‌ها، فراکسیون‌های مجلس و شخصیت‌های نظام قانونگذاری برنامه‌ها و دیدارهای مختلفی دارند و این دیدارها و درخواست‌هایی که می‌شود را بررسی و برنامه ریزی می‌کنیم. کارهای مشترک مجلس و دولت مشورت دو طرفه وجود دارد. بنابراین دیدار با فراکسیون‌های مختلف بر اساس برنامه ریزی صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *