شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۴
۲۴
آیت الله علم الهدی:

برای غفلت مردم از یک حرکت استثماری و استعماری، مسئله سنگ‌قبر همسر یک امام‌جمعه را مطرح کردند

سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب: 531236
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان مسئله تحقق امپراتوری رسانه‌ای را از طریق بعضی جریان‌ها در داخل کشور و نفوذ اجتماعی در جامعه پیش می‌برند.
برای غفلت مردم از یک حرکت استثماری و استعماری، مسئله سنگ‌قبر همسر یک امام‌جمعه را مطرح کردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با مدیران رادیو تلویزیون‌های اسلامی اظهار کرد: توسعه رسالت پیامبر اکرم(ص) در همه ابعاد جهانی نسبت به جریان‌های اجتماعی یکی از وظایف قطعی فعالان رسانه‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: اهرم اصلی برای اجرای رسالت پیامبر اکرم(ص)، جریان رسانه‌ای در جهان اسلام بوده که ابزار آن در اختیار مدیران رادیو تلویزیون‌های جهان اسلام قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برای آنکه رسالت پیامبر توسط رسانه های جهان اسلام به گوش مردم در اقصی نقاط دنیا برسد، جاده ای ناهموار و پر از سنگلاخ پیش رو داریم لذا طبیعی است که با برخوردهای گوناگون مواجه شویم.

وی خاطرنشان کرد: تأکید و اصرار بر انجام رسالت پیامبر اکرم(ص) نیازمند ایستادگی و مقاومت جدی رسانه های جهان اسلام در برابر امپراتوری رسانه ای است.

آیت الله علم الهدی شناخت امپراتوری رسانه‌ای را یکی از مسائل مهم و ضروری برشمرد و افزود: قبل از هر اقدامی، ابتدا به تجهیزات و توسعه امکانات و سطح بالای فناوری‌ها توجه کنیم، طبیعتاً استکبار جهانی در برابر جهان اسلام دست بالاتری در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیداری دنیای امروز و توسعه ارتباطات جهان، خیلی مجال برای این فناوری‌ها و تجهیزات بالاتر ایجاد نمی‌کند لذا اگر استکبار نتواند اندیشه‌ها را مورد تصرف و نفوذ خود قرار دهد، تجهیزات و فناوری کارایی چندانی نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی جمهوری اسلامی را صف مقدم مقابله با امپراتوری رسانه‌ای غرب دانست و گفت: نظام و ملت ایران در صف مقدم جبهه مقابله با این حرکت‌های شیطانی دشمن قرار دارد لذا جامعه هدف دشمنان نیز در آمادگی پذیرش تلقینات رسانه‌ای، ایران و مردم ماست.

وی بیان کرد: دشمنان در تحقق امپراتوری رسانه‌ای مسئله را از طریق بعضی جریان‌ها در داخل کشور و نفوذ اجتماعی در جامعه پیش می‌برند.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: گاهی در حرکت‌های رسانه‌ای، مطلبی کاملاً بی‌ارزش و کوچک را برای انحراف مردم از توجه به پشت پرده بسیاری از مسائل بزرگ، بزرگنمایی می‌کنند.

وی گفت: اخیرا برخی جریان ها عکس سنگ‌قبر همسر بنده را در رسانه‌ها منتشر کرده و وانمود کردند که اسم زوجه من عمداً روی سنگ‌قبر نوشته‌نشده و این نشانه تحجر بنده است که اجازه ندادم اسم همسرم را روی سنگ‌قبرش بنویسند!

امام جمعه مشهد با اشاره به حرکت سازمان‌یافته جمع کثیری از رسانه‌های یک جریان افزود: بعد از انتشار این تصویر، متوجه شدیم که بر اساس پشت پرده قرارداد ایران با توتال فرانسه، ۲۵ درصد از نفت و گاز استخراجی، مربوط به ایران و ۷۵ درصد هم به شرکت فرانسوی خواهد بود.

وی تصریح کرد: انتشار این خبر در مردم هیجان و فشار عمومی ایجاد می کرد به همین دلیل عکس سنگ‌قبر همسر بنده را منتشر کردند تا از این طریق مردم متوجه مسئله بزرگ‌تر نشوند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اینکه ملت ایران آگاه است، بیان کرد: آیا مسئله فناوری استخراج نفت و گاز مهم‌تر از فناوری هسته ای است؟ برای اکتشاف فناوری هسته‌ای، مردم و دانشمندان کشور ما فعالیت کردند و آن را به دست آوردند، حالا برای استخراج نفت و گاز، این‌همه ثروت را در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم؟

وی ادامه داد: در تاریخ کشور ثبت خواهد شد که برخی برای آنکه مردم را از یک حرکت استثماری و استعماری غرب غافل نگه‌ دارند، مسئله سنگ‌قبر همسر یک امام‌جمعه در گوشه ای از کشور را مطرح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر عالمان آگاه به زمان
تخریب و تهمت رویه همیشگی دشمنان در مقابله با عالمان بوده
Iran, Islamic Republic of
جناب علم الهدی ما میدانیم سنگ قبر بهانه است
جواد
Iran, Islamic Republic of
سیاستی که در دور نخست ریاست جمهوری روحانی با موفقیت اجرا شد و بدیهی است که این سیاست یعنی فرافکنی و احراف اذهان عمومی از مسائل اصلی به حاشیه های بی اهمیت اما هیجانی ادامه پیدا کند . خواب مسئولین برابر است با بیکاری مردم و خواب مردم برابر است با کار مسئولین(یعنی رای آوری) چه زمان ملت بیدار خواهد شد؟!؟!؟!
120
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر سهم قرارداد برای فرانسه بالای 50 میباشد این خیانت به مردم ایران می باشد
سرباز
Iran, Islamic Republic of
باسلام
متاسفانه، بله هست ، به این شکل : توتال 50.1 درصد - شرکت نفت پتروپارس 19.9 درصد و مابقی شرکت نفت چین CNPC و این تازه اول ماجراست ...
Iran, Islamic Republic of
شما اولش و دیدی ولی ادامشو ندیدی . مشکل این جاست که نه آقای اعلم الهدی و نه شما حوصله ندارید یک مطلب را تا تهش بخوانید و قضاوت کنید چرا ؟ ساده است چون در پس ذهنتان به خودتان قبولانده اید که هرکاری رقیب کرد غلط است . مثلا همین جا در قرارداد توتال که می فرمائید سهم توتال 50 درصد است . این سهم قرارداداستن نه سهم حوزه نفتی نه سهم مالکیت . یک شرکت با 3 طرف تشکیل شده توتال ،شرکت نفت چین و پتروپارس ایران که سهم هزیک مشخص است .
Iran, Islamic Republic of
واقعا سهم قرارداد همین است
بخاطر همین است که کلیه قراردادهای این دولت محرمانه است
سندها و قراردادها و توافق نامه های امضا شده در این دولت روی پهلوی و قاجار را سفید کرده است
Iran, Islamic Republic of
اين را كه ..... (جناب ژنرال زنگنه)!! در تلويزيون اعلام فرمودند ورسما" اعلام كردند كه سهم شركت ايراني پتروپارس در اين قرار داد 19.9درصد است.!!!
Iran, Islamic Republic of
به هیچ کس مربوط نیست روی سنگ قبر این بانوی مکرم چه نوشته شده
این خانم صاحب فرزند اهل علم و فامیل و اصل و نسب است
بی کس و کار نبوده و نیست که یک عده ای که خون به دل شوهر عزیزش کردند حالا بیایند و وکیل وصی نوشته سنگ قبرش باشند
به عنوان مثال دختر ایشان تحصیلات عالیه در دو رشته دارد و سال هاست استاد دانشگاه است و زبان گویا و صاحب درایت و شعور است

شخص بانوی مرحوم عاشق همسرش جناب آقای علم الهدی و عمخوار ایشان بود و به خاطر تهمت ها و توهین هایی که به آقای علم الهدی میشد رنج بسیاری رو متحمل می شدند و حالا فوت ایشان برای آقای علم الهدی غمی سنگین و غیر قابل جبران است

کسانی که معترض سنگ قبر هستند همان کسانی هستند که دیروز خون به دل این بانوی محترم می کردند و اگر این گروه در احترام و رعایت شان خانم ها صادق و راستگو هستند اول با همسر خود یک رفتار مهربان و عاشقانه چون آقای علم الهدی داشته باشند بعد بیایند و به یک سنگ قبری که اصلا به آنها مربوط نیست گیر بدهند
Iran, Islamic Republic of
اونایی که منفی دادید یعنی واقعا این مطلب رو خیانت نمیدونید ؟؟؟؟؟؟
واقعا براتون متاسفم البته دور از ذهن نیستن آدمایی که خداوند مهر به چشمها و گوشهاشون زده که نه حق رو میبینن نه اون رو میشنون
کم نبودن تو تاریخ از این مدل آدما
داود
Iran, Islamic Republic of
طبق آيه نفی سبيل (ِ وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكافِرينَ عَلَى الْمُؤْمِنينَ سَبيلاً (141 /نساء)) پنجاه پنجاه آن هم محل بحث است. بايد مسلمين دست بالا داشته باشند و انتم الاعلون (139/ آل عمران)
Iran, Islamic Republic of
هنوز میگید اگر؟ این رو که وزیر نفت تو مصاحبه گفت
Iran, Islamic Republic of
همین کم بود که مدیران رادیو تلویزیون های کشور های اسلامی هم متوجه بشوند که در کشور ما چه می گذرد
احمد
Iran, Islamic Republic of
عالی بود حاج آقا تیزهوشی تان، کاش همه اصولگرایان مثل شما تیز هوش و موقعیت سنج بودند برای بیان مطالب.
Iran, Islamic Republic of
پس مگه این صاحب نداره که زنگنه هربلایی که دوست داره سر منافع ملت می اره نمیفهمند یاخودشونا زدن به نفهمی
Iran, Islamic Republic of
به تذکر رهبری توجه نمی کنند

مردم با دیدن این اشتباهات فاحش باز به همین گروه رأی اعتماد دادن

مجلس که وظیفه نظارت دارد درگیر حزب بازی و لابی های خود است

رئیس مجلس که تنها دغدغه اش تایید عین به عین عملکرد دولت است و به هیچ چیز دیگری کاری ندارد

متاسفم ولی تا انتخاب مردم این ها هستند وضعیت همین است
ali
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما کارهای فاحش تشخیص دادی اون 24 میلیون نمیفهیدن خدا مرا همه به راست هدایت کنن کشور عربستان واقعا کارش درسته اجازه نمیده مردم رای بدن طبق اسلام راعایت میکنه
Iran, Islamic Republic of
جواب این سوال را از کسانی که به روحانی رای دادند بپرسید
Iran, Islamic Republic of
آیا بهره مندی بیش از50درصدی طرف خارجی قرارداد قانونی است؟!
ضمنا در سال های اخیر جریان غربگرا هر کس را که مقابل ترویج ولنگارهای فرهنگی و سیاسی آنان می ایستد تخریب کرده است و این کار شیوه شناخته شده ای است
Iran, Islamic Republic of
دوستان دقت کنند که داشتی هر سهمی در این قرارداد به معنی تعلق همان درصد ازعواید حاصل از فروش به دارنده سهم نیست. مسلما آقایان از این سوء برداشت، سوء استفاده و منتقد را محکوم خواهند کرد.
بدیهیست که که در این قرارداد مشارکتی سود عملیات توسعه ای و بهره برداری به نسبت سهم هر یک از شرکاء تقسیم میشود. در نهایت هزینه ها از عواید فروش کسر و الباقی به صاحب مخزن پرداخت میشود پس نکات ضعف و قوت قرارداد باید در جزئیات قرارداد جستجو شود که ظاهرا محرمانه و لذا از ابزار لازم برای قضاوت صحیح محروم هستیم و این چیزی جز خلع سلاح منتقد و در واقع بزرگترین ظلم نیست.
قضاوتی که تا اینجا میتوان کرد اینکه هر سهمی زیر 50.1% برای شرکت ایرانی به معنی هیچکاره بودن شرکت ایرانی در تصمیمات و داشتن نقشی فرمالیته است. الیته از رعایت حقوق شرکت ملی نفت ایران بعنوان نماینده مالک و صاحب مخزن که متفاوت از شرکت پتروپارس بعنوان شریک عملیاتیست است بی اطلاعیم. این حقوق و گماشتن مدیر و کارشناسانی ورزیده میتواند تعیین کننده باشد
وجود میدان مشترک به توتال این قدرت را میدهد که جمع جبری سود خود را با فدا کردن منافع قطر یا ایران، بهینه کند.
به هر حال این قرارداد فقط در چهار چوب اهداف اعلام شده سیاسی دولت مستقر قابل تبیین است ولی از نظر کارشناسی و قراردای مردود میباشد.
Iran, Islamic Republic of
اگر در زمان احمدی نژاد جونتون هم چنین قراردادی امضا شده بود
همینطوری میگفتی؟
Iran, Islamic Republic of
اگر چنین قراردادی رو احمدی نژاد امضا می کرد گردنش را خرد می کردیم
United Arab Emirates
ما به احمدی نژاد هم انتقاد میکردیم عزیزم
این شما هستید که اگه یه نفر تو حزبتون باشه، روز رو شب اعلام کنه هم ازش تعریف میکنید
يونس
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر عالم زمان آيت الله العظمي علم الهدي