جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۳

طرح اصلاح‌طلبان برای گوشمالی قالیباف!

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 528323
مرتضی الویری، شهردار سابق تهران و از منتخبان اصلاح‌طلب راه‌یافته به شورای شهر پنجم تهران، به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با اشاره به چیزی به نام «تخلفات مطروحه در شهرداری تهران» گفته است: من با گوشمالی متخلفان، مخالفتی ندارم. ‌
طرح اصلاح‌طلبان برای گوشمالی قالیباف!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، مرتضی الویری، شهردار سابق تهران و از منتخبان اصلاح‌طلب راه‌یافته به شورای شهر پنجم تهران، به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با اشاره به چیزی به نام «تخلفات مطروحه در شهرداری تهران» گفته است: من با گوشمالی متخلفان، مخالفتی ندارم. ‌

فساد نهادینه شدن اعتماد مردم را نسبت به حاکمیت نابود خواهد کرد. وقتی مردم برای پیشبرد کارهایشان مجبور باشند رشوه بدهند، اعتماد خود را به سیستم از دست می‌دهند. زمانی که پروژه‌ای صد میلیارد تومانی با ۵۰۰ میلیارد تومان به انجام می رسد، پولش از جیب مردم می‌رود. مردم مشتاق هستند روزی را ببینند که شهرداری شفاف، بدون ابهام و تخلف است و هر کس در جای خود قرار دارد. البته برخورد و محاکمه متخلفان بر عهده قوه قضائیه است و وظیفه ما ارائه گزارش است.

او می‌افزاید: یکی از چالش‌های اصلی شهرداری نهادینه شدن فساد است. در حال حاضر گزارش‌های نگران کننده‌ای از فساد در عزل و نصب مدیران، فساد در مناقصه‌ها ومزایده‌ها، فساد در واگذاری‌ها و تغییر کاربری‌ها به گوش می‌رسد و همه این‌ها ایجاب می‌کند که برخوردی سیستماتیک برای جلوگیری از فساد در شهرداری تهران شکل بگیرد.[۵]

*همانطور که توضیح داده شد، چهره‌های جریان سیاسی خاص، برنامه‌ریزی موسّعی را برای تخریب «محمدباقر قالیباف» و مدیریت جهادی‌اش تدارک دیده‌اند.

در انتهای این برنامه‌ها نیز قرار است که از دوران ۱۲ ساله شهرداری قالیباف، یک سیاه‌نمایی همه‌جانبه صورت گیرد و به سخن دیگر یک نوع احمدی‌نژادسازی (به لحاظ سیاه‌نمایی از عملکرد اجرایی دولت وی) از شهردار اصولگرای تهران در حافظه افکار عمومی ایجاد شود.

در این زمینه البته ترور شخصیت قالیباف و متهم کردن وی به مقولاتی مثل فساد، بی‌اخلاقی و... نیز در سطوح مختلف انجام خواهد شد کما اینکه اصلاح‌طلبان در حالی مدعی فساد در شهرداری تهران هستند که ادعای آنها در زمینه املاک نجومی هرگز مورد تأیید دستگاه‌های قضایی و امنیتی قرار نگرفت و هیچ سندی هم در این زمینه و سایر زمینه‌های مورد ادعا، اثبات نشد.

آنها همچنین در پساانتخابات نیز در حال کوبش قالیباف هستند و با اینکه او حتی در انتخابات شرکت هم نکرد اما او را در نزد مردم بعنوان «بازنده اصلی» انتخابات معرفی می‌کنند.

برخی معتقدند اصلاح‌طلبان، ترویج روحیه مدیریت جهادی در کشور و چشاندن طعم شیرین آن به ذائقه عمومی را شکسته شدن شیشه عمر خود تلقی می‌کنند و برای همین به مبارزه با آن برخاسته‌اند.

5_ http://akharinkhabar.ir/politics/3546913
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم در نظر اين جماعت فقط ابزار هستند.
انصاف كجاست؟ حقوق شهروندي كجاست؟ منافع مردم ديگر چيست؟ اينها همه ابزار هستند در دست عده اي كه مورد حمايت رسانه هاي داخلي و خارجي و شبكه هاي اجتماعي هستند.
منوچهر
... . 30 نفرتون یک دست قالیباف نیستید. متاسفم برا مردم تهران با رای دادنشون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حالا ببینیم شما به اصطلاح اصلاح طلبان چه گلی به سر مردم می زنید