پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
معتمدی

تمهیدات اورژانس برای مراسم سالگرد ارتحال امام

جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 523814
دبیر کمیته بهداشت و درمان بیست و هشتمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از آماده‌باش اورژانس کشور برای ارائه خدمات به زائرین خبر داد.
تمهیدات اورژانس برای مراسم سالگرد ارتحال امام

به گزارش جهان نيوز، «سید رضا معتمدی» با اشاره به حضور اورژانس کشور به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خدمات اورژانس کشور در این مراسم در دو حوزه بهداشت و درمان ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: در حوزه بهداشت با توجه به ماه مبارک رمضان و توزیع افطاری بین زائران، تیم‌های پزشکی اورژانس کشور نظارت کاملی بر مواد اولیه، مراحل بسته بندی و توزیع دارند. همچنین در زمینه تولید یخ برای خنک کردن آب، از زمان تولید و توزیع، نماینده بهداشتی حضور خواهد داشت.
دبیر کمیته بهداشت و درمان بیست و هشتمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: در بحث درمان 10 درمانگاه تخصصی و 4 بیمارستان صحرایی در حرم و اطراف حرم برپا خواهد شد، همچنین 100 دستگاه آمبولانس از شهرهای اطراف تهران در عوارضی «تهران-قم» برای مواقع بحران مستقر می‌شود.
معتمدی در ادامه افزود: 60 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 6 دستگاه موتورلانس در روز 14 خرداد جهت خدمات‌رسانی و اعزام احتمالی زائران به بیمارستان‌ها حضور خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، زائران در بیمارستان‌های هفت تیر، لقمان و فیروزآبادی با ارائه برگه های ماموریتی اورژانس تهران به صورت رایگان درمان می شوند.

منبع:خبرگزاری دفاع مقدس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *