سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۳
۱۶
حجت الاسلام

ناطق نوری: کناره گیری‌ام از دفتر رهبری طبیعی بود

دولت جدید چابک تر باشد
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 521339
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کناره گیری اش از سمت بازرسی دفتر رهبری گفت: طبیعی بود که این تصمیم را بگیرم.
ناطق نوری: کناره گیری‌ام از دفتر رهبری طبیعی بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در گفت وگویی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات اخیر نمادی از پایداری ملت ایران در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و نیز حرکتی برای تثبیت عقل گرایی، عمق نگری و نفی بی اخلاقی بود.
وی افزود: آرزو می کنم دولت جدید به پشتوانه این رأی معنادار، در راستای انتظارات مردم اعم از موافقین و مخالفین، مصمم تر از گذشته بتواند در جهت اعتلای آرمان های جامعه اسلامی، عزت کشور، سعادت این مردم شایسته و بهبود شرایط معیشتی آنان، کوشا و موفق باشد.
ناطق نوری ادامه داد: ایجاد وفاق و همدلی بین نیروهای سیاسی وابسته و دلبسته به انقلاب و اعتقاد به اینکه کشور به توان همه نیروها و سلایق در این دوران حساس نیاز دارد، باید سر لوحه حرکت های دولت قرار بگیرد. دولت باید در جذب نیروهای کارآمد و چابک تر از قبل، تلاش کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین درباره علت کناره گیری اش از مسئولیت دفتر بازرسی مقام معظم رهبری گفت: این یک واقعیت است که تعارض حقیقی بین فعالیت سیاسی افراد در موقعیت های انتسابی به رهبری و حفظ جایگاه دفتر ایشان وجود دارد که علی القاعده باید مبرای از گرایشات متداول سیاسی باشد.
ناطق نوری تصریح کرد: لذا طبیعی بود که این تصمیم را بگیرم که هم نسبت به تحولات جامعه بی تفاوت نباشم و با دست باز تر بتوانم حرکت کنم و هم اینطور نباشد که رفتار های سیاسی فردی چون بنده، موجبات القای شبهه جانب داری دفتر مقام معظم رهبری از گروهی خاص را در اذهان فراهم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیرحسین باقری
Iran, Islamic Republic of
واقعا آفرین
دروغ کلید هر گناه است.
Iran, Islamic Republic of
یک کم زود تصمیم نگرفتید؟ حداکثر تبلیغات رو کردید وبعد یادتون افتاد که ای بابا! درست نیست ! همه این دولت وطرفداراش ...هستند.توجیه هم حدی داره!
Iran, Islamic Republic of
پس اینهمه مدت چطوری بر این مسند یکطرفه عمل میکردی ؟؟
Iran, Islamic Republic of
جانبداری ایشان از جناحها و جریانات سیاسی اتفاق جدیدی نیست.
چطور شده ایشان بتازگی به یاد لزوم بیطرفی در جایگاه قبلی خود افتاده اند؟
Iran, Islamic Republic of
رای معنا دار؟!!! 56 درصد شد معنا دار؟؟ پس رای 64 درصدی احمدی نژاد یا 95 درصدی آیت الله خامنه ای چی بود؟
البته رای 77 درصدی خاتمی خیلی افتخاری ندارد و فقط به دلیل کاهش سن رای گیری از 18 سال به 15 سال توسط مجلس وقت اتفاق افتاد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم...ظاهرا قرار نیست نوع تفکرتون رو عوض کنین و واقعیتها رو ببینین...با این اوضاع انتخابات مجلس هم تکلیفش معلومه
Iran, Islamic Republic of
اگر چیزی در چنته دارید واضح حرف بزنید تا بتونیم بحث کنیم. فکر کنم پیام رو اشتباهی فرستادی داداچ
محسن
Iran, Islamic Republic of
نفی بی اخلاقی!!!!
پس رآی سال 76 نفی چی بود؟؟؟؟!
حامد
Iran, Islamic Republic of
آقای ناطق نوری! امروز شما طرفداری کسی را کردید که درست به همان شیوه که روزگاری شما را تخریب می کردند رقیبش را تخریب کرد. شما اگر انصاف داشتید هیچ وقت از روحانی حمایت نمی کردید. مگر همین ها نبودند که می گفتند ناطق بیاید پرده می کشد دیوار می کشد؟! ما خودمان آن زمان طرفدار شما بودیم. اما ....
Iran, Islamic Republic of
وقتی ایشان بی اخلاقی های شخص رئیس جمهور را نمی بیند، یعنی اینکه ایشان هم مانند جناب روحانی است.
اهل بیت می فرمایند به حرف عالمان بی عمل توجه نکنید و مسئول و مربی و معلم و راهبر خود قرار ندهید.
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
پس چرا همون اول تبلیغات استعفاندادوروزهای اخراستعفاداد
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
بعد ازاین که یکدفعه بسته شدی چقدر محافظه کار شده ای جهان نیوز!!
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
واقعا ازشما بااین سابقه بعیداست
اگر منطق آقای ناطق را به همه دست اندرکاران امورات مرتبط با رهبری عزیز تسری بدهیم همه باید بخاطر توجیهات این چنینی ایشان را رهاکنند
تاچه حد ضروزت داشت که آقای ناطق اینگونه خود وخانواده اش بدون هیچ ملاحظه ای به طرفداری از یک کاندیدا وارد صحنه شوند ومطامع سیاسی تا چه حد توانست وی را وادارد که افتخار درکنار رهبری بودن را به چسبیده به فلان کاندیدا ترجیح دهد
کاظم
Iran, Islamic Republic of
بعد از خبر شنیدن جانبداری آقای ناطق نوری از آقای روحانی به قدری متاسف و متاثر شدم که ای وای بر من و امثال بنده که در سال 76 چقدر از ایشان حمایت کردیم و حتی بین ما و اقوام و خانواده کدورت و فاصله ها ایجاد شد که هنور هم تبعات آن باقی است خدا عاقبت همه ما ها را ختم به خیر کند.
Iran, Islamic Republic of
زمان نشان خواهد داد که پشت این استعفا چی بود...کمی صبر کنید...
احمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام خداوند رهبر مارا حفظ کند که بادرایت وصبر وتحمل خواست بعضی هارا به راه راست هدایت کنداماامام وشهدا بکمک رهبرآمدندتاچهره انقلابی نماها یک به یک مشخص شود وانقلاب مابایاران واقعی امام ورهبری به مسیرخودش ادامه دهد به کوری همه خناسان و ابوموسی اشعری ها وعمرعاص های زمان گوش بفرمان ولایتیم و سرباز سیدعلی تااین امانت را به صاحب اصلی امام زمان عج تحویل بدهیم انشاالله