پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

گزارش؛ اوزیل رکورد تاریخ لیگ برتر را شکست

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 519548
مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال دیشب و در جریان دیدار برابر ساندرلند موفق به یک رکوردشکنی شد.​​​​​​​
گزارش؛ اوزیل رکورد تاریخ لیگ برتر را شکست

به گزارش جهان نيوز، اوزیل دیشب موفق شد در این دیداری که در نهایت منجر به برتری آرسنال شد، 12 شانس مسلم گلزنی برای همبازیان خود ایجاد کند که از زمان رکوردگیری در لیگ برتر از سال 2003، بالاترین آمار خلق موقعیت در یک دیدار توسط یک بازیکن محسوب می شود.
 
 

 
 
یکی از پاس های فوق العاده اوزیل در نهایت منجر به گلزنی الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی آرسنال نیز شد.
 
اوزیل در سالهای اخیر معمولا عنوان بهترین پاسور فصل را از آن خود کرده است و در دوران حضور در رئال مادرید نیز همکاری فوق العاده ای با رونالدو داشت به طوریکه هنگام جدایی او، رسانه ها پرده از نارضایتی ستاره پرتغالی برداشتند.
 
 

 
 
به همین دلیل دیشب توپچی ها 10 ضربه به سمت دروازه پیکفورد شلیک کردند و در نهایت موفق شدند تنها 2 بار دروازه او را باز کنند اما اوزیل با این تعداد خلق موقعیت بالاتر از ستارگانی چون داوید سیلوا، آنتونی والنسیا، مالودا، سمیر نصری و جرمن پنانت قرار گرفت.
 
قرارداد ستاره 28 ساله و آلمانی توپچی ها در سال 2018 به پایان می رسد و با توجه به اینکه هنوز مذاکرات جدی در مورد تمدید قرارداد انجام نشده است، هراس هواداران آرسنال از آن است که اوزیل در تابستان امسال از این تیم جدا شود.
 
 


منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *