شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

نور ورزشگاه، قاتل تراکتور در خرمشهر (عکس)

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 518040
یکی از دلایلی که دروازه بان تراکتورسازی روی گل نفت نتوانست عکس العمل ویژه ای نشان دهد، نور ورزشگاه خرمشهر بود.

به گزارش جهان نيوز، با اینکه نور ورزشگاه خرمشهر بسیار از گذشته بهتر شده است اما جایگاه نامناسب پروژکتورها در این ورزشگاه دید بازیکنان داخلی زمین چمن و به خصوص دروازه بان ها را مختل می کند. در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران بازیکنان دو تیم بارها دستشان را روی پیشانی گرفتند تا نور به چشمشان نخورد و بتوانند بهتر ببینند. همین اتفاق در صحنه گلی که نفت تهران به ثمر رساند نیز عاملی بود برای اینکه اخباری دید کافی روی توپ ارسال نداشته باشد.

در صحنه ای که آندرانیک تیموریان قصد ارسال توپ به محوطه جریمه را داشت، اخباری به واسطه برخورد اشعه نور ورزشگاه به چشمانش دید کافی نداشت و به همین خاطر دستش را روی پیشانی اش گرفت تا بتواند بهتر ببیند اما همان توپ وارد دروازه تراکتورسازی و عامل قهرمانی نفت در جام حذفی شد.
پروژکتورهای ورزشگاه خرمشهر به جای اینکه در گوشه زمین باشد، روی سکوهای تماشاچیان قرار گرفته و ارتفاع کم نور ها با زمین چمن باعث می شود بازیکنان نتوانند به راحتی کارشان را در زمین انجام دهند.
 
عکس: امیرحسین خیرخواه
 

 

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *