کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

غیب پرور: محو اسرائیل آرمان ماست

17 ارديبهشت 1396 ساعت 21:12

رییس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اظهارات مطرح شده درباره شعار مرگ بر اسرائیل روی موشک های دوربرد گفت: شعار مرگ بر اسرائیل بر روی موشک مگر کار بدی است، اساسا محو اسرائیل جزو آرمان های ما می باشد.


به گزارش جهان نیوز، همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی به فرمان تاریخی امام خامنه ای؛ همایش قرآن مجسم پاسداشت 15 سال خدمت جبهه جهادی منتظران خورشید در 129 روستای محروم کشور در محل لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار شد.

سردار غیب پرور در این مراسم که صدها نفر از روستاییان، جهادگران، خانواده شهدای مدافع حرم و  اهالی رسانه ر آن حضور داشتند، با  تجلیل از جبهه جهادی منتظران خورشید که خدمات شایانی را انجام داده است گفت:

این توانمندی و ظرفیت در کشور وجود دارد که با همت گروههای جهادی روستاهای محروم از دام مشکلات عدیده رها شوند.

وی با تاکید بر ایجاد قطب های تولیدی در مناطق مختلف گفت: بسیج بنا دارد در 406 منطقه کشور متناسب با مزیت های تولیدی آنها کمک نماید تا این قطب های تولیدی شکل یابند.

غیب پرور در ادامه با بیان اینکه با گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی حق مردم ما نیست که در برخی مناطق محرومیت وجود داشته باشد گفت: بسیج در سال های قبل در حوزه محرومیت زدایی کارهای فراوانی انجام داده است اما این کافی نیست.

وی با بیان اینکه بسیج آماده است با هر دستگاه دولتی که برای محرومیت زدایی قدم بر می دارد همکاری کند گفت: ما برای حل مشکلات مختلف جامعه آماده هر گونه همکاری با دولت هستیم.

غیب پرور با تقدیر از مجاهدت های جبهه منتظران خورشید در 129 روستا در استانهای کرمانشاه، تهران، قم، مرکزی، سیستان و بلوچستان و خوزستان گفت: ما 38 هزار روستا داریم که نیازمند خدمت رسانی می باشند و این نشان دهنده کارهایی است که باید انجام شود.

وی گروه های جهادی را مجموعه انسانهایی دانست که به دور از هیاهو مشغول خدمت رسانی به بندگان خدا هستند.

سردار غیب پرور حرکت گروه های جهادی را الگویی مناسب برای فعالیت های خدمت رسانی و محرومیت زدایی دانست و از همه دستگاه ها خواست به این گروه های جهادی کمک نمایند.

وی در پایان گفت: در کشور ما همه امکانات اعم از پول و نیروی انسانی، وسایل کار و امکانات هست، فقط باید عزم را جزم کرد و اراده نمود تا مشکلات کشور حل شود

غیب پرور ضمن بازدید از نمایشگاه منتظران خورشید و در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات مطرح شده درباره شعار مرگ بر اسرائیل روی موشک های دوربرد گفت: شعار مرگ بر اسرائیل بر روی موشک مگر کار بدی است، اساسا محو اسرائیل جزو آرمان های ما می باشد.

منبع: ایسنا


کد مطلب: 516437

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/516437/غیب-پرور-محو-اسرائیل-آرمان-ماست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com