کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرایط روحانی در پسا مناظره اول چیست؟

9 ارديبهشت 1396 ساعت 10:51

روحانی در باتلاق وعده‌های دروغ و بی‌کارنامه‌گی خود گیر افتاده است.


به گزارش جهان نیوز، رضا سراج، تحلیلگر مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
پرونده مناظره اول با اعلام شکست قطعی روحانی در نزد مردم و افکار عمومی، فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان داخلی و حتی تحلیل‌گران خارجی بسته شد. شرایط روحانی در پسا مناظره اول چیست؟

روحانی در بن بست سیاسی و اجتماعی

روحانی برای جبران باخت در مناظره اول، باید تهاجمی عمل کند؛ اما برای این کار دستش خالی است. تهاجمی عمل کردن روحانی از طریق جهانگیری، به ضرر خود اوست. این‌کار همانند مناظره اول، روحانی را نزد افکار عمومی ناتوان نشان می‌دهد و خطر بقاء جهانگیری در رقابت انتخاباتی و عبور اصلاح‌طلبان از وی را پر رنگ‌تر می‌سازد.

از سوی دیگر تهاجمی عمل کردن روحانی، عملا دست آقایان رئیسی و قالیباف را برای تهاجم بیشتر به عملکرد و نقاط ضعف وی باز می‌کند و این موضوع هم به ضرر روحانی است. شرایط مذکور عملا روحانی را در بن‌بست سیاسی و اجتماعی قرار داده است.

روحانی در باتلاق وعده‌های دروغ و بی‌کارنامه‌گی خود گیر افتاده است و هر چه بیشتر دست و پا بزند و وعده‌هایش را انکار کند؛ بیشتر در این باتلاق فرو می‌رود. سرنوشت روحانی در مناظره اول رقم خورد. این مهم، بیش از هر کس، برای خود روحانی مبرهن شده است. لرزش دست‌های وی-حتی در هنگام مشت شدن-گواه بر این موضوع است.


کد مطلب: 514164

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/514164/شرایط-روحانی-پسا-مناظره-اول-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com