سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۸
پس از حضور ضعیف روحانی در اولین مناظره

ستادهای انتخاباتی «جهانگیری» با تصمیم اصلاح‌طلبان راه‌اندازی می‌شود

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب: 514088
برخی منابع نزدیک به حلقه تصمیم‌گیر اصلاح‌طلبان می‌گویند: فعالیت‌های ستاد انتخاباتی جهانگیری پس از حضور ضعیف روحانی در مناظره‌‌ها با تصمیم اصلاح‌طلبان به زودی آغاز می‌شود.
ستادهای انتخاباتی «جهانگیری» با تصمیم اصلاح‌طلبان راه‌اندازی می‌شود
به گزارش جهان نيوز، پس از حضور ضعیف حسن روحانی در اولین مناظره انتخابات 96، خبرهای رسیده حکایت از بالاگرفتن مباحث میان اصلاح‌طلبان حکایت دارد.
برخی منابع نزدیک به حلقه‌های تصمیم‌گیر اصلاح‌طلبان به خبرنگار تسنیم خبر داده‌اند که آنها در جلسات خود تصمیم گرفته‌اند پس از حضور ناموفق روحانی در اولین مناظره، ستادهای اسحاق جهانگیری فعال شوند و این احتمال وجود دارد.
این منابع  می‌گویند هنوز هیچ چیز قطعی نیست، ولی احتمال اینکه نهایتاً حسن روحانی به نفع اسحاق جهانگیری کنار برود هم اینک احتمالش بالا رفته است.
این منابع همچنین تاکید کردند که تلاش اصلاح‌طلبان همچنان برای در صحنه نگهداشتن حجت‌الاسلام روحانی به عنوان کاندیدای نخست است، اما ممکن است فضا کاملاً عوض شود، لذا براساس فضای حاکم بر انتخابات تصمیم‌گیری خواهند کرد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اصلاحات و اعتدال و کارگزار که البته فقط اسم های پرمسمایی را یدک می‌کشند. و در دوران احمدی‌نژاد جیغ و هوار می‌کردند که دروغ گفته شد و اختلاس شد و قانون گریزی شد و عوامفریبی شد در این چهار سال فاجعه بار به خوبی و وضوح ذات مزور و فریبکار خود را با سکوت و رضایت خفت بار خویش در دوران فجایع روحانی به مردم نشان دادند البته چهار سال تحمل خواری و حقارت و بی تدبیری( که البته این شر و ضرر و زیان دامنگیر سالهای آتی کشور نیز خواهد بود ) نتیجه ارزشمندی داشت که همانا شناخت دشمن و منافق و دروغگو بود ماحصل ارزشمند دیگر اثبات اندرز پدرانه رهبر فرزانه انقلاب در مورد بازگشت نتیجه انتخاب بد مردم به خودشان
Iran, Islamic Republic of
روحانی عاقل بود ازاول ثبت نام نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
4 درصدی ها که عمده منابع کشور را مال خود کردند و به 96 درصد مردم به چشم رعیت می کنند، سخت احساس خطر کردند!
Iran, Islamic Republic of
علی برکت ا....
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری، برادر شهید و تحصیل کرده دانشگاه شریف به گفته خودتان آقای قالیباف شهردار تهران است چطور راجع به پیر زنی که توسط مامور شهرداری یک استان دیگر سیلی می خورد از آقای قالیباف پاسخ می خواهید، آیا به آن پیر زنی که سیلی خورد سر زدید تا مشکلاتش را بپرسید یا برای خودتان استفاده تبلیغاتی کرده اید
اصلاح طلبها واعتدالیون هر چه بیشتر تلاش کنند بیشتر در این باتلاق خود ساخته که بر آمده از تکبر غرور وادعا وژست تکنو کراتی است فرو می روند
سرور
Iran, Islamic Republic of
دیر بیدار شدند.همه آرزوهایشان را آب برد.
Iran, Islamic Republic of
پدر حقوق های نجومی