سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

استندآپ کمدی‌معاون حقوقی‌روحانی و توهین‌به‌مردم

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 513971
استندآپ کمدی‌معاون حقوقی‌روحانی و توهین‌به‌مردم
استندآپ کمدی انصاری برای انکار حقوق‎های نجومی و توهین به مردم

مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور روحانی به تازگی طی اظهاراتی در جلسه شورای اداری مازندران خطاب به مدیران حاضر گفته است: نکند از سر سیری و دل زدگی مشکلات مردم را بیشتر کنید، صد البته مدیران دولت تدبیر و امید قدر این نعمت را می دانند!

به گزارش ایرنا، او همچنین درباره مردم اظهار کرده است: مردم هوشمند و داورانی بصیر با انصاف هستند و سخنان نامزدها در سفرهای استانی و برنامه‌های صدا و سیما و رسانه‌ها را به درستی تحلیل می کنند.

*مشخص نیست آقای انصاری هنگامیکه برخی مدیران دولت یازدهم با تبختر و تفرعنی مثال زدنی به «نان خوب خوردن»، «شیشلیک خوردن» و «حقوق های نجومی» فکر می کردند دقیقا در کجای این ماجرا قرار داشته و به چه می اندیشیده است؟!

نان خوب خوردنی که خطاب به رئیس جمهور روحانی و رسما عنوان شد اما با سکوت ستاد دولت همراه بود، شیشلیک خوردنی که فرماندار ورامین آنرا عنوان کرد و کسی هم از دولت آنطور که باید معترض او نشد و حقوق‌های نجومی هم که به قصه رسوایی دولت یازدهم تبدیل شده است...

البته بایستی به آقای انصاری متذکر شد که توصیه های اخلاقی ایشان به مدیران مازندرانی مصداق نوشدارو پس از مرگ سهراب است و مردم آنچه را که باید از دولت یازدهم فهمیده اند و قضاوت خود را نیز در انتخابات نشان خواهند داد...

اشاره های آقای انصاری به هوش و بصیرت و انصاف مردم ایران  نیز بیشتر به یک استندآب کمدی و نمایش روحوضی از جانب کسانی شبیه است که هنگامیکه مشاور رئیس جمهور، مردم و راننده تاکسی ها را کم دان و بیگانه با سیاست عنوان می کرد و آن هنگام که اصلاح طلبان سیلی از انواع توهین ها و جسارت ها را به مردم قهرمان ایران و نیروهای انقلابی نسبت می دادند؛ ساکت بودند و به زعم خود به کارهای مهمتری اشتغال داشتند!

گفتنیست در کنار سخنان متناقض انصاری، به تازگی نیز اظهاراتی از سوی اسحاق جهانگیری که بعنوان کاندیدای پوششی و مکمّل رئیس جمهور روحانی در انتخابات شرکت کرده، شنیده شده است مبنی بر اینکه قصد دارم رئیس جمهور بشوم، هیچگاه انصراف نمی دهم و شعار دولتم را نیز بزودی اعلام خواهم کرد.
تحلیلگران معتقدند اظهارات جهانگیری نیز به یک نمایش طنز شبیه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا با وجود اینکه روحانی صورت اموال و داردئی های خود را برای مردم تا کنون اعلام نکرده ؟؟؟ شورای نگهبان اجازه داده کاندیدا شود ؟؟ مگر این قانون نیست که مسئولان ووزرائ باید دارائی های خود را اعلام کنند ؟؟ بی قانونی از این واضحتر و بیشتر ؟؟؟؟