سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۴
۸

واکنش زاکانی به اتهام‌زنی‌های اطرافیان روحانی و احمدی‌نژاد

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 513701
نماینده سابق مجلس گفت: به دلیل افترا، نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی از آقایان حبیب الله جزء خراسانی و عبدالرضا داوری و کانال‌ روزنامه ایران و دولت بهار شکایت خواهد کرد.
واکنش زاکانی به اتهام‌زنی‌های اطرافیان روحانی و احمدی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس، با اشاره به اتهامات اخیر وارده به خود از سوی رسانه های مختلف اظهار کرد: اتهاماتی که اخیراً در یک پروژه مشترک رسانه‌ای توسط عناصری ضعیف النفس از دولت یازدهم و حلقه انحرافی دولت دهم به بنده وارد شده، کاملاً کذب است.

وی افزود: طبق پیام هشت ماده‌ای رهبرانقلاب همواره سعی کرده ام با گردن کلفت‌ها مقابله کنم و لذا اگر این نعره‌ها بلند نمی‌شد باید در صحت اقدام خود شک می‌کردم.

زاکانی تأکید کرد: همین احساس خطر مشترک و اتحاد رسانه‌ای دو جریان دنیاطلب اشراف و انحراف علیه روشنگری بنده نشان می‌دهد آنچه گفته‌ام دقیق بوده و پیوند برادر آقای معاون با عناصر اصلی انحرافی دولت دهم حقیقت دارد و همه بدانند تاکنون بدون سند حرفی نزده‌ام.

وی همچنین از پیگیری حقوقی اتهامات اخیر خبر داد و گقت: به دلیل افترا، نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی در خصوص سه مورد اتهام کذب شامل «ارتباط کاری با آقای جهانگیری»، «دریافت وام از بانک گردشگردی برای احداث کارخانه در استان سمنان» و «فعالیت در داروهای خاص در جمعیت هلال احمر» از آقایان حبیب الله جزء خراسانی و عبدالرضا داوری و کانال‌های خبری روزنامه ایران و دولت بهار شکایت خواهد شد و البته محکمه اصلی آن ها در پیشگاه الهی خواهد بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از رسانه‌ها به رعایت اخلاق و انصاف، خصوصاً در روزهای منتهی به انتخابات افزود: مرتبطین با فساد، در تمامی سال‌های گذشته به دنبال پرونده سازی برای من بوده‌اند اما این بار حتی نتوانسته‌اند سندی دربارهٔ اکاذیب خود، منتشر کنند.

زاکانی گفت: بارها در گذشته از سوی مفسدین به مرگ تهدید شده‌ام و اگر بنا بر ترس بود از مرگ می‌ترسیدم اما همچون روزهای به یاد ماندنی دفاع مقدس، جانم را برای احقاق حقوق مردم و دفاع از مرزهای آبروی نظام در مقابل مفسدین سر دست گرفته‌ام و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه در کارت موفق بودی بسیجی دلاور احسنت درست زده ای به هدف که اینطور جیغ های بنفش طرفدارای سینه چاک احمدی نژاد و دولت برجام و اصلاح طلبای افسادطلب بلند شده است.
Iran, Islamic Republic of
عشق منی قهرمان.مرگ بر انحراف و چشم به بیرون دار ها.خدا امثال شما را در این کشور زیاد کند.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش توسط تایید صلاحیت می شدی و اون وقت تو مناظره های زنده تلویزیونی پرده از مفاسد سازمان یافته و رانت خواری های آقایان و آقازاد ه ها و خانمها و خانم زاده هایشان بر می داشتی. می دانم که پرونده قطور و فساد عمیق اینها را مستند و مستدل در دست داری به تمام ارتباطات غیرمتعارف و زد و بندها و... اینها اشراف داری ... ای کاش می شد که بیائی و کمک بزرگی به جبهه اصولگرائی کنی...
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای زاکانی فردی بصیر، شجاع و انقلابی است و به نظر این حقیر او یک بسیجی به تمام معنا و یکی از عمارهای امام خامنه ای است؛
خدا ایشان را از شر دشمنان و فتنه گران حفظ فرماید...
gh
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور . شیران همه در برابر سگ کویتان دم بر زمین کوبیده آمد. مطمئنا اگر از شما تعریف کنند جای بحث دارد. به قول مقام معظم رهبری اگر دشمن از شما تعریف کرد بدانید در جهت خواسته هایش حرکت می‌کنید و این مطلوب نیست.
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر عمار ولایت دکتر زاکانی
افشین
Iran, Islamic Republic of
فرمانده جان در مسیری که گام برمیداری احتیاط کن اما هیچ وقت استاپ نکن علی یارت
محمود
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی به وجود شما افتخار می کنیم