جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش‌سالک به ردصلاحیت فله‌ای نیروهای‌انقلابی

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 513458
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ردصلاحیت فله‌ای نیروهای انقلابی در انتخابات شوراهای شهر و روستا جای بحث و تأمل دارد. اگر خدای نکرده باعث ایجاد یأس در مردم شود گناه بزرگی است.
واکنش‌سالک به ردصلاحیت فله‌ای نیروهای‌انقلابی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ردصلاحیت نیروهای انقلابی در برخی از استان‌ها گفت: در انتخابات اگر مرّ قانون رعایت شود، مشکلی پیش نخواهد آمد.
 
وی ادامه داد: قانون دست ناظران و انتخابات را باز کرده است و چهار دستگاه را برای استعلام مأمور کرده و همچنین در همین قانون از کلمه «از قبیل» استفاده شده که شامل ارگان‌هایی همچون سپاه، بسیج، دیوان محاسبات و... هم می‌شود. 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ردصلاحیت فله‌ای نیروهای انقلابی در انتخابات شورا‌های شهر و روستا جای بحث و تأمل دارد، که چرا این مسئله مطرح شده است، اگر خدای نکرده باعث ایجاد یأس در مردم شود گناه بزرگی است. 

سالک خاطرنشان کرد: اگر چنین اتفاقی افتاده باشد که نیروهای انقلابی را رد صلاحیت کرده باشند، حق‌الناس را از بین برده‌اند و این کار درستی نیست.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *