سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ابراهیمی: به‌دنبال تغییر وضع موجود هستیم

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 512874
ابراهیمی بابیان اینکه نسل سوم تصمیم به تغییر وضع موجود گرفته است، یادآور شد: آقای بذرپاش با اینکه اقبال خوبی نسبت به او وجود داشت از صحنه کنار رفت.
ابراهیمی: به‌دنبال تغییر وضع موجود هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، مجتبی ابراهیمی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به وفاق و همگرایی حداکثری بین نیروهای انقلاب اسلامی با توجه به انصراف مهرداد بذرپاش به‌عنوان یکی از جوانترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اقدام آقای بذرپاش را باید به همه نسل سوم تسری داد، یعنی نسل سوم انقلاب که آقای بذرپاش این نسل را در انتخابات نمایندگی می‌کرد، به این نتیجه رسیده است ادامه روند موجود، به نفع نیروهای انقلاب و نسل سوم نیست.

ابراهیمی بابیان اینکه نسل سوم تصمیم به تغییر وضع موجود گرفته است، یادآور شد: آقای بذرپاش با اینکه اقبال خوبی نسبت به او وجود داشت از صحنه کنار رفت.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: قطعاً حرکتی که آقای بذرپاش برای وفاق و همدلی جریان انقلابی انجام داد، گام بسیار خوب و امیدآفرینی بود و بین جریان انقلابی ایجاد شور کرده است.
وی ادامه داد: از طرف دیگر برای جریان مقابل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که دولت مستقر است، یک چالش ایجاد شده است؛ جبهه مردمی عزم جدی دارد که بر اساس یک برنامه مدون با توجه به وضع موجود تغییری در حاکمیت اجرایی دولت رقم بزند.

ابراهیمی افزود: هرچه به زمان 29 اردیبهشت نزدیک‌تر می‌شویم برخلاف آنچه تصور می‌شد، وفاق و همدلی و اتحاد برای تغییر وضع موجود بیشتر مشاهده می‌شود و جرقه اول آن را نیز آقای بذرپاش زد، با وجود اینکه وی رأی سوم مجمع ملی جبهه مردمی را داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مهم‌ترین رقیب دولت مستقر فعلی را عملکرد و کارنامه خود دولت یازدهم دانست و گفت: دولت از پسِ کارنامه خود نمی‌تواند بربیاید و این آشفتگی در اردوی دولت مشاهده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *