سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت طراحی نماد شهدای پلاسکو

شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 511346
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران آخرین وضعیت طراحی نماد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را تشریح کرد.
آخرین وضعیت طراحی نماد شهدای پلاسکو
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مجتبی عبداللهی  گفت: پس از شهادت 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو،  شهروندان از مدیریت شهری درخواست داشتند که به گونه ای یاد و نام شهدای پلاسکو گرامی داشته شود.
وی افزود: بر همین اساس نیز مدیریت شهری بررسی هایی را داشت و در نهایت نیز به این نتیجه رسیدیم که نمادی را در شهر تهران به یاد شهدای پلاسکو نصب کنیم.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر ایثارگری آتش نشان ها در حادثه پلاسکو اظهارکرد: آتش نشان ها در حادثه پلاسکو از خود گذشتگی و ایثارگری کرده و اعتقاد ما این است که باید اقدام آتش نشان ها ثبت و خاطره آنها جاویدان شود.
عبداللهی با اشاره به اعلام رسمی صورت گرفته مبنی بر ساخت نمادی برای شهدای آتش نشان تصریح کرد: پس از حادثه پلاسکو و تصمیم گیری برای ساخت نمادی برای شهدای پلاسکو، اعلام رسمی صورت گرفت و از هنرمندان درخواست شد که طرح های خود را به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ارسال کنند.
وی ادامه داد: تاکنون هنرمندان زیادی اعلام آمادگی کرده و طرح های خود را برای بررسی بیشتر ارسال کرده اند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه هنوز طرح نهایی مدیریت شهری برای نصب المان شهدای آتش نشان در تهران مشخص نشده است گفت: با وجود طرح های متعدد ارسال شده اما هنوز به طرح نهایی دست پیدا نکرده ایم و بررسی ها همچنان ادامه دارد.
عبداللهی در پاسخ به این پرسش که نماد مورد نظر برای شهدای آتش نشان در کدام میدان و یا معبر شهر تهران نصب خواهد شد؟، خاطرنشان کرد: مقرر شده در این رابطه به زودی تصمیم گیری شود و تلاش ما این است که تنها یک نماد واحد را برای این شهدا انتخاب و در یکی از میادین و یا نقاط پر تردد شهر نصب کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *