چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

نوبرانه 100 هزار تومانی روانه بازار شد

چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 511005
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره ورود گوجه سبز نوبرانه به بازار گفت: گوجه‌سبز قصرشیرین از چند روز گذشته وارد بازار شده که قیمت آن بین 80 هزار تا 100 هزار تومان است.
نوبرانه 100 هزار تومانی روانه بازار شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان؛ حسین مهاجران در خصوص تغییرات قیمت انواع میوه  در میادین بیان کرد: تا حدود زیادی جلوی ورود میوه قاجاق به میادین گرفته شده ولی به علت ازدیاد مبادی قاچاق در مرزهای کشور و بالا بودن حجم میوه‌ها در مبادی قاچاق همچنان شاهد ورود پرتقال قاچاق به میادین هستیم.
وی در ادامه افزود: قیمت برخی از پرتقال‌های قاچاق با توجه به کیفیت با یکدیگر متفاوت است و پرتقال ترکیه‌ای با توجه به نامطلوب بودن کیلویی 3 تا 4 هزار تومان و پرتقال مصری با کیفیت بسیار عالی به کیلویی7 هزار تومان نیز رسیده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به ورود پرتقال‌های جدید داخلی از انبار به میادین از روزهای آینده تصریح کرد: تا چند روز دیگر پرتقال‌های دپو شده برای تنظیم بازار میوه و کنترل قیمت‌ها در میادین توزیع خواهد شد تا شاید از این طریق شاهد کنترل قیمت‌ها در سطح شهر باشیم.
مهاجران در توضیح قیمت گوجه‌سبز نوبرانه گفت: گوجه‌سبز قصرشیرین از چند روز گذشته وارد بازار شده که قیمت آن بین 80 هزار تا 100 هزار تومان است و در روزهای آینده گوجه سبز با کیفیت از شهرهایی چون گرمسار، ساوه و قم به بازار می‌آید.
وی در ادامه تاکید کرد: قیمت هر کیلو چاقاله بادام نوبرانه نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافته و در حال حاضر بین 25 هزار تا 35 هزار تومان به فروش می‌رسد و قیمت هر کیلو توت‌فرنگی بوته‌ای بین 12 هزار تا 15 هزار تومان و توت‌فرنگی بوته‌ای بین 8 هزار تا 14 هزار تومان است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اظهار کرد: قیمت سیب با توجه به افزایش قیمت تا سقف کیلویی 8 هزار تومان در میادین با کاهش روبرو بوده و سیب قرمز به کیلویی 3 هزار تا 5 هزار تومان و سیب زرد به کیلویی 4 هزار تا 6 هزار تومان رسیده است.
مهاجران با اشاره به افزایش قیمت موز در ایام نوروز گفت: قیمت هر کیلو موز در ایام نوروز با افزایش بسیار روبرو شده و به قیمت هر کیلو 5 هزار و 200 تومان تا کیلویی 6 هزار و 700 تا 8 هزار تومان در میادین میوه‌ و تره‌بار رسیده که بعضا شاهد فروش این میوه تا کیلویی 12 هزار تومان در واحدهای صنفی درسطح شهر بودیم و در حال حاضر نیز قیمت هر کیلو موز به 4 هزار و 800 تومان در میادین میوه و تره‌بار رسیده است.
وی درتوضیح قیمت سایر میوه‌های گفت: قیمت هر کیلو خیار گلخانه‌ای بدون تغییر بین 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومان و هر کیلو خیار بوته‌ای بین یک هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان است؛ به علاوه قیمت هر کیلو گوجه فرنگی از 3 هزار و 500 تومان در ایام نوروز کاهش و به 2 هزار تا 2 هزار و 500 تومان و هر کیلو کیوی درشت بین 5 هزار تا 6 هزار تومان و کیوی ریز بین 3 هزار تا 4 هزارو 500 تومان است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در این باره ادامه داد: هر کیلو سیب‌زمینی بعد از افزایش قیمت تا 2 هزار و 500 تومان در ایام عید به کیلویی یک هزار و 500 تا یک هزار و 800 تومان و هر کیلو پیاز بدون تغییر بین 600 تا یک هزار تومان است.
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *