دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

خرج سلیقه‌ای بودجه‌ میلیاردی مناطق آزاد

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 510420
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد را بی قائده و محلی برای صرف بودجه در راستای سلیقه شخصی مدیران عنوان کرد.
خرج سلیقه‌ای بودجه‌ میلیاردی مناطق آزاد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛
محمد حسن‌نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه تاسیس و مدیریت مناطق آزاد بی قاعده بوده است، گفت: چگونگی تاسیس و کنترل مناطق آزاد متناسب با منطقه نیست از طرفی در کنترل دبیر خانه نظارت نبوده و شخص محور بوده است یعنی مدیریت صرف بودجه بر اساس سلیقه شخصی تصمیم گیری می شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: بعنوان مثال در منطقه آزاد ارس پالایشگاه می زنند و صنایع پوشاک را به جنوب اختصاص می دهند.
نماینده مردم مرند و جلفا گفت: مناطق آزاد فرصت خوبی برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم منطقه است اما مصرف بودجه میلیاردی مناطق آزاد نباید بر اساس تصمیم گیری شخصی انجام شود. حسن نژاد گفت: مناطق آزاد بدون هدف و استراتزی عمل می کنند.
حسن نژاد با انتقاد از روند چگونگی مخارج انجام شده توسط مسئولین مناطق آزاد گفت: در مناطق آزاد بر اساس آمار و ارقام مختلف هزینه ها دو برابر درآمد هاست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *