دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۱

میرسلیم: از تصمیم نهایی جمنا پشتیبانی می‌کنیم

سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 509691
مصطفی میرسلیم در پاسخ به این سوال که اگر جزو ۵ نامزد نهایی جبهه مردمی نباشید تمکین می‌کنید؟ تصریح کرد: ما به حق تمکین می‌کنیم و چون نیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب را نیت خوبی می دانیم از آن پشتیبانی می کنیم.
میرسلیم: از تصمیم نهایی جمنا پشتیبانی می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، مصطفی میرسلیم در حاشیه نشست انتخاباتی حزب موتلفه و در جمع خبرنگاران، در مورد ائتلاف اصولگرایان گفت: امیدواریم این مسئله مطرح باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میثاق‌نامه «جمنا» را امضا می کنید؟ اظهار داست: سابقه حزب موتلفه بیشتر از جبهه مردمی نیروهای انقلاب است و ائتلاف را از قبل برای موتلفه امضا کردیم.

میرسلیم همچنین در پاسخ به این سوال که اگر جزو 5 نامزد نهایی جبهه مردمی نباشید تمکین می‌کنید؟ تصریح کرد: ما به حق تمکین می‌کنیم و چون نیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب را نیت خوبی می دانیم از آن پشتیبانی می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فراموش نکنید که :"ید الله مع الجماعة"
حالا که اتحاد و اتفاق خوش یمنی در میان اصولگرایان در مورد آقای رئیسی به وجود آمده خوب است که همه اصولگرایان اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و از این فرصت بی بدیل استفاده نمایند که به فرموده حضرت امیرالمومنین علی علیه الاسلام :" وَالْفُرْصَهُ تَمُرُّ مَرَّ السَّحابِ، فَانْتَهِزُوا فُرَصَ الْخَیْرِ
فرصت به مانند ابر گذرا مى گذرد، پس فرصت هاى نیک را غنیمت دانید."