دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مازندران رتبه دوم تردد جاده‌ای را کسب کرد

پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 508591
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران با اشاره به رشد ورودی مسافر به استان در روزهای آغازین نوروز، گفت: مازندران رتبه دوم تردد جاده ای کشور را کسب کرد.
مازندران رتبه دوم تردد جاده‌ای را کسب کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علی نبییان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: مازندران همچنان میزبان گردشگران و مسافران بوده که تلاش کردیم با برنامه‌ریزی بهتر نوروزی بهتر و متفاوت‌تر را برای میهمانان نوروزی رقم بزنیم.

وی افزود: میزان تردد جاده ای روز گذشته یک میلیون و 850 هزار مورد بوده که 11 درصد تردد کشور را به خود اختصاص داد و در کشور رتبه دوم را از این حیث کسب کردیم. 300 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند تا در صورت نیاز با پاکسازی محورها مسافران به آسانی به مقصد برسند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در استان، گفت: 12 نمایشگاه صنایع دستی دراستان برپا که چهار نمایشگاه ملی در ساری، نوشهر، چالوس و رامسر با حضور بیش از ده استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته هفت میلیارد و 600میلیون ریال از فروش صنایع دستی بود، گفت: هشت نمایشگاه محلی نیز دراستان جهت ارائه تولیدات ومحصولات داخلی دایر بوده که بهترین فرصت جهت اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی،اقدام و و عمل است.

نبییان بیان کرد: از 26 اسفند 95 تا دوم فروردین سه میلیون و 741 هزار  و 904 نفرشب اقامت در استان انجام شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *