يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۱

کشور از فقدان برنامه‌ریزی مناسب رنج می‌برد

پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 507918
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین چالش جامعه کنونی بحث اقتصادی است، گفت: بیش از ۹۹ درصد از مراجعات مردم به مجلس در خصوص رفع معضلات اقتصادی است و برای عبور از این معضل باید بسترهای امنیتی, سیاسی و اقتصادی به نحوی شایسته فراهم آوریم.
کشور از فقدان برنامه‌ریزی مناسب رنج می‌برد
به گزارش جهان نيوز؛
علی محمدشاعری در آخرین جلسه شورای اداره این شهرستان، ایران را جزء امن‌ترین کشور دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تحمل سختی‌ها و با فریاد استقلال آزادی جمهوری اسلامی اکنون جزء امن‌ترین کشور محسوب می‌شود و این مهم را مرهون خون شهدا و درایت رهبر کبیر انقلاب هستیم.
وی افزود: با توجه به اینکه پایه و اساس کشور اسلامی ما براساس مردم سالاری دینی نهادینه شده است، هیچ کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران نتوانسته در حوزه اداره شهر و روستا و همچنین احساس مسؤولیت در خصوص آینده کشور اینگونه ایفای نقش کند.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین چالش جامعه کنونی بحث اقتصادی است، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۹ درصد از مراجعات مردم به مجلس در خصوص رفع معضلات اقتصادی است و  برای عبور از این معضل باید بسترهای امنیتی, سیاسی و اقتصادی به نحوی شایسته فراهم آوریم.
رئیس کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خودکفایی اقتصادی نشان از اجرایی شدن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است، تصریح کرد: کشور ایران همانگونه که توانست ریشه ناامنی را در کشور از بین ببرد می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح, مدیریت جهادی و کار و تلاش خستگی ناپذیر در حوزه‌ی اقتصادی با استقبال از سرمایه‌گذاران به خودکفایی برسد.
وی عنوان کرد: در سال جاری در حوزه‌های دفاع، بهداشت و کشاورزی در منطقه سرآمد شده‌ایم و این مهم را مرهون مدیریت جهادی در منطقه هستیم.
شاعری پایه اساسی هر کشور را خوداکتفایی اقتصادی دانست و تصریح کرد: کشوری که در مقابل بیگانه دست نیازمندی دراز می‌کند در بازه زمانی کوتاه شاید به موفقیت‌هایی دست یابد اما در بلندمدت موفق نخواهد بود.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه‌گری حق مردم است و ما به‌عنوان مسؤول وظیفه داریم حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم، افزود: در سال جاری ما اقتصاد مقاومتی را تمرین کرده‌ایم و دستاوردهای خوبی هم حاصل شهرستان شد و یقیناً اجرای شدن شعار سال در یک سال میسر نیست این مهم با تمرین و تکرار امکان‌پذیر می‌شود.
شاعری با اشاره به ۵ میلیون بیکار در کشور بیان کرد: مشکل اصلی کشور ما بیکاری, رکود و عدم برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به رشد و توسعه است.
وی به تصویب افزایش حقوق مستمندان اشاره کرد و افزود: در سال جاری موفق به افزایش 3 برابری حقوق محرومان و مستمندان شده‌ایم که اجرایی شدن این مهم در ماه آتی صورت می‌پذیرد.
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان بیش از 15 میلیارد تومان تجهیزات وارد بهشهر شد، تصریح کرد: در حوزه گازرسانی به ۱۲۵ روستای بالادست شرق مازندران با قوت وارد شدیم، آبرسانی به شرق مازندران با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، فاضلاب شرق مازندران با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان و آبگیری سد گلورد از کارهایی است که اجرایی شده و یا در دست اقدام است.
شاعری در پایان به حوزه گردشگری بهشهر اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگری مانند حوزه‌های دیگر در منطقه ورود پیدا کردیم و یکی از این اقدامات الحاق ۱۷ هکتار از پارک جنگلی سالارتپه به شهرداری بهشهر به‌شمار می‌رود که موجب رونق مهمی در حوزه گردشگری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *