شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پورتو 0-2 یوونتوس؛ در شبِ آرام شاگردان آلگری

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 504348
دو تیم یوونتوس و پورتو در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.
پورتو 0-2 یوونتوس؛ در شبِ آرام شاگردان آلگری
دو تیم یوونتوس و پورتو در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.
طرفداری- دیدار پورتو مقابل یوونتوس از سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی با برتری 2-0 به پایان رسید. 
 
ترکیب دو تیم:


 
گزارش بازی: 

بازی در شرایطی آغاز شد که یوونتوس برتری نسبی به حریف داشت، امّا بیشتر بازی در میانه زمین دنبال می شد و فرصت چندانی برای بازیکنان یوونتوس به دست نیامد، در دقیقه 25 الکس تلس، مدافع سابق اینتر که در پورتو توپ می زند با خطایی شدید از پشت بر روی کوادرادو، با کارت زرد بریش آلمانی مواجه شد.
دقایقی از این خطا نگذشته بود که تلس با تکلی به مراتب شدید تر لیخشتاینر را سرنگون کرد که با کارت زرد دوم داور مواجه و از زمین بازی اخراج شد. یوونتوس فشار حملاتش را بعد از ده نفره شدن پورتو افزایش داد و پورتو مجبور شد آندرس سیلوا را تعویض کند و یک مدافع به زمین بفرستد. 
ضربه سر سامی خدیرا روی ارسال مانژوکیچ یکی از جدی ترین موقعیت های بازی در نیمه نخست بود که با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در آخرین دقایق نیمه نخست، جدی ترین موقعیت بازی را روی شوت زیبای پائولو دیبالا رقم خورد که دور از دستان کاسیاس به تیر دروازه پورتو برخورد کرد تا نیمه نخست بدون گل زده به پایان برسد. 
نیمه دوم را یوونتوس هجومی آغاز کرد و در همان ثانیه های ابتدایی پائولو دیبالا دروازه پورتو را باز کرد، امّا گل او در موقعیت آفساید به ثمر رسید. در شصتمین دقیقه از بازی، ضربه والی سامی خدیرا با فاصله کمی از کنار دروازه کاسیاس به بیرون رفت. 
در شصت و ششمین دقیقه از بازی، ضربه فنی گونزالو هیگواین با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه کاسیاس به بیرون رفت. در هفتاد و یکمین دقیقه از بازی بالاخره روی اشتباه خط دفاعی پورتو، مارکو پیاتسا که به صورت تعویضی به زمین آمده بود دروازه پورتو را باز کرد تا حساب کار 1-0 به سود یوونتوس شود.
در هفتاد و چهارمین دقیقه، دنی آلوز هم که به صورت تعویضی به زمین آمده بود روی ارسال ساندرو به زیبایی دروازه کاسیاس را باز کند تا یوونتوس دو بر صفر از حریف خود پیش افتد. 
در هشتاد و ششمین دقیقه از بازی، پاس عمقی زیبای پیاتسا به سامی خدیرا رسید و ضربه او در حالی که کاسیاس را مغلوب کرده بود با فاصله میلیمتری از کنار دروازه به بیرون رفت تا نتیجه هم چنان 2-0 باقی بماند.
در نهایت بازی با نتیجه 2-0 به سود یوونتوس به پایان رسید. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *