شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
مستندات بیشتری در راه است؛

فشار گردانندگان اصلی «آمدنیوز» به سردبیر سابق!

وقتی شمس تکذیبیه «دیکته شده» را می‌خواند
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 504258
ویدئوی افشاگرانه درباره ماهیت گردانندگان پشت پرده سایت آمدنیوز باعث شد تا تلاش‌های گسترده ای برای فرافکنی پیرامون واقعیت های این سایت آغاز شود.
فشار گردانندگان اصلی «آمدنیوز» به سردبیر سابق!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، به دنبال انتشار یک ویدئو از اعترافات «سید احمد شمس» سردبیر سابق سایت ضد انقلاب «آمدنیوز» که در آن وی از منابع مالی و مفاسد اخلاقی «روح‌الله زم» [ فرزند محمد علی زم که این روزها از دوستان اکبر ترکان بوده و اکنون معاونت فرهنگی و اجتماعی دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقصادی است] پرده برداشته است، وی با انتشار ویدئویی که توسط «آمدنیوز» هم پوشش داده شد، به تکذیب اظهارات مستند خود پرداخت!
هرچند مطالب ارائه شده توسط این فرد ابعاد گسترده‌ای از جمله چگونگی پشتیبانی و نقش سرویس‌های جاسوسی ضد ایرانی در پشت پرده این رسانه، رابط های داخلی آمدنیوز، طریق جذب عوامل و پرداخت پول به آنان و... دارد که در آینده نزدیک و در قسمت های بعدی منتشر خواهد گردید، اما در اینجا به بخشی از اکاذیب وی در تکذیبیه‌اش پاسخ داده می‌شود.
در حالیکه فیلم منتشر شده به حد کافی گویا است اما عصبانیت «تیم اصلی گرداننده آمدنیوز» از این افشاگری موجب شده تا در متن و ویدئوی منتشره از سوی سردبیر سابق این سایت، دروغ‌های متعددی  به زبان آورد که نشان می‌دهد وی تحت فشار «گردانندگان اصلی آمدنیوز» و برای جلوگیری از انتقام‌گیری از وی و همسرش، مجبور به انتشار این ادعاها شود.
به عنوان نمونه «سیداحمد شمس» مدعی شده است که :«حتی یک‌روز در این رسانه[آمدنیوز] فعالیت نداشته‌ام»!
علاوه بر اینکه وی در ویدئوی منتشره صراحتا به «همکاری خود در راه اندازی سایت آمدنیوز» اقرار کرده است، با مراجعه به آرشیو این سایت می‌توان مطالب متعددی از «سید احمد شمس» یافت که به صورت اختصاصی در قالب «ترجمه» یا «تحلیل» منتشر گردیده است!
فشار گردانندگان اصلی «آمدنیوز» به سردبیر سابق!/ وقتی شمس تکذیبیه «دیکته شده» را می‌خواند
علی رغم ادعای «کذب» سید احمد شمس در عدم همکاری با «آمدنیوز» مطالب تولیدی اختصاصی وی برای این وبسایت، همچنان بر روی خروجی آن قرار دارد!
فشار گردانندگان اصلی «آمدنیوز» به سردبیر سابق!/ وقتی شمس تکذیبیه «دیکته شده» را می‌خواند
وی در ادامه با حمله به خبرگزاری فارس، ادعای«تقطیع»  اظهارات خود درباره «شخصیت رفتاری و مفاسد اخلاقی روح‌الله زم» را مطرح کرده و مدعی شد: «یک موی روح‌الله زم به تمام آن رسانه‌ها ارزش دارد»!
برای رد این ادعا کافی است به این بخش از اظهارات وی و همسرش توجه کرد که صراحتا«دلیل طلاق همسر روح‌الله زم و بازگشت وی به ایران» را «مفاسد اخلاقی بیش از اندازه روح‌الله زم و افراط وی در زن بارگی» عنوان می‌کنند و مشخص نیست با اینگونه سخنان صریح، دقیقا منظور وی از «تقطیع» چیست؟
البته این نکته نباید ناگفته بماند که به دلیل رعایت برخی مسائل اخلاقی و شرعی بخشی از سخنان وی منتشر نگردید که در آن به نحوه فریب دختران و زنان توسط «روح‌الله زم» در قالب فعالیت‌های تجاری_اقتصادی و چگونگی اطلاع یافتن همسرش از فساد اخلاقی وی پرداخته است!
گفتنی است در روزهای آینده مستندات بیشتری از پشت پرده این رسانه از زبان «سید احمد شمس» منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *