سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

ارائه دو لیست مجزا برای شوراها توسط اصلاح‌طلبان

سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 502742
عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ممکن است شورای هماهنگی و شورای سیاست‌گذاری برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نخست دو لیست مجزا ارائه دهند و پس از آن برای لیست نهایی تصمیم‌گیری کنند.
ارائه دو لیست مجزا برای شوراها توسط اصلاح‌طلبان
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز به نقل از فارس، عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره آخرین تحرکات در این شورا اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری در حال انجام وظیفه به کمیته‌های تخصصی این شورا است.
وی افزود: ممکن است شورای هماهنگی و شورای سیاست‌گذاری نخست برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نخست دو لیست مجزا ارائه دهند و پس از آن برای لیست نهایی تصمیم‌گیری کنند. 
عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: آخرین پیشنهادات برای تدوین لیست اصلاح‌طلبان در شورای شهر 30 درصد سهمیه به جوانان، 30 درصد سهمیه به بانوان و 40درصد نیز متعلق به اعضای فعال شورای فعلی شهر است.
وی خاطرنشان کرد: همه پیشنهادات در کمیته راهبردی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح خواهد شد و سهمیه بانوان، جوانان و اعضای فعلی شورای شهر بر عهده این کمیته خواهد بود.چرا که بر اساس فرم شاخص‌ها و راهبردها ترکیب اولیه مشخص خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *