پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رای دادن مردگان در آمریکا

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 501535
رئیس جمهور آمریکا همچنان بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور تاکید دارد
رای دادن مردگان در آمریکا
به گزارش جهان نيوز ترامپ در پاسخ به  سئوال مجری شبکه فاکس که پرسیده بود : برخي مي گويند شما حرف هايي مي زنيد که هيچ پشتوانه و راه اثبات ندارد؛ مثلا مي گوييد که سه ميليون نفر غيرقانوني راي دادند. آيا اين ادبيات مناسبي براي رئيس جمهوري است؟

در پاسخ گفت: کافي است که به فهرست ثبت نام شده ها نگاه کنيد. مي توانيد ببينيد که افراد مرده هم راي دادند. افرادي در فهرست هستند که در دو ايالت ثبت نام کرده يا راي داده اند. شما مي بينيد که حتي شهروندان غيرقانوني در ليست ثبت نامي هستند.

رئيس جمهوري آمريکا که بارها مسئله تقلب سازمان يافته در انتخابات رياست جمهوري را مطرح کرده است، وعده داد که کميسيوني به سرپرستي معاونش «مايک پنس» براي بررسي اين موضوع و اعلام نتيجه نهايي تشکيل شود.

ترامپ پيش از اين گفته بود که معتقد است اگر مهاجران غيرقانوني در انتخابات رياست جمهوري اخير شرکت نکرده بودند، آراي مردمي او از رقيب دمکراتش «هيلاري کلينتون» فزوني مي گرفت.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *