جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تیم پیکان قهرمان لیگ برتر والیبال جوانان شد

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب: 500999
رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان سال ۹۵ با قهرمانی تیم پیکان به پایان رسید.
تیم پیکان قهرمان لیگ برتر والیبال جوانان شد
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی جوانان ایران جام «شهدای منا» که از روز جمعه هشتم بهمن ماه به میزبانی باشگاه کاله مازندران آغاز شده بود، امروز چهارشنبه با قهرمانی پیکان به پایان رسید.
در دیدار نهایی این رقابت ها تیم های پیکان تهران و سازمان عمران شهرداری ساری به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی ها سه بر یک به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
تیم پیکان در ست نخست ۲۵ بر ۲۱ مغلوب نماینده ساری شد اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید تا جام قهرمانی سال ۹۵ را بالای سر ببرد و سازمان عمران شهرداری ساری نایب قهرمان شود.
در دیدار رده بندی نیز تیم شهرداری ارومیه موفق به شکست سه بر یک بانک سرمایه شد و به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.
بانک سرمایه در ست سوم این دیدار ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب شهرداری ارومیه شد تا به رتبه چهارمی این رقابت ها اکتفا کند.
مرحله نهایی لیگ برتر جوانان سال ۹۵ با حضور هشت تیم صعود کاله مازندران، سازمان عمران شهرداری ساری، شهرداری ارومیه، پارسه تهران، هاوش گنبد، پیکان تهران، سایپا تهران و بانک سرمایه به مدت پنج روز پیگیری شد.
یونس حسن زاده به عنوان ناظر سازمان لیگ، نظارت بر مرحله نهایی لیگ برتر جوانان را بر عهده داشت.
تیم های پیکان، سایپا و صالحین ورامین در سال گذشته (۱۳۹۴) رتبه های اول تا سوم لیگ برتر جوانان را به دست آورده بودند.
منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *